Logan 2.

153 8 9
                                    

Bocsi ha rövid lesz, de mivel meg szerettem volna írni a fejfájásom ellenére, ezért remélem tetszik SofiCarpenter-master

Miután Logan bevallotta az érzéseit, és összejöttek Y/n-vel, egy rakás akadály várt rájuk-elsősorban az iskola. Bár elbűvölő pár voltak, az iskola legtöbb diákja, tanára nem nézte jó szemmel a kapcsolatukat.

Éppen ezért ért fel egy megváltással az, amikor Y/n végre elvégezte a mutánssulit, és vettek egy nyugodt, kertvárosi házat. Y/n megszerezte a jogsiját, divattervezőként dolgozott, és időnként elment pár bevetésre is. Legutóbb a Bosszúállókhoz is meginvitálták, itt kezdődik - vagy inkább folytatódik - történetünk.

"Az elmúlt hetekben egy csomó bevetésen volt, így szinte Isteni áldásnak érezte a hétvégét, amelyet szerelmével tölthet. Fáradtan dobta le a cuccait a folyosón, majd besétálva a nappaliba ledőlt, és bekapcsolta a tévét. A készülék kellemes háttérzajként működött, amíg Y/n Loganre várakozott. Nem telt bele 10 perc, Logan már be is esett a nappaliba, majd a kanapéhoz sétálva egy csókkal köszöntötte kedvesét.

-Milyen volt a napod?-kérdezte Y/n, helyet csinálva szerelmének.

-Fárasztó. - sóhajtott Logan. - Az az értetlen bagázs semmit sem fog fel a tananyagból! Mérgemben ígértem nekik egy dolgozatot, szóval jobb, ha tanulnak. És neked?- kérdezett vissza a panaszok után.

Y/n még kuncogott egy darabig a szerelme panaszáradatán, majd elmesélte, hogy milyen válogatós volt a mai ügyfele, majd beszámolt arról is, hogy Nick Fury behívta hérfőre.

-Tényleg? - ámult el a férfi.

-Tényleg. - bólintott Y/n.

Ezek után pihentek még egy darabig, majd együtt összedobták a vacsorát (khm, khm, rendeltek. De ez mellékes.).

Ezek után a hétvégén pihentek, voltak kirándulni is, majd hétfőn reggel eljött az utazás ideje.

-Vigyázz magadra! - csókolta meg Logan utoljára Y/n-t a lehúzott ablakon keresztül.

-Vigyázok! Szia, szeretlek! - kiáltotta még vissza Y/n, és mosolyogva hajtott el New York felé.

Max hangerőn szólt a Highway to hell, a lány még dúdolta is, néha énekelt a szöveggel.

Körülbelül 1 és fél óra múlva már le ia parkolt a Bosszúállók bázisánál, és felrakva a fülesét a nyakába hallgatta a kiszűrődő hangokat.

Mosolyogva nyitott be a terembe, melybe Jarvis irányította, majd megállt a Bosszúállók és Fury előtt.

-Huhuhuhúúú.... - füttyentett Tony Stark, aki először mérte végig az érkezőt. - Hogyhogy ilyen szép, sőt gyönyörű hölgyeménynek nincs kisérete? - kérdezte flörtölve.

-Ne most rendezzee az egyéjszakás kalandjait, Stark. - szólt rá Fury. - És ahigy tudom, a hölgynek már van párja. - zárta le az ügyet, majd Y/n-re nézett. - Hadd mutassam be Y/n Sparksot, akit következőnek tervezünk bevenni maguk közé. Üljön le, Sparks.

Y/n helyetfoglalva Steve és Bucky mellett mutatkozott be, majd várta, hogy Fury befejezze a prédikációját. Közben fejben beszélgetett Wandával, akivel jóban is lett, majd mikor a kalóz befejezte, ennyit mondott:

-Nem. - egyszerű kitalálni, mire volt ez a válasza: nem akart csatlakozni a Bosszúállókhoz. - Néha beugorhatok segíteni, ha akarja, Fury, de semmiképpen sem leszek a csapat tagja.

Fury elfogadta a választ, majd meginvitálták Y/n-t egy ebédre, ahol mindenkit jobban megismert a lány, majd pár óra múlva már el is búcsúztak.

-Akkor, sziasztok. - indította be Y/n az autót, mire megszólalt a Back in Black.

-AC/DC? Bírom a csajt. - szólalt meg utoljára Tony Stark, majd elbúcsúztak, véglegesen.

Este hét lehetett, mikor a lány végre hazaért, és benyitott a lakásba.

-Sziveem! Megjöttem! - kiáltotta el magát.

-Szia édes! Mit akartak? - csókolta meg Logan Y/n-t.

-Be akartak venni a Bosszúállókhoz. Nagyon jófejek amúgy, de nemet mondtam.

Logan hirtelen kapta fel Y/n-t, majd a konyhapulton leültette.

-Mhhm, tehát jófejek?-kezdte puszilgatni a kedvese nyakát.

-Mhmm...-helyeselt a lány.

-Jobbfejek mint én? - gombolta kia fehér inget a lányon.

-Mmmm, azt nem hiszem... - ölelte át Logant Y/n.

Tovább senki nem tudja mi történt, de biztos, hogy egy szenvedélyes és élvezetes estén voltak túl, és egy hét múlva megtudták, hogy szülők lesznek."

És így történt, hogy kilenc hónap múlva, Augusztus 23.-án megszületett egy fiú ikerpár, kiknek az apja Logan volt.

Vége.

Marvel Oneshots, Incorrect Quotes, TheoriesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora