„Jesteśmy strażnikami, ale także bandą nieszczęśników, którzy nieustannie walczą z niebezpieczeństwami i szaleństwem".
Korytarz za oknem był uszczelniony, a jego ściany lodowate. Pokój był oświetlony jasnożółtymi światłami. Przekaz Dunna Smitha odbijał się echem, wysyłając cios za ciosem w serce Kleina. Przez to chwilowo brakowało mu słów.
Dunn potrząsnął głową i uśmiechnął się, kiedy zobaczył milczącego Kleina.
Jesteś bardzo rozczarowany? Beyonders nie są takie, jak sobie wyobrażasz. Zawsze kroczymy obok niebezpieczeństwa.
„Każdy zysk zawsze ma swoją cenę". Klein otrząsnął się z szoku, odpowiadając drżącym głosem.
Prawdą było, że nigdy nie wyobrażał sobie, że aureola, niezwykłość i niezwykłe aspekty Beyonder mogą mieć tak ukryte zagrożenia. Może to tylko dlatego, że słyszał opis, nie będąc świadkiem tego na własnej skórze, i że został wessany w wir, gdy już miał miejsce osobliwy incydent. Wkrótce Klein opanował strach, niepokój, zmartwienie i lęk.
Oczywiście myśl o cofnięciu się była nieunikniona; ociągał się i nie chciał odejść.
„Nieźle. Bardzo dojrzałe i racjonalne..." Dunn dokończył ostatni łyk kawy i dodał: „Poza tym Beyonders nie są tak potężne, jak sobie wyobrażasz, zwłaszcza Beyonder o niskiej sekwencji. Heh, dlaczego mielibyśmy używać 1 do oznaczenia najwyższą ocenę, a 9 najniższą? Czy nie jest to sprzeczne z intuicją i logiką? Niska Sekwencja, o której często wspominamy, odnosi się do niskiej lub wysokiej liczby. Są one punktem wyjścia łańcucha Sekwencji.
„W porządku, gdzie byłem? Tak, Beyonders nie są tak potężne, jak sobie wyobrażasz. Moc Beyondera o niskiej sekwencji nie może się równać z bronią, a tym bardziej z armatami. Są po prostu bardziej fascynujące i nie do obrony niż broń palna. Jeśli masz szansę, zostań Beyonderem w przyszłości, musisz uważnie rozważyć to, co powiedziałem dzisiaj. Nie podejmuj pochopnej decyzji. "
Klein uśmiechnął się z samozadowolenia.
„Nie wiem nawet, kiedy będę miał szansę".
Czuł, że nie przegapiłby okazji, gdyby pojawiła się przed nim. W większości przypadków można było uniknąć spożycia niewłaściwej mikstury lub eliksiru wyższej rangi w Sekwencji. Głównym potencjalnym niebezpieczeństwem były subtelne wpływy mikstur i to, czego doświadczył dzięki zwiększonej percepcji słuchowej i wzrokowej.
W przypadku tych pierwszych mógł czerpać z doświadczeń pokoleń ludzi przed nim. Dopóki nie spieszył się z postępem i cierpliwie przejmował kontrolę nad swoimi mocami, szanse na utratę kontroli były stosunkowo niskie. Co więcej, nadal musiał rozwiązać potencjalny problem, z którym się obecnie borykał. Musiał zrozumieć istotę mistycyzmu i poszukać sposobu na transmigrację z powrotem. To były podstawowe powody podjęcia pierwszego kroku. Nie celował w wyższe miejsca w Sekwencji. Gdyby łatwo było stracić kontrolę, mógłby po prostu zapomnieć o awansie, pozostać w swojej pierwotnej Sekwencji i polegać na wiedzy, aby zaplanować drogę „do domu".
Nie trzeba było szczegółowo omawiać potencjalnych zagrożeń. Kiedy Klein odprawił rytuał zwiększający szczęście, prawie doprowadzono go do szaleństwa. Szepty, które omal nie wybuchły mu w głowie, wciąż były świeże w jego umyśle. Nie były nieuniknione, ponieważ nie stały się Beyonder; dlatego lepiej było zdobyć moc, która pozwoliłaby mu się bronić.
Mając to na uwadze, Klein uznał, że plusy wyraźnie przeważają nad wadami. To sprawiło, że jego myśli o wycofaniu się prawie zniknęły.
Dunn ponownie podniósł fajkę, gdy w jego szarych oczach pojawił się uśmiech.
„Nie mogę udzielić ci dokładnej odpowiedzi na ten temat. Aby zostać Beyonderem, po pierwsze, musisz wnieść wystarczający wkład. Być może jutro lub pojutrze będziesz w stanie zinterpretować krytyczne starożytne dokumenty. Może byłbyś w stanie dać nam cenne pomysły na jeden z naszych przypadków? Po drugie, zależy to od ustaleń przełożonych. Nikt nie może być pewien.
"W porządku, uważam, że powinieneś teraz wiedzieć trochę o Beyonders. W przyszłości nie podejmuj pochopnej decyzji. Teraz przedstawię ci cywilne zadania naszego zespołu Nighthawk. "
Wstał i podszedł do drzwi. Wskazał w kierunku przeciwnym do Chanis Gate i powiedział: „Mamy księgowego i kogoś innego, kto jest odpowiedzialny za zaopatrywanie się w artykuły pierwszej potrzeby i zbieranie zapasów rozdawanych przez Kościół i policję, stojąc jako woźnica. Są profesjonalistami i nie muszą pracować na zmiany, więc mogą odpoczywać w weekendy. Pozostali trzej pracownicy cywilni to Rozanne, Bredt i Old Neil. Ich praca obejmuje: obsługę gości, sprzątanie pokoi oraz pisanie akt sprawy i spisów inwentaryzacyjnych. Pilnują też zbrojowni, magazynów i archiwów, ściśle egzekwując rejestrację, gdyby ktoś chciał wejść, wyjąć lub zwrócić jakiś przedmiot, każdy z nich ma jeden dzień wolny w tygodniu inny niż niedziele.
Czy więc zakres mojej pracy jest taki sam jak Rozanne i reszta? Klein odrzucił myśli o Beyonders i próbował wyjaśnić swoje obowiązki zawodowe.
Nie, nie ma takiej potrzeby. Jesteś profesjonalistą - powiedział Dunn z uśmiechem. - Masz obecnie dwa zadania. Najpierw idź codziennie rano lub po południu na spacer. Skoncentruj się na różnych ulicach prowadzących z mieszkania Welcha do twojej.
"Co?" Klein był oniemiały.
Co to za praca?
Czy to jest bardzo profesjonalne?
Dunn włożył ręce do kieszeni swojej czarnej wiatrówki i powiedział: „Gdy potwierdzisz, że straciłeś wspomnienia, zamkniemy sprawę Welcha i Nayi. Podobnie, ten dziennik rodziny Antygonus zniknął całkowicie. Podejrzewamy, że przyniosłeś go ze sobą. Mogłeś go schować w drodze do domu, co może być przyczyną, dla której nie znaleźliśmy żadnych wskazówek w Twoim mieszkaniu. Jest to również prawdopodobnie powód, dla którego nie było Cię tam i zdecydowałeś się popełnić samobójstwo w domu.
„Chociaż byłeś pod tajemniczym wpływem i zapomniałeś o tym fragmencie wspomnienia, ludzki duch i mózg są bardzo fascynujące, więc mogą istnieć szczątkowe ślady. Daly może nie być w stanie uzyskać ich za pomocą swoich środków jako medium, ale to nie znaczy że one nie istnieją. Być może poczujesz "déjà vu" w znajomym i krytycznym miejscu.
„To jest to, co chcemy uzyskać."
„Rozumiem." Klein został oświecony.
Wnioski Nighthawks dotyczące lokalizacji pamiętnika były rzeczywiście rozsądne.
Był jedynym żyjącym spośród zaangażowanych osób. Tylko on miał czas i motywację, by zabrać dziennik i schować go w drodze powrotnej!
„Jeśli potrafisz znaleźć pamiętnik w ten sposób, prawdopodobnie wnosisz wystarczająco dużo wkładu, by stać się Beyonderem" - zachęcił Dunn, pośrednio ujawniając znaczenie dziennika.
"Mam nadzieję." Klein skinął głową.
Dunn ponownie zmienił temat.
„Po drugie, każdego tygodnia masz wolny dzień. Możesz zdecydować, który dzień jest teraz. Kiedy nie ma Cię na zewnątrz, idź do naszej zbrojowni i przeczytaj literaturę i książki kanoniczne. To praca dla zawodowego historyka. skończysz je wszystkie, będziesz musiał zacząć pracować na zmianę ze Starym Neilem i resztą ".
"Dobrze nie ma problemu." Klein odetchnął z ulgą.
To nie jest coś zbyt trudnego...
W tym momencie Dunn obrócił swoje ciało do połowy i wskazał na czarne, wychylające się na zewnątrz bramy, na których wyryto siedem świętych emblematów.
„To Chanis Gate. Jej nazwa pochodzi od twórcy współczesnego systemu Nighthawk, arcybiskupa Chanisa. Jedna znajduje się pod centralną katedrą każdego większego miasta.
" Jest strzeżona przez formalnych członków Nighthawk w rotacji. Wewnątrz znajduje się co najmniej dwóch „Strażników" wysłanych przez Kościół, a także niezliczone pułapki. Pod żadnym pozorem nie wolno ci się do niego zbliżać; w przeciwnym razie spotka cię nieszczęście.
To brzmi przerażająco - wyraził swoje uczucia Klein.
„Obszar wewnątrz jest podzielony na kilka stref. Wewnątrz znajdują się pewne formuły mikstur dla pewnych Sekwencji i innych magicznych materiałów. Służy również do tymczasowego przetrzymywania heretyków, mutantów, kultystów i członków tajnych organizacji. Być wysłany do Świętej Katedry - przedstawił mimochodem Dunn.
Święta Katedra? Siedziba Kościoła Wiecznej Bogini znajdującej się w hrabstwie Winter na północ od królestwa, Katedra Serenity? Klein skinął lekko głową, jakby rozważał tę sprawę.
Poza tym w środku znajdują się różnego rodzaju tajne dokumenty i zapisy. Po uzyskaniu wyższego poziomu uprawnień możesz mieć szansę je przeczytać. Dunn zawahał się przez chwilę, po czym dodał: „Za Bramą Chanis w piwnicy są też zapieczętowane artefakty".
"Zapieczętowane Artefakty?" Klein zastanawiał się nad warunkami.
Brzmiało jak termin specjalistyczny.
„Niektóre z niezwykłych przedmiotów, które zbieramy i odzyskujemy, są po prostu zbyt ważne i magiczne. Jeśli wpadną w niepowołane ręce, spowodowałoby to ogromne zniszczenia. Dlatego musimy zachować je w ścisłej tajemnicy i uważnie je obserwować. Nawet my możemy używać tylko w wyjątkowych okolicznościach. Poza tym... "Powiedziawszy to, Dunn zatrzymał się na chwilę, zanim kontynuował:„ Poza tym w środku jest kilka rzeczy, które są bardzo szczególne. Miały pewne „żywe" cechy, które mogą zwabić Strażników. Wpływają na otoczenie, próbują uciec i powodują katastrofalne skutki. Muszą być ściśle kontrolowane ".
„To fascynujące" - skomentował tęsknie Klein.
„Centrala Nighthawk podzieliła te zapieczętowane artefakty na cztery kategorie. Stopień 0 oznacza skrajnie niebezpieczne. Mają one największe znaczenie i najwyższą poufność. Nie wolno ich przesłuchiwać, rozpowszechniać, opisywać ani szpiegować. Można je jedynie zapieczętować. w podziemiach Świętej Katedry "- szczegółowo opisał Dunn. „Stopień 1 jest bardzo niebezpieczny. Mogą być używane w ograniczony sposób. Ich poświadczenie bezpieczeństwa jest ograniczone do biskupów diecezjalnych lub diakonów Nighthawk i wyższych. W centralnej katedrze diecezji, takiej jak Backlund, można przechowywać od jednego do dwóch artefaktów. Reszta zostanie przekazana do Świętej Katedry.
„Stopień 2 jest niebezpieczny. Można ich używać z ostrożnością i umiarem. Poświadczenie bezpieczeństwa wymaga, aby ktoś był biskupem lub kapitanem drużyny Nighthawk lub wyższym. W centralnych katedrach w różnych miastach można przechowywać od trzech do pięciu artefaktów. Reszta zostanie pechowana w Świętej Katedrze lub siedzibę diecezji. Stopień 3 jest bardzo niebezpieczny. Muszą być używane ostrożnie. Można je stosować tylko do operacji, które wymagają trzech lub więcej osób. Poświadczenie bezpieczeństwa wymaga, aby ktoś był formalnym członkiem Nighthawks ".
„W przyszłości zobaczysz odpowiednie dokumenty. Dzięki liczbom możesz zrozumieć, co one reprezentują. Na przykład 2-125 oznacza, że jest to zapieczętowany artefakt nr 125 o stopniu niebezpiecznym".
Gdy Dunn mówił dalej, nagle odwrócił się i wrócił do swojego pokoju. Wyciągnął kartkę papieru z dolnej części szuflady.
„Przy okazji, spójrz na to. Trzy lata temu nowo mianowany arcybiskup stracił kontrolę. Z jakiegoś nieznanego powodu przeszedł przez różne poziomy ochrony i tajemniczo zniknął z zapieczętowanym artefaktem stopnia 0. Zapamiętaj to zdjęcie. Jeśli odkryjesz go, nie ostrzegasz go ani nie przeszkadzasz. Wróć, aby zgłosić to natychmiast, albo szansa, że zginiesz na służbie, wynosi tysiąc procent.
"Co?" Klein otrzymał kartkę papieru. Nie było na nim tytułu, tylko czarno-białe zdjęcie z kilkoma wierszami słów.
"Ince Zangwill. Mężczyzna. Czterdzieści lat. Były arcybiskup. Strażnik bramy, któremu nie udało się awansować, zwabiony przez diabła i skorumpowany. Uciekł z Zapieczętowanym Artefaktem 0-08. Szczególne cechy to ..."
Na zdjęciu przedstawiono Ince Zangwill jako ubrany w całkowicie czarną szatę duchowną z guzikami po obu stronach i miękką czapką. Jego włosy były ciemnoblond, a źrenice były tak niebieskie, że prawie czarne. Miał wysoki nos, a jego usta były mocno zaciśnięte. Jego rysy twarzy przypominały klasyczną rzeźbę bez zmarszczek. Najbardziej uderzającą cechą było to, że był ślepy na jedno oko.
„Opis zepsutego jest tak szczegółowy, ale jedyną rzeczą dotyczącą zapieczętowanego artefaktu jest jego kryptonim..." Klein szczerze powierzył swoje pierwsze wrażenie.
„Dlatego jest na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Poszukiwanie zapieczętowanych artefaktów nr 0-08 jest opisane tylko ustnie i nigdy nie jest napisane słowami. Mimo to opis będzie niewielki" - powiedział Dunn z westchnieniem. „0-08 wydaje się być zwykłym piórem, ale nie potrzebuje atramentu do pisania. To wszystko".
Dunn nie zagłębiał się głębiej w temat. Pociągnął za złoty łańcuszek na swojej czarnej wiatrówce i wyjął wspaniały zegarek kieszonkowy w tym samym kolorze. Otworzył je i zerknął, zanim wskazał na zewnątrz.
Powiedziałem ci wszystko, co musisz wiedzieć. Idź do zbrojowni, aby znaleźć Starego Neila. Poproś go, żeby załatwił dokumenty, które musisz przeczytać. Nie jest zwykłym urzędnikiem cywilnym. Kiedyś był formalnym członkiem, ale z powodu w podeszłym wieku nie udało mu się awansować. Jego zdrowie jest chore, więc nie nadaje się już do zajmowania się sprawami. Ponadto nie chce zostać wewnętrznym opiekunem ani odpoczywać w domu. Wszystko, czego pragnie, to dokumenty i zapisy. "Niestety ale nie dam rady wstawić rozdziały do 22 rozdziału ,bo nie chciało mi się kompletnia dlatego bardzo przepraszam moja wina. (-_-)
CZYTASZ
Lord of the Mysteries PL
FantasíaWraz z rosnącą falą energii parowej i maszyn, kto może stać się Beyonderem? Otulony mgłą historii i ciemności, kim lub czym jest czyhające zło, które szepcze nam do ucha? Zhou Mingrui budząc się z szeregiem tajemnic, odradza się jako Klein Moretti...