HA MÉG NEM LÁTTAD A LOKI SOROZATOT, VAGY AZ INFINITY WART -ESETLEG EGYIKET SEM- ÉS NEM AKARSZ SPOILERT, NE OLVASD EL!!!
Isssmét szembejött velem egy teória, miszeriiiint...Loki tőrjei az IW-ből, a Thanossal való csatából azok a tőrök lehetnek, amelyeket Mobius adott Lokinak a sorozatban.
HA a tőrök Loki tulajdonát képezik, akkor az azt jelentené, hogy Mobiusnak ott kellett lennie, mikor Thanos kitörte Loki nyakát az IW-ben.
Ennek tudtában két lehetőség van:
A.: Mobius ott volt, mert a TVA-tól ezt a parancsot kapta...
Vaaagy
B.: Mobiusnak nem kellett volna ott lennie akkor és ott, de áttörte a szabályokat.
Ha a B lehetőséget nézzük... Akkor a tőrök nem a szekrényében lennének, hanem a bizonyítékok/ügyekhez kapcsolódó dolgok között.
DE ha Mobiust a TVA küldte oda -alias az A lehetőség szerint- akkor Mobius odament Lokihoz, talán miután Thor elment, csak mert nem akarta, hogy Loki egyedül haljon meg.
És innen jön az, hogy Loki talán életben volt, amikor Mobius odaért.
(Arra alapozva, hogy a fájlja nem akkor ért véget, mikor Thanos kitörte a nyakát, érezte azt is, hogy Thor megöleli. És ezután halt meg.)
Ha ez a Loki (az IW-ből) nem is tudta, hogy ki Mobius, még mindig jobb volt neki vele, mint hogy egyedül haljon meg.
És ezután Mobius elvette Loki tőrjeit, mint egy emlékeztetőként erre a Lokira. Mobius a tőröket a szekrényében tartotta, és akármikor rájuk nézett, eszébe jutott Loki.
Mobius így emlékezett rá, mert ha ezt a Lokit (az IW-ből) nem is tudta megvédeni, a tőrjeit igen.
És mikor jött ez a variáns...akkor úgy érezte, oda kell adnia.
Ti mit gondoltok?
KAMU SEDANG MEMBACA
Marvel Oneshots, Incorrect Quotes, Theories
AcakTudooom, sok van belőle, vagy egy tonna, de hát ihlet a másik könyvemhez nem jön, szóval lesz itt minden, ami kialakul a kis buksimban. Külön köszönet a borítóért Alice_lol_Reed-nek, imádlak! <33