Loki

244 11 4
                                    

Khmmmm, amíg készül egy hosszú rész, ezzel kárpótollak titeket °^°

Kivel?: Loki Laufeyson

Téma: Loki és Y/n együtt vannak,
Y/n pedig a gimi 12./b osztály tanulójaként karanténban van az egész iskolával együtt, és majdnem lekési az online óráját.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Kómásan nyitottam ki a szemeim, mozgolódva egy kicsit. Fáradtan nyúltam a telefonom után, hogy megtudjam hány óra. Emlékeztem, hogy 7:55-től magyarom lesz, és realizálva, hogy a telefonom kijelzőjén 7:54 virít, kipattantam az ágyból, és először a géphez rohanva bekapcsoltam.

A fésűmet magamhoz lebegtetve teljes pánikban meredtem a gépemre, ami valahogy nem akarta beírni a jelszavamat, majd leállt. Szitkozódva kapcsoltam be újra, magamra rángatva a fekete melegítőmet.

-Mi ez a nagy felhajtás? - hallottam Loki nyöszörögését, ahogy  a fejére húzza a párnát.

-Online órám lesz. - hadartam, miközben idegesen pötyögtem be a jelszavam, ami vagy tizedjére jó lett.

-De én aludni akaroook. - morogta a párnámba.

-A tanárokat ez nem érdekli, bocsi. - nyomtam gyorsan egy kiengesztelő csókot a homlokára, majd kiszaladtam a két kakaóért, amit reggeli gyanánt fogyasztok az óra alatt.

-Feljelentem őket. - motyogta a fekete hajú, majd magára húzta a takarót is.

-Napot. - köszöntem bele a videócsetbe, majd bemagyaráztam a tanárnak, hogy régi a gépem és picit lassú, ezért késtem. Gyorsan feleltem a tanár ismétlőkérdéseire, majd hallgattam az új tananyagot, amit mellesleg fejből tudtam. Ezután a barátnőm írt rám.

Csontváz Carlos (privát üzenet):

Lassú a gép, mi?

I zsötem everyone (privát üzenet):

Elaludtam, na.

Csontváz Carlos (privát üzenet):

Mhmm...És ki az a valaki aki az ágyadban mozgolódik? Netán egy medve?

I zsötem everyone (privát üzenet):

Az a medve épp aludni próbál, de nem lehet mert hangosak vagytok.

Csontváz Carlos (privát üzenet):

Brumm Brumm, bepótolja a téli álmot, mi? 🐻🐻

A barátnőm üzenetén csaknem hangosan felvisítottam, majd visszaírtam neki, hogy inkább figyeljünk.

Ezután végre letettük, én pedig a zenét maxra állítva a fülesemen délután két óráig dolgoztam megállás nélkül.

Mikor lekapcsoltam a gépet, nagyot nyújtózkodva dőltem hátra, majd beugorva az olvasó istenség mellé jó nagyot sóhajtva jólesően elterültem.

-Végeztél? - tette le a könyvet a polcra, unottan nézve rám.

-Mhmm. - bólintottam, majd hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a lámpa fényét eltakarja valami. Mikor kinyitottam a szemem, Lokit láttam magam előtt.

-Megfoghatom a kezed? El szeretnék dicsekedni azzal, hogy egy angyalt érintettem meg... - suttogta vicceskedve a fülembe a valószínűleg Tonytól lopott mondatot, mire kihívóan elmosolyodtam. Ezt ő egyértelmű igennek vette, szóval kezei hamar elkalandoztak a testemen.

Mivel nem volt rajta póló, szemügyre vehettem izmos felsőtestét, és persze megcsodáltam a szemeit. Arra eszméltem fel, hogy már én is csak fehérneműben fekszem alatta, és róla is lekerült a melegítő.

-Biztos akarod? - kérdezte két lihegés között gyorsan, mielőtt még teljesen elveszítené a fejét. Ha nem lettem volna ennyire....Khm, Ilyen állapotban, még el is olvadtam volna azon, hogy neki én vagyok az első. Ehelyett inkább éhesen magamra rántottam, ő pedig vette az adást.

Kis akciónk végére szereztem pár szívásnyomot, Loki háta pedig pár karmolással gazdagodott. Hm. Le kéne vágnom a körmeimet...

A konyhába érve gyorsan kikapok a fagyasztóból egy mirelit pizzát, mert ugye, fontos az egészséges étkezés, és bedobom a mikróba tíz percre.

A fekete hajú istenség ezalatt úgy gondolja, luxus egy darab pólót felvenni, tehát míg én fulladozva próbálok magamba diktálni egy pohár vizet, addig ő nyugodtan nyújtózkodik a kanapén. Jó tudni, hogy meg akar ölni...

Ezután bekapcsolom a Netflixet, automatikusan Tony fiókjára regisztrálva, majd keresek egy számomra szimoi filmet. Választásom a Bíborhegyre esett, arra a kivételes filmre, melyet Lokival ugyanannyira szeretünk.

A nap hátramaradó részében beszéltem még a barátnőmmel, majd este tizenegy körül kidőltem Loki mellkasán, aki ezt észrevéve elvitt az ágyba, és bemászott mellém. Lelkiekben felkészültem a holnapi napra, majd az istenhez közelebb fészkelve magam elaludtam. Íme egy normális napom.

Marvel Oneshots, Incorrect Quotes, TheoriesOnde histórias criam vida. Descubra agora