kolumun ilk güne göre iyi olması gerekirdi. ama daha da kötüydü. banyoda kolumu fazla zorladığımdandı büyük ihtimalle. ama taehyun'a ihtiyacım yoktu. hatta o giderse daha çok rahatlayacaktım. yüzüme çarpan güneşe daha fazla karşı koyamadan gözlerimi aralamıştım. geceler bir kaç saat daha uzun olsaydı, gün biraz daha geç başlasaydı fena mı olurdu sanki? taehyun uykucu olmakta çok haklıydı. yavaşça doğrulup yatağımda bağdaş kurarak oturduğumda içeri taehyun girmişti.
"bir kaç kahvaltılık koydum masaya."
bunu söyleyip gitmişti. çok normal bir iletişim değil mi? en azından derdimizi anlatmamıza yetiyor. mutfağa gittiğimde taehyun orda yoktu. büyük ihtimalle yine odasında yapıyordu kahvaltısını. normalde benimle birlikte yememesine bozuluyordum. ama odasında yemesi şu an işime geliyordu. çünkü sargılı kolumu ve bacağımı gördükçe söylenmesi sinirlerimi fazlasıyla bozuyordu. ağzıma, dilim dilim kesilmiş yumurtalardan bir tanesi attığımda arkamdan duyduğum sesle oraya doğru dönmüştüm."yavaş ye önünden kaçırmıyor kimse."
"zaten iki kelime konuşuyoruz onda da hep kötü şeyler söylüyorsun. sus lütfen. öyle daha iyi."
dediğime gözünü devirmişti. ayrıca ben gayet olması gerektiği gibi yiyordum. hızlı yemiyordum. tüm iştahımı da kaçırmıştı. masadan sinirle kalkıtığımda kolumdan tutup beni yeniden oturttu.
"yemeğini bitir. her dediğimi de bu kadar büyütme."
o ne istese onu yapmak zorundaymışım gibi geliyordu beyfendiye. ama öyle bir zorunluluğum yoktu. gün geçtikçe taehyun'a karşı içimde bir cesaret oluşuyordu. yeniden yerime oturdum fakat hiçbir şey yemedim. tek bir yiyeceğe elimi bile sürmedim. hatta telefonumla oynamıştım. kai ile mesajlaşıyorduk.
-
kai
ne zaman gelirsinbeomgyu
önümüzde ki hafta anca gelirimkai
yalnız çok komik düştün he
aklıma geldikçe gülüyorum
bak yine geldi yine güldüm
isicem amk
LSKXPXĞFCŞÖHCŞbeomgyu
ya siktirben aci çekiyorum burda 😔
kai
kıyamam
neyse iyileşte gelHA BAK Bİ DE NE DİCEM
beomgyu
NE DİCENkai
sınıfta ki kızlar seni konuşup duruyolar
bir sürü hayranın oldu lanbeomgyu
ne yazık ki ilgi alanıma girmiyolar cnmkai
bende dedim
aglayin dedim
erkek adam pipi sever dedimbeomgyu
harika demissin bayildimkai
biliyorum😎
harika insanlar harika seyler söylerlerbeomgyu
psdğfcşödpcğcşneyse taehyun kızdı telefonu bırakmam gerek
kai
NE
SAKA Mİ
taehyun senin telefona bakıp bakmamana bile karışıp kızabiliyo mu
ona bu hakkı kim vermis aqbeomgyu
evet haklısın
neyse gittim
bb 🤩kai
bb cnm 🤪
sabırlar-
"neye gülüp duruyorsun? yemeğini yesene."
"kai ile konuşuyordum. ayrıca doydum. yiyesim yok."
"iyi o zaman." kalkıp yeniden odasına gitmişti. bende kendi odama doğru ilerlemiştim.
bir kaç saat boyunca kendi kendime takılmıştım. çok eglendiğim söylenemezdi ama olsun. yapacak hiçbir şeyim kalmadığında yerleştirmemiş olduğum koliler takıldı gözüme. onları yerleştirmeye karar vermiştim. ilk başra en küçük kutuyu kaldırmayı denedim tabii ki başaramamıştım. taehyun'dan yardım almam gerekiyordu sanırım.
"taehyun!"
uzaktan seslendiğini duydum. "efendim!"
"yardım eder misin?"
bir kaç saniye sonra odamdaydı. "of yine ne var ya? sende beni ayakçın yaptın iyice."
"ne alakası var? alt tarafı şunları yerleştirmemde yardım etmeni isteyecektim."
"kendin yap. abartıyorsun. işlerini yapan birisi olması hoşuna gitti."
"tamam git." sinirlendirmekten daha çok kalbimi kırıyordu. taehyun böyle biri değildi. o kibar çocuk nasıl böyle birine dönüşebilirdi asla anlamıyordum. bana gerçekten kötü davranıyordu.
"tamam git mi? iyice kaba oldun bana karşı."
cevap vermemiş ve yatağıma oturmuştum sadece.
★☆
okullar acildigi icin aktif olamadim hic ozur dilerim
bu da boyle gecis bolumu denen seyden oldu bos bi bolum
ya bi de ben valla taehyun'u bu kadar serefsiz yapmak istemiyodum taehyun askim melek gibisin kusura bakma
bakin ya bakin kusursuz resmen masallahayrica cok duz yazi oldu textlere yavas yavas gecis yapicam artik ins
onumuzde ki bolumde duz yazi olur buyuk ihitmalle ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i can't pretend | taegyu ✔️
Fanfiction"hey choi, artık arkadaş olduğumuz düşüncesinden vazgeç. ben diğer arkadaşlarımla böyle şeyler yapmıyorum ya da onlara böyle hissetmiyorum." -text, düzyazı