Tony Stark Ikre

255 17 0
                                    

Megigazítva fekete, hosszú bőrkabátom gallérját, kopogó léptekkel igyekeztem a kijelölt találkozóponthoz. Fekete bakancsom makulátlanul tiszta, fekete bőrkabátom alatt fekete, hosszú nyakú fekete trikó, amire pulóverként egy fekete-fehér kockás inget vettem fel. A nadrágom szintén fekete, rásimul a lábaimra. A jobb kezemen, a gyűrűsujjamon ezüst, kígyót ábrázoló gyűrű csillog. Fekete hajam kiengedve keretezi az arcomat. Tudom, hogy jól nézek ki, ebben a szettben még el is hiszem. Gyorsan beszállok Coulson mellé.

-Üdvözletem. Hogy van, Miss Stark? - nézett rám Coulson mosolyogva a vezető ülésről.

-Köszönöm, jól vagyok. És tudod, hogy nem kell magáznod, mert utálom. - mondom neki mosolyogva. - Szállítunk még valakit? - kérdeztem, előszedve a telefonom.

-Natasha Romanoff ügynököt viszem Furyhoz, csakúgy, mint téged.-mondta, és már indultunk is.

-Akkor előtte Miss Winters vagyok. - mondtam, majd bedugva a fülesemet elővettem a Dorian Gray arcképét, és olvasni kezdtem.

-És én még csodálkozok rajtad. - motyogta szórakozottan a sofőröm, a kezemben tartott könyvre utalva.

-Non mensae cultum, sed dantis respice vultum. - modtam bölcsen, élvezve, hogy a mellettem ülő férfi nem ért egy árva szót sem a "hablatyomból".

-Emberi nyelven? - kérdezte pár perc múltán, miközben próbálta nem hangosan szidni az eszetlen sofőröket.

-Ne a terített asztalra, hanem a vendéglátó arcára tekints. - mondtam, majd a reakcióját meg sem várva a könyvbe temetkeztem.

Pár perc múlva beszállt hozzánk Natasha Romanoff is.

-Szia, Coulson. - köszönt. - Ki az új tag?-kérdezte, levéve a véres, lyukas bőrkabátját.

- A hölgy Miss Winters. Furyhoz készül, úgy mint te. - nézett a visszapillantóba Coulson.

-Állnév? Ötletes. - bólintott elismerően.

-Hmm. Okos nővel van dolgom. Mondja, hogy találta ki? - mosolyogtam rá a visszapillantón keresztül.

-Könnyen. - vágta rá. - Túlságosan hasonlít valakire. - tette hozzá.

Megadóan hátrafordultam.

-Tony Stark ikertestvére, Charlotte Maria Stark, személyesen. Hívjon csak Lottienak. Tony gondolom nem beszélt rólam, ami jó, mert nem szegte meg az igéretét. - ráztam vele kezet.

-Maga is ilyen technikai zseni? - nézett rám szórakozottan.

-Értek hozzá, de sosem szerettem annyira, mint Tony. Én inkább a harc felé húztam, aminek az lett a vége, hogy ugyanaz az erőm mint Wanda Maximoffnak vagy Loki Laufeysonnak. - magyaráztam.

-Honnan tud róluk? - kérdezte, szemében kíváncsiság csillant.

-Tony mondta. És tegeződjünk, Nat, mert utálom a magázást. - válaszul bólintott, én pedig újra belemerültem a könyvbe. Mire odaértünk, be is fejeztem.

Kiszállva az ajtóból rögtön elindultam Fury irodája felé. Eddig még senki sem tudja rajtam,és rajta kívül, hogy bosszúálló leszek.

Először Natasha ment be, leadott egy jelentést, majd már be is hívtak engem.

-Napot, Hook kapitány. - mosolyogtam rá, majd leültem. - Mit kell aláírnom?

-Ezt itt. - tolt elém egy papírt. Titoktartási nyilatkozat, nem adom ki a S.H.I.E.L.D. információit, satöbbi. Gyorsan aláírtam, majd elbeszélgettem egy picit Furyval.

Ezek után visszaszálltam Coulson mellé, és a gyűrűmet csavargatva hallgattam a rádióból szóló Highway to Hell-t.

-Induljon a buli. - sóhajtottam, majd Coulsontól elköszönve egyszerűen megkértem Jarvist, hogy ne jelezzen senkinek.

A bakancsom most egyeltalán nem kopogott, mert aktiváltam a hangelnyelő programomat, ami a H.Y.D.R.A. elleni akciókban nagy segítségemre volt.

-Carpe diem. - léptem be, oldalra téve a kabátomat Tony műhelyébe. Épp a páncélját javította.

Olyan meglepetten  fordult felém, hogy nevetnem kellett.

-Ne nézz rám ilyen meglepetten! - igazítottam meg az ingem, majd megöleltem. Sokkal magasabb volt nálam, a mellkasáig értem csak fel.

-Lottie! Mit keresel itt? - mosolygott rám.

-Majd Fury jön, és megérted...

-Bosszuálló leszel? - kérdezte.

-Mhmm. - bólogattam, mire ugyan csóválta a fejét, de láttam, hogy büszke rám. - Na, mutass be a többieknek. - löktem egyet a vállán.

-Srácooook! - lépett be a nappaliba, ahol mindenki jelem volt. Natashának intettem egyet, majd szemügyre vettem a többieket. - Hadd mutassam be Charlotte Maria Starkot, az ikertesómat. Egyébként én vagyok az öregebb. - Tette hozzá.

-Már megbocsáss, de én előbb voltam petesejt, mint te gondolat. - néztem felháborodva.

-Persze, hitegesd csak magad. - vigyorgott rám.

-Bírom a csajt. - monda egy kigyúrt, szőke izompacsirta. Azt hiszem, Thor.

-Na, bemutatsz minket még idén? - kiáltotta Clint Barton, ha jól gondolom.

-Be. - bólintott Tony. - Ő Bucka Barnes őrmester. - kezdte. - ő Natasha "megverlek ha hozzámérsz" Romanoff, Wanda "hadonászok a kezemmel" Maximoff és az ikre, Pietro "oltárigyors" Maximoff, a mi Legolasunk, Clint. Aztááán... Sam "idegesítem buckát" Wilson. Steve "túl öreg az élethez" Rogers, Vision, a két lábon járó kislexikon, és Bruce "stresszhelyzetkor nagy és zöld" Banner. A csapat többi tagját idővel megismered. - fejezte be.

-És most akkor normális neveket kaphatok? - kérdeztem.

-Ünneprontó vagy. - nézett rám Tony.

-Ugyan, én a bulit hozom. - vontam meg a vállam, majd miután megkaptam a normális neveiket, megérkezett Fury.

-Jéé! Egy kalóz! - mondtuk egyszerre Tonyval.

-Jéé, két önimádó, egoista, technikai zseni. - forgatta azt az egy épp szemét Nick. - Charlotte, idefáradna? - nézett rám.

Odateleportáltam mellé, amivel a frászt hoztam mindenkire, kivéve Tonyra, és nyugodtan vártam a bejelentést.

-Miss Stark mostantól a csapat tagja. - jelentette be Fury, majd el is tűnt.

-Ez gyors volt. - ráncoltam a szemöldököm.

-És miért viselsz ennyi feketét? - kérdezte hirtelen Sam.

-Gyászolom a tőled kihalt agysejtjeimet. - mondtam kapásból.

-Ohohohóóó, szövetségesre találtam!-kiálott fek Bucky, kárörvendően vigyorogva Samre.

-Csak hiszed Barnes, csak hiszed. - mondtam, majd levágtam magam a kanapéra.

-Tudod, ha nem lennél ilyen, kedvelnélek is. - hangzott a mondat Samtől, ami miatt picit elkomorodtam, ami látszott és hallatszott is rajtam.

Reflexből felcsaptam a könyvemet, és feltűnően kerestem valamit.

-Mit keresel annyira? - kérdezte meg.

-Csak egy jó tanácsot neked. Meg is van. - böktem a szóra. - Hallgass. - néztem rá lesújtón.

-Sam, azt hiszem, Lottienák örökre elvágtad magad. - ciccegett Tony, büszkén nézve rám.

-Na, akkor ünnepeljük meg az új csapattagot! - kiálltott Clint.

Mindenki beleegyezett, szóval fél óra múlva felelsz vagy merszezve ültünk egy körben, óriásiakat nevetve.

Így kezdődött az életem a Bosszuállókkal.

Marvel Oneshots, Incorrect Quotes, TheoriesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora