Draco bir haftayı geçkindir teyzesinde kalıyordu. Kesinlikle evini özlemişti ve itiraf etmek istemese de babasını da. Bu bir haftayı teyzesinden kaçmakla geçirmişti. Minik bedeninin pofuduk taraflarını ısırmayı seviyordu kadın, poposu ve yanakları gibi.
Kocası da garip bir şeydi zaten. Gözü öteki hayatında da tutmamıştı şimdi de tuhaf geliyordu. Gözleri Bellatrix'ten farklı bir delilikte parlıyordu. Aynı zamanda bu bir hafta içinde Karanlık Lord'un yok olduğunu da öğrenmişti. Bellatrix Draco hasta olunca Narcissa'dan aldığı mektup ile Potter'ların evine gitmemiş.
Bellatrix gece olupta karanlık izinin silikleştiğini fark ettiğinde evin içinde çıldırmıştı. Draco biliyordu ki bakanlık çok yakında şüphelendiği safkan aileleri sorguya çekecekti. 'Lord' unun öldüğüne inanmayan Lestarenge çifti Azkaban'a hapsedilecekti.
Akrabası Sirius'un da Azkaban'a gittiğini öğrenmişti. Bir başka acı kayıp daha... Önceki hayatında Sirius'un bir katil olduğuna inanmış, ondan korkmuş ve Potter'ın bu konuda üzerine gitmişti. Yüzünü buruşturdu, evet iyi bir çocuk değildi bu kesin. Kurtarabilirsem seni de kurtarmak isterim Sirius.
Yeniden doğmak garipti. İnsanları yeni bir ışık altında görmek... Ve onu zorluyordu aslında. Teyzesine bile bağlanmaya başlamıştı ama bu onun deli bir kadın olduğunu değiştirmiyordu. Ve katil, babası gibi.
Draco bir aziz değildi, babasının bir çok can aldığını tahmin edebiliyor. Kendisi bile Katie Bell, Ron Weasley ve Dumbledore'un canına kast etmişti. Sadece artık bunlara izin veremez. Babasının önceki günahlarını yok saymak zorunda ve bir aziz olarak yaşamını devam ettirmesi için çabalamalı.
Çünkü Aziz dediği Aziz Potter bile bu savaşta aziz değildi. Bakanlık? Bakanlığın hepsi Lucius'un günahlarını biliyordu ama politika budur. Masum canlar ölür ve buna savaşın getirileri denir.
"Bebeğim niye kaşlarını çatıyorsun? Büyüyünce hep kırışıklıkların çıkar bak."
Annesinin yanına gelmesi ile kaşlarını yumuşattı. Bellatrix Narcissa'nın konuşması ile kusma taklidi yaptı ve Draco'yu kucakladı hemen.
"Kaç minik ejderha yoksa annen birazdan güzellik iksir ve tılsımları ile ilgili konuşmaya başlayacak."
Draco havaya uçan bedeni ile kıkırdadı. Önemli gelişme, Bellatrix bir bebeği nasıl güzel havaya kaldıracağını öğrenmişti.
Narcissa Bellatrix'in tavrına burun kıvırdı. "Belki de sana saçların için bir kaç tılsım önermeliyim Bella. Kesinlikle baş edilemez."
Draco'nun aklına Harry'nin iflah olmaz saçları geldi, bazen genelde Quidditch zamanı rüzgarın da etkisi ile Harry'nin saçları en dağınık haline gelirdi. Böyle zamanlarda Draco elini o dağınık saçlara uzatmak ve bir miktar düzeltmek isterdi, belki biraz da dokunmak. Sadece saçmalıyor, ugh aziz Potter'ın saçı mı?
Bellatrix Draco'yu yere indirince kendini yumuşak koltuklara attı Draco. "Ben şıkıltım."
"Oğlan ne diyor?"
Narcissa 'Ciddenn mi?' der gibi Bellatrix'e baktı. "Ne? bebekçem yok."
"Sadece sıkıldığını söylüyor abla."
"Ev cinlerini çağırayım eğlendirsin, beceremezlerse onlara lanet atarım." Evin içini Bellatrix'in deli kahkahaları sardığında Draco korku ile yutkundu
Bu deli kadın!"Bella diiit. Kötü Bella diiit."
"Abla! Draco'yu korkuttun."
"Aman senin oğlun korkak, babası kılıklı."
Draco Bellatrix'e burnunu kıvırdı. "Hımppf"
"O burnunu koparırım, böcek."
Draco annesine ve teyzesine bakıp ağlamaya başladı. Ciddi misin Bella? Zamanının en büyük drama queen'i benim. Benimle savaşamazsın.
Narcissa oğlunun timsah gözyaşları dökmesi ile sinirle ablasına döndü ve saçlarını çekti. "Bella! Saçlarını tek tek koparmamı istemiyorsan oğlumu üzmeyi bırak." Draco'yu kucağına alıp yemek masasına ilerlerken ekledi. "Gerçi o saçlara en büyük iyilik koparmak olurdu."
Draco öğlen yemeğini yemek için sandalyesine kurulmadan önce ağlamayı kesip alayla Bellatrix'e baktı. Bellatrix Draco'nun ani ruh hali ile şaşkına döndü. Draco dayanamayıp ona dil çıkarttı.
"Oğlan Slytherin'e gidecek o kesin."
Timsah gözyaşları kalp ben ve Draco xmsöfldlaşcç tahmin edilirse yes Slytherindeyim.
Bu hayatta da Draco Slytherin olacak bina değişimine minnak kalbim dayanamaz. Ve insanların Slytherinler kötüdür yargısı asabımı bozuyor. İyi kötü diye bir şey yok ve var deyip ön yargılı davranılıyorsa tebrikler "kötü" bir insansın.
tamm sakinim mskalglavl kanayan yaram sanırım dracoyu yakışıklı diye sevenler, Slytherinler kötü diyenler ve Hufflepuffa gidenler gereksiz diyenler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy Geçmişe Dönüş/Drarry
Hayran KurguSavaş sonrası Draco Malfoy bir kaybedendir. Yolun sonuna geldiğinde ise gözlerini son bir defa kapattığını zanneder. Gözlerini geri açtığında ise minik elli ağzında emzik olan bir bebeğe dönüşmüştü!