OPIS POSTACI

101 9 13
                                    

W opowiadaniu występują 3 grupy:

MISTYCY
-Dream
-George
-Nick
-Karl

MAGOWIE
-Alex
-Will
-Niki
-Darryl

LEŚNICY
-Eret
-Tommy
-Tubbo
-Ranboo

Wszystkie te drużyny walczą przeciwko sobie. Oczywiście każda ma swoją specjalność i swego przywódcę mimo ich niewielkiej liczebności.

Mistycy harakretyzują się omamianiem przeciwników. Jest to Drużyna najbardziej bezwzględna i najniebezpieczniejsza. Ich przywódca Dream jest znany z perfekcyjnej manipulacji i bezduszności przez swoją mroczną przeszłość. W drużynie tej uczucie zwane miłością nie ma warunków na rozkwit ponieważ przywódca nie akceptuje tego i traktuje jak truciznę.

Magowie harakteryzują się nadzwyczajnym spokojem nie chcą wchodzić w konflikty. Jednak gdy zostaną zmuszeni do walki nie znają granic i potrafią nawet zabić gdy przeciwnik okaże brak szacunku. Ich przywódca Will nie akceptuje nietolerancji i jest doskonale obeznany w terenie a także myśli bardzo rozsądnie i bardziej jak o wygraną, dba o swoich przyjaciół. Nie poświęci ich życia dla wygranej.

Leśnicy harakteryzują się niesamowitym sprytem i duchem walki. Nie poddają się mimo wielu przegranych. Ich przywódca Eret nie należy do najmilszych i ma bardzo duży konflikt z Dreamem. Nie toleruje zdrad i ZA WSZELKĄ CENĘ pragnie śmierci zielonego.

Wydarzenia odbywają się w czasach bez technologii. Używają listów, mieczy itp. oraz koni zamiast aut. Jeżeli ktoś oglądał można powiedzieć że jest to upodobnione do serialu "Gra o Tron"
Natomiast ich ubiór jest nieco bardziej podobny do teraźniejszego stylu. Bluzy, okulary itp. Oraz urządzenia typu prysznic, piekarnik itp. Itd.

"Wszystko co dobre kiedyś się kończy" DreamSMPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz