1.1

2K 258 405
                                    

güzel uykumu bölen alarmla uyanmıştım. bu alarmın sesini değiştirmeliydim çünkü çok kötüydü. önce yüzümü yıkamış sonra da dişlerimi fırçalamıştım. normalde bir şey yemeden dişlerimi fırçalamak midemi bulandırırdı. ama bu gün hiç aç değildim. tamamen tok bir şekilde uyanmıştım. kıyafetlerimi giyip odamdan çıktığımda taehyun'un daha uyanmamış olduğunu fark ettim. onu uyandırmalıydım yoksa geç kalacaktı. çünkü ilk dersin başlamasına yarım saatten birazcık fazla vardı. olduğum yerden bağırmaya başladım.

"taehyun hadi kalk artık! okula geç kalacaksın."

bir kaç saniye sonra taehyun'dan ses geldi.

"neden kaldırıyorsun ki? keşke geç kalsam."

"saçmalama. ben çıkıyorum."

cevap vermemişti. ben de evden çıkmıştım. başta alışık olduğum yollardan geçtim. her şey normaldi. sonra telefonuma ,saate, baktım.  çok değil ya, yaklaşık yirmi dakikadır yürüyordum sadece. sorun şuydu ki okula neredeyse beş dakikada varılıyordu. yani sanırım kaybolmuştum. dün kai'ın numarasını almamıştım. açıkçası aklıma gelmemişti. yani bu demek oluyordu ki taehyun'u çağırmaktan başka çarem yoktu. harika. şimdi bir ton söylenecekti.

-

beomgyu
taehyun

taehyun
beomgyu?

beomgyu
ben sanırım kayboldum

taehyun
nasıl kayboldun
okul evin dibinde
kaybolmayı nasıl başardın

beomgyu
bilerek kayboldum sanki
her neyse beni okula götürsene

taehyun
ben çoktan okula geldim nasıl çıkayım
okula girdikten sonra çıkmak yasak
of neyse bekle

beomgyu
neyi bekleyim

taehyun
nerdesin tarif et

beomgyu
yanıma mı geleceksin

taehyun
evet

beomgyu
nasıl geleceksin hayır gelme
tarif etsen yeter

taehyun
yorma lütfen
nerdeysen söyle geliyim
ilk kez kaçmicam okuldan sonuçta

beomgyu
tamam o zaman
ama yakalanırsan benden değil

taehyun
amma uzattın

-

taehyun'a kısaca nerde olduğumu tarif etmiştim. hemen gelmişti. bu kadar hızlı gelmesini beklemiyordum.

"dersin başlamasına az kaldı. çabuk ol."

kafamı sallamış ve taehyun'u takip etmiştim. okula da hızlıca gitmiştik. bulunduğum yer de epey yakınmış. hiç konuşmadan bir kaç dakika içerisinde gelmiştik. sınıfa girdiğimde dersin başlamasına iki dakika vardı. kai'ın yanına yani yerime oturdum. ders programını bilmediğimden her şeyi içine doldurduğum çantamı, kalemliğimi çıkarmak için karıştırıyordum.

"daha ilk günlerden geç kalacaksın sandım."

"kayboldum."

i can't pretend | taegyu ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin