3.7 "final"

1.5K 180 97
                                    

"artık gözlerimi açabilir miyim?"

"henüz değil minik fındığım."

bu gün beomgyu'nun doğum günüydü. ve bende ona bir sürpriz yapmak istemiştim. her şeyi düzene oturtalı aradan beş yıl geçmişti. beş yıldır beomgyu ile beraberdik. en önemlisi beraber mutluyduk.

beomgyu bir süredir ikimizin beraber başında olduğumuz bir pastane açmanızı istiyordu. hatta bu isteğinde o kadar hevesliydi ki bu işin bir yıl boyunca eğitimini almıştı. çok büyük bir mekan olsun istemiyordu. şirin, küçük bir yerdi her zaman hayalimiz. ben de onu bu gün pastanemiz için tuttuğum bu yere getirmiştim. gördüğünde sevineceğine çok emindim. gelmemize çok az kalmıştı. yaklaşık beş dakikadır yoldaydık. kaldığımız eve yakın bir yerde tutmuştum burayı.

ben beomgyu'nun burayı görünce ne kadar sevineceğini hayal ederken onun heyecan dolu mırıldanmaları dikkatimi dağıtmıştı.

"çok sabırsızsız gyu. evden çıkalı daha yeni beş dakika oldu."

"daha hızlı süremez misin?"

"hayır. daha hızlı süremem."

oflamıştı. bende onun bu hallerine gülmüştüm. zaten biraz sonra da hedefimize varmıştık.

arabadan inemesinde yardımcı olup onu tam pastanenin önünde durdurdum. göz bandını çözdüm ve beomgyu'nun vereceği tepkiyi bekledim.

anlamamış gibi duruyordu.

"ne yani? sürprizim boş bir dükkan mı?"

"evet. ama aslında sadece bir dükkan değil. burası bizim pastanemiz olacak dükkan."

beomgyu olduğu yerde kalakalmış ve hemen boynuma atlamıştı. sevinçten kahkahalar atıyordu. işte bu sarılma ve bu gülüşler için ömrümün sonuna kadar çabalayabilirdim.

"inanamıyorum taehyun, gerçekten o kadar mutluyum ki bu mutluluğumu anlatamıyorum bile. çok teşekkür ederim. iyi varsın. hep de yanımda ol."

"her zaman senin yanında olacağım beomgyu. buna emin olabilirsin. sana söz veriyorum."

"ben de her zaman seninle olacağım." durdu biraz suratımı inceledi. ardından fısıldayarak ve en içten gülümsemesiyle "söz." dedi.

elinden tuttum ve onu içeriye doğru sürüklemeye başladım. "hadi gel! içeriyi gezelim."

hızlı hızlı kafasını sallamış ve onaylamıştı. zaten küçük bir yerdi o yüzden gezmemiz çok uzun sürmeyecekti. hatta içinde gezilecek pek de bir yer yoktu. 

"burayı o kadar güzel süsleriz ki! harika olur. gerçekten çok teşekkürler."

"teşekkür etmene gerek yok ki gyu. salak salak teşekkür edip durma."

bu dediğimle sinirlenmiş ve bir tane geçirmişti kafama ben de acıyla inlemiştim. o da bu halime sinsi ve zafer kazanmış bir gülümseme atmıştı. o kadar tatlı duruyordu ki sevgiden içime katasım vardı. yanına yaklaşıp kocaman bir öpücük kondurdum ona. minik bebeğim gibiydi. sarıldık birbirimize, dakikalarca öyle kaldık. artık zamanının geldiğini hissedince ondan ayrıldım ve sandalyelere doğru yürüdüm. oturduğumda o da tam benim karşıma otordu. boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım. 

"beomgyu seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?"

"tabii biliyorum."

"gerçekten geçmişte yaptıklarımdan dolayı özür dilerim." derin nefes aldım ardından devam etttim. " gyu benimle evlenmelisin bence."

beomgyu dediğim şeyin etkisinden çıkamamış bir yüz ifadesiyle "bence de." demişti. 

hemen koşarak beomgyu'yu kucağıma almış ve sımsıkı sarılmıştım. kucağımda kahkahalar atarken minik bir çocuğa benziyordu. sanırım bu benzetmeyi hep yapacaktım çünkü o benim bebeğimdi. 

"midem bulandı indir artık taehyun."

gülüşmüştük. ardından beomgyu konuşmasına devam etmişti. 

"hatta çocuğumuzda olsun. olur mu?"

sırıtarak yanıtlamıştım. "bunu sex daveti olarak kabul ediyorum."

"aklın fikrin başka şeye çalışmıyor mu senin hormon adam."

bana taktığı lakap karşısında kahkaha atmıştım. beomgyu ile beraber tüm gün gezmiştik. yorgunluktan kucağımda uyuyakaldında kulağına onu sevdiğimi fısıldamış ve dudaklarından öpmüştüm. 


---

oha finali yazdım sonunda 

öncelikle final istediğim gibi olmadı bunu belirtmek istiyorum ayrıca aranızda smut isteyenleriniz vardı yazamadım kusura bakmayın ve söz veriyorum şu an taslağımda ki taegyuya kesinlikle smut yazicamm

bu fic benim için çok özel o yüzden bittiği için çok duygusalım ve buraya kadar okuduysanız beni çok mutlu ettiniz bu fici gerçekten tüm acemiliğimle yazdım belki çoğu yerde saçmalamış olabilirim açık konuşmak gerekirse bu fic için çok daha büyük beklentilere sahiptim yani daha güzel yazabilirdim orataya istediğim gibi bir şey çıkmasa da her şeye rağmen ficten memnunum ama bence bok gibi oldu umarım siz beğenmişsinzdir fice gösterdiğiniz ilgiden dolayı da ayrıca teşekkür ederim hiç sevileceğini bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim iyi ki varsınız sizi çok özlicem muhakkak diğer ficlerimde de görüşelim bu arada bu ficin en sevdiğim kısmı fic sayesinde bazı mükemmel insanlarla tanıştım iste en sevdiğim kısmı da bu

o zaman son kez sizden vote isteyim öyle kapatalim bölümü vote atmayi unutmayın lütfen kocaman öptümm ask bahceleri

bay bayyy <33


i can't pretend | taegyu ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin