24

2.5K 300 43
                                    

Draco kafasını kaldırıp ona seslenen kişiye baktı.

"Ah selam Daphne, Tori nasıl?"

"Güzel, Cass ile haftalık olan oyun günlerini haftada ikiye çıkartmayı planlıyorlardı. Biz de olmayınca iyice sıkılacaklarını söylemişler anne babamıza."

Draco kafasını salladı, gelecekteki karısı ve kardeşi iyi anlaşıyordu, bir erkek daha ne isterdi ki? (Öhm Harry'i ¿)

~~~
" Draco? "

Harry duyduğu ad ile hafif uykusundan uyanıverdi. Hayal olup olmadığından emin olamayarak etrafına bakındı.

" İyi misin Harry?"

"Oh evet, dışarıda birisi Draco mu dedi?"

Ron emin olamayarak kafasını kaşıdı, "Emin değilim dostum."

Harry bir umutla kompartıman kapısını açtı, sarı bir parıltı köşeyi dönüyordu, adım atmaya kalmadan iki kişiye toslayıp kompartımanına geri adım attı.

"Bir kurbağa gören oldu mu? Neville kurbağasını yitirmiş," dedi. Sesi buyururcasına çıkıyordu, gür kahverengi saçları vardı, ön dişleri oldukça iriydi.

Yanındaki kurbağasını kaybeden Neville yuvarlak yüzlü tombul bir çocuktu, Harry'nin bakışlarından korkup biraz daha buyurgan kızın arkasına sindi.

Öyle ya Harry kızgındı! Belki de Draco'yu kaçırmıştı. Bu sırada Ron da sıkılıp asasını evirip çevirmeye başlamıştı.

"-Büyü mü yapıyorsun? Görelim bakalım." Kız konuştuğu şeyi unutmuş gözlerini Ron'a dikti, hemen yanına oturdu. Ron köşeye kıstırılmıştı. "Şey- peki öyleyse." Boğazını temizledi. "Gün ışığı, nergis, çimen, papatya, Bu şişko fareyi çevir sarıya." Asasını salladı, ama bir şey olmadı. Scabbers hâlâ külrengiydi, mışıl mışıl uyuyordu.

"Bu gerçek bir büyü mü sence?" dedi kız. "Pek işe yaramadı, öyle değil mi? Ben, alıştırma olsun diye, birkaç basit büyü denedim, hepsinden de sonuç aldım. Ailemde kimsenin büyüyle ilgisi yok, bana mektup geldiğinde hepimiz şaşırdık, ama çok sevindim, ne de olsa en iyi büyücülük okulu bu, öyle diyorlar -ders kitaplarını şimdiden ezberledim, sanırım bu kadarı yeterli- sahi, benim adım Hermione Granger, siz kimsiniz?"

  Bütün bunları hızlı hızlı söylemişti.

  Harry Ron'a baktı, onun da ders kitaplarını ezberlemediği şaşkın yüzünden belliydi, bunu görmek Harry'yi rahatlattı.

  "Ben Ron Weasley," diye mırıldandı Ron.

  "Harry Potter," dedi Harry.

  "Sahi mi?" dedi Hermione. "Senin hakkında her şeyi biliyorum tabii - birkaç tane de yardımcı kitap aldım, senin adın Çağdaş Sihir Tarihi'nde, Karanlık Sanatların Yükselişi ve Çöküşü'nde, bir de Yirminci Yüzyılın Büyük Büyücülük Olayları'nda geçiyor."

  Harry, şaşkınlık içinde, "Öyle mi?" dedi.

"Hoppala," dedi Hermione, "bilmiyor muydun? Ben olsam, hakkımda yazılmış her şeyi öğrenmeye çalışırdım. Hangi binada kalacağınız belli mi? Ben soruşturup durdum, keşke Gryffindor'a verseler, en iyisi orasıymış, Dumbledore da orada kalmış, ama Ravenclaw da fena değilmiş galiba... Neyse, biz gidip Neville'in kurbağasını arayalım. Siz de giyinseniz artık, neredeyse geliyoruz."

  Kurbağasız çocuğu sürükleyerek çıktı.

  "Aman," dedi Ron, "onun olmadığı bir binaya versinler de, hangisine verirlerse versinler."

Harry de bir miktar katılıyordu Ron'a, Draco'ya ulaşamamasını bir miktar bu Hermione denen kıza bağlamıştı bile, şimdi Draco'yu aramaya ise cesareti yoktu.

Harry ve Ron kıyafetlerini giydiler,

  Tren yavaşladı, yavaşladı, sonunda durdu. Herkes kapılara saldırıp küçük, karanlık bir perona indi. Harry soğuk gece havasında ürperdi. Tepelerinde bir lambanın ışığı belirdi ansızın, Harry tanıdık bir ses duydu: "Birinci sınıflar! Birinci sınıflar buraya! İyisin ya, Harry?"

  Bir kafalar denizi üstünde Hagrid'in kocaman, kıllı suratı belirdi.

  "Hadi, peşimden gelin- başka birinci sınıf var mı? Adımlara dikkat! Birinci sınıflar"

Hagrid onları kayıkların olduğu büyük Hogwarts manzarasına götürdü. Harry hayranlık ile etrafına bakındı.

~~~

Draco önündeki manzaraya bakıp nostalji ile iç çekti. Tekrardan merhaba Hogwarts.

Yavaşça bir kayık seçip oturdu.

"Dracooooooooo!" Draco ona bağıran sese döndü. Sonraki an Harry Potter birinci sınıfları yararak kayığına koşup atladı, Draco'ya kocaman gülümsedi.

Heyyoo asıl bölümler yarın başlıyor, maceraya hazır mıyııız?

Evet piçlik yapıp bölüm başında kavuşturmadım sklglavlsö ama niye diye bir sorun, niye?

Çünküüü Harry, Ron ve Hermione tanışmamıştı, tanışma sahneleri ve Hagrid'in Harry'e seslendiği sahneyi bozamazdım ondan ötürü

Yarın görüşürüz

Draco Malfoy Geçmişe Dönüş/Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin