Bölüm 2- Senin burada ne işin var ?

89 6 5
                                    

"Görürüz bakalım. " diyerek kahkaha atmaya başladı. Korku iliklerime kadar işlemiş olmasına rağmen ezdiremezdim kendimi bu serseriye. "Git diğer sürtüklerini becer benimle uğraşma serseri kılıklı piç kurusu!!" Dediklerime sinirlenmiş olacak ki kolumdaki eli daha sıkılaşmaya başladı. Sanırım kolum kangren olabilirdi şuanda. "Kolum.." Diye inlediğim sırada arkalarından gelen bir çocuk bağırdı. " Abi bizim depoya baskın düzenlemişler hemen gitmemiz lazım." Daha da sinirlenerek " HANGİ OROSPU ÇOCUĞU BUNA CESARET EDEBİLDİ LAN !" diyerek kükredi. Allah'ım şuan altıma yapabilirdim. Nereye düşmüştüm ben lan ?

Sinirli sinirli bakışlarıyla gerçekten de daha çekici oluyordu ama bu beni ilgilendirmezdi sonuçta değil mi ? Ne kadar yakışıklı olursa olsun göründüğü kadarıyla piç kurusunun tekiydi.

" Bana bak seninle işim bitmedi ! Daha sonra elbet görüşeceğiz küçük kız ." Kolumdaki elini geri çekti. Ahh sanırım kolumu hissetmiyorum. Bu nasıl güç ya böyle? Ama kaslarının hakkını veriyordu yani. Aaa neyse bu beni ilgilendirmez. Eve doğru koşar adımlarla gitmeye başladım. Tabi ya ekmeği unuttum ben! Bende akıl mı kaldı ? Hayır bir daha o yoldan geçemezdim. Hem daha yaşadıklarımın şokunu atlatamazken geri mi o yola dönecektim ? TABİKİ HAYIR.

Eve gelip zile bastım. Açan yok. Tekrar bastım. Hala bi hareket yok. Dalga mı geçiyorsunuz ? Doğru yere gelip gelmediğini kontrol ettim. Evet bu bizim ev. Alla alla annem nereye gitmiş olabilir ki ? Telefonumu çıkardım. Annemi aradım. Çalıyor ama cevap veren yok. Allah aşkına beni korkudan gebertip hikayeyi bitirmeyi mi planlıyorsunuz ?? Anahtarım varmı diye kontrol ettim. Şanslı kızım ki cebimden anahtar çıktı. Kapıyı açıp içeri girdim. İlk önce odama gittim. Kimse yok . Salona geçtim. Nee ??

"Senin burada ne işin var ? Hemen çık git bu evden !! Annem nerde ha ne yaptın kadına söylesene? "

EVET YENİ BİR HİKAYE CANLARIM. İLK DENEYİMİM. OKUYANLAR İÇİN BİRŞEY DUYURMAK İSTİYORUM. EĞER DİĞER HİKAYELERE BENZİYORSA BUNU DİLE GETİRMENİZİ İSTERİM ÇÜNKÜ BEN BU TÜR HİKAYELERİN ARTIK ÇOK KLASİK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BU HİKAYENİN DE ÖYLE OLMAMASINI İSTİYORUM. BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ. OKUYANLARA TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZİ SEVİYORUM.

Gecemin GündüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin