Bölüm 21- Benimle Evlenir misin?

10 0 0
                                    

Ne soğuksun be. Halbuki sımsıcaktın sen. Ellerim üşüdüğünde ellerimi ısıtırdın. Sıcacıktın. Şimdi? Şimdi ise buz gibisin. Ellerin soğuk, yüzün buz kesmiş.

Üşürsün sen şimdi orada. Kim ısıtır seni? İçin üşür. Ben de yokum. Ne yaparsın oralarda? Birtanem. Ben burada olacağım. Gel, konuş benimle. Ziyaret et. Yalnız bırakma beni. Yoksa ne yaparım sensiz.

*-*-*-*

(MAYA)

"Test sonuçlarınız hanımefendi."

"Teşekkürler."

Zarfı elime alıp sıkı sıkı tuttum. Barış'ın bebeği olmamasını dileyerek bir banka oturdum. Titreyen ellerimle zarfı alıp açtım.

Gördüklerim gerçek miydi yoksa rüya falan mı görüyordum.

Bu bebek .. N-nasıl yani? Şimdi bu bebek Poyrazın mı?İşte şimdi tam zamanı kızım. Yürü be Maya. Hazal işte şimdi bittin sen.

(Poyraz)

Hazalı öylece bırakıp gitmem gerekti. Çünkü hala o paketi gönderen şerefsizi arıyordum. Ve daha da önemli olan birşey vardı. Ve ben bunu Hazal'a söyleyemiyordum. Babası intihar etmişti. Ve hala haberi yoktu. Bir yandan Kaya, bir yandan babası. Annesi de en az onun kadar mahvolmuştu. Sakinleştiricilerle ayakta duruyorlardı. Ne bok yiyeceğimi şaşırmıştım. Lan birde şu adamlar işte yarasa da benim işlerimi halletseler amk. Ne bokuma para veriyorum bilmiyorum.

Ofisin kapısı çalındı.

"Giir!"

Kapıdan içeri sekreter girdi.

"Şeyy. Maya hanım gelmiş sizinle önemli bir şey konuşmak istiyormuş içeri alma dediniz ama çok ısrar etti özür dilerim."

"Söyle gelsin"

Arkasından iğrenç topuk sesleriyle geldi. Deri koltuğa sırıtarak oturdu ve bir kağıt tutuşturdu elime.

Açıp baktım. Gebelik testi yazıyordu. Kaşlarımı çatıp Maya'ya baktım.

"Ne lan bu!"

"Oku"

' Bebeğin babası Poyraz Soykan '

Ne dedin ne dedin? Siktir amk böyle şaka mı olur?

"Bu ne lan dalga mı geçiyorsun? Şimdi de sahte evrak işine mi başladın orospuluğu ve hırsızlığı bırakıp?"

"Kelimelerine dikkat et. Benimde haberim yoktu. Ama işime geldi diyebilirim. Mmm. Ve sana kötü bir haberim var. Bebek 4 aya yaklaşmış yani aldırılması imkansız."

"Ne bekliyosun seninle evlenmemi falan mı?"

"Çocuğuna babalık yapmanı."

Ayağı kalktım ve yanına gidip oturdum. Kolumu omuzuna attım.

"Peki. Benimle evlenir misin Maya?"

Gecemin GündüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin