"Yapma bunu bana."
"Deniz.. Sen bir mafyasın ! Bana acımaman lazım. Ve bir kadına bağlı kalmaman , her gece bir sürtükle birlikte olman lazım. Bana bağlanma ! Ben de giderim herkes gibi. "
"Sana acımamamı mı istiyorsun ?"
"Aynen öyle Deniz !"
"Peki." Yanıma hızlıca gelip koluma yapıştı. Beni sürükleyerek arabasına götürdü. Beni arabaya fırlatıp kapıyı hızlıca kapattı. Hemen yan koltuğa geçip arabayı çalıştırdı.
"Ne yapıyorsun sen be !? "
" San acımıyorum. Hatta kendime bile. Sen nasıl olmamı istiyorsan öyle olacağım. Her gece bir sürtükle beraber olacağım. Hem de gözünün önünde!"
"Benden ne istiyorsun peki! Bir sürü sürtük var zaten ortalıkta !"
"Senden sadece beni sevmeni istiyorum!! "
Cevap beklemeden devam etti.
"Ne olur yani ben benim sevdiğim gibi sevsen !!? Ne yaptım ben sana ha! Sadece seni çok sevdim ben . Başka hiçbir halt yemedim. Her birlikte olduğum kızda senin sesini , senin gözlerini gördüm beynimin içinde! Yapma diyordu sesin. Benden başkasına dokunamasın diyordu o ellerin. Başkasının olmasın diyordu o dudakların ! Başkasına bakmasın o gözlerin diyordu !! Yapamadım Hazal! Seni severken başka hiçbir kızla birlikte olamadım ! Sen geldin aklıma hep. Masumiyetin geldi aklıma. Yapamadım.. Affet beni. Seni severken başkasının olamadım. "
Sonlara doğru sesi duyulamayacak kadar kısılmıştı. Bunu yapamazdım. Bir kez daha kendimi bir mafya bozuntusu için heba edemezdim. Bir kez daha böyle kirli birine aşık olamazdım.
#POYRAZ'IN AĞZINDAN#
"Bulacağım o orospu çocuğunu ! Hiçbir yere götüremez benim kızımı ! Hazal sadece benim. Sadece benim. Anladınız mı ? Kimseye bırakmam ! Hele o Deniz itine asla !!! Bulun onları hemen lan ! Yoksa hepinizin ağzına sıçarım anladınız mı ben ? Doğduğunuza pişman ederim lan sizi !"
Yanıma yaklaşan Barış'a dik dik baktım. Omzuma dokundu.
"Abi sen merak etme. Bu iş bende. "
"Sana güveniyorum Barış. "
"Güvenini boşa çıkarmayacağım abi. "
Ona sonsuz güvenirdim. O benim kardeşimdi. Hatta kardeşten öte. Annem babam yokken o vardı. Anne babamız aynı olamasa bile benim gerçek kardeşim o. Bulacağım diyorsa bulur. Şimdiye kadar verdiği her sözü tuttu. Bundan da eminim.
"Sizde mal mal bakmayın lan gidin arayın o iti !"
Amk malları . Bu kadar adam var hiçbiri hiçbir boka yaramıyor. Bir kızı bulamıyorlar. Eğer bulamasınlar gösteririm ben onlara. !
Hepsi birden depodan çıkınca içeri bir sürtük girdi. Yanıma o iğrenç topuk sesleriyle yaklaştı.
Boynuma sarılıp iğrenç suratı ve plastik dudaklarıyla salak salak konuştu.
"Hayatım çok gerginsin. Biraz rahatlamak ister misin ? Odamıza çıkalım mı ?"
Kızı büyük bir öfkeyle ittim. Yere düştü. Kaldırıp bir tane tokat geçirdim o fondötenli suratına. Şuna bak benim burda hayatımın anlamı kaybolmuş bu bana seks teklif ediyor! Sen kimsin kızım lan ! 250 gr amın bu durumda bana sökmez !
" Git başkalarına siktir kendini kaşar !"
Korkusu gözlerinden okunuyordu. Öyle de olması gerekiyordu. Kolundan tutup yerdeki sandalyeye oturturdum. Tüm sinirimi bu kızdan çıkaracaktım ! Hak etti sürtük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecemin Gündüzü
RandomÇığlık bile atamıyordum. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Aynada kıza bakarken o da bana bakıyordu.. Siktir ! Yine ışıklar kapandı. "Beni mi istiyorsun ?" Gelen ses kulaklarımda çınlıyordu. "Beni mi istiyorsun ?" "Karşındayım işte . Beni mi çağırdın Haz...