19

4.1K 403 237
                                    

Draco 9 yaşına geldiğinde anne ve babası endişelenmeye başlamıştı. Draco anne ve babasını üzecek hiç bir şey yapmıyor, günlerini kitap okuyarak ve Abigail ile ilgilenerek geçiriyordu. Öyle ki Abigail'in dadı-elf bakımına verilmesine bile gerek kalmıyordu. Pekala bunlar her ebeveynin hoşuna giderdi, akıllı uslu kardeşi ile ilgilenen bir çocuk. Ama Draco çocuk gibi davranmayı bırakmıştı.

Pansy, Theo yanındayken eski çocuksuluğu yüzünü yakalasa da onlar gittiğnde Draco bir yetişkin edası ile kitabını okumaya geri dönüyordu. Draco doğmadan önceki Lucius'un tam istediği evlattı bu Draco. Ama şimdiki Lucius'u sadece endişelendiriyordu.

"Draco kesinlikle mükemmel bununla bir sorunum yok ama sorun da biraz bu. Bizden hiç hediye istemiyor, sevmediği yemek hakkında yüz kıvırmıyor, Abigail'in yaptığı hiç bir şımarıklığı yapmıyor. Kabus gördüğünde bile yanımıza gelmiyor."

Severus homurdandı. "Safkan olmasan sana belli bir önerim olurdu. Draco'nun her zaman diğer çocuklardan farklı olduğu bir gerçek."

Lucius kaşlarını çattı. "Safkan olmamla sorun neymiş?"

"Önerimi uygulamak istemezsin."

"Çıkar ağzındakini." Lucius ciddiyetle Severus'a baktı. Arkadaşının ağzının kenarında o çok bilmiş sırıtışı belirdi.

"Hogwarts'ta bazı öğrencilerle karşılaştığımız oluyor, Draco gibi. Muggle-doğan ailelerle bu konuyu açtığımızda onları yazın bir çeşit test yerine götürüyorlar. Çocuk üstün zekalı, daha farklı yaklaşım izlememiz gerekiyor, bazıları üstten ders alıyor yetenekli oldukları derslerde."

"Oğlum kesinlikle zeki, üstün zekalı dediğin şey olsa şaşırmam. Ama senin yardımcı olacağın şey okulda olur. Ben şimdi nasıl yardımcı olabilirim ona?"

"Test yapılan yer ebeveynlere ve çocuklara danışmanlıkta yapıyor bildiğim kadarıyla. Ama o muggleların yanına gidecek değilsin ya!" Severus alayla güldü. Lucius'un o kadar gelişebileceğine o da inanmıyordu.

Lucius sıkıntı ile çenesini avuşturup arkadaşına baktı. "Yakın olduğun bir öğrencinden testin olduğu yerin adresini al lütfen."

"Ciddisin?!"

"Bundan 8 sene önce olsa hayır ama değiştim Severus. Oğlumun mükemmel olmasını istemiyorum artık, normal ve mutlu olmasını istiyorum. Bir kaç muggle boku oğlumu mutlu etmeme yardımcı olacaksa... Pekala o zaman bütün muggle saçmalıklarını onun önüne sererim."

Ertesi gün Abigail Severus'un bakımında kalırken Narcissa, Lucius ve Draco bir muggle üstün zekalılar çalışma merkezine gittiler. Draco'nun aklı karışmıştı ama aynı zamanda babası ile gurur duyuyordu. Mugglelara lanet fırlatmadan uzun süre etraflarında durmuştu, daha da önemlisi Severus'tan aldığı muggle eşyalarını giyiyordu!

Draco önüne konan parşömen benzeri şeye ve yanında mürekkep olmadan yazabilen kaleme baktı. Mugglelar kesinlikle bizden daha pratik kahretsin.

Draco kağıttaki soruları okuyup cevaplamaya başladı, bazı sorularda bekleyip düşünüyor ama genellikle soruları hızlıca cevaplıyordu.

Draco soruları cevaplarken bir danışman da anne ve babası ile konuşuyordu. Sohbetin konusu Draco'nun çocukluğundan beri belli başlı olgunluk sergilemesi, okumayı hızlıca sökmesi ve zorlanmaması (oysa ki Draco zorlanmış gibi yaptığını düşünmüştü.) küçük kardeşine bir yetişkinin bakacağı şekilde güvenlice bakıcılık yapması (Draco baba olmaya hazırlanıyordu ne sanıyorsunuz?) ve ailesini zorlayacak veya zorlamayacak hiç bir şey istememesiydi.

Draco testini bitirip ailesinin yanına döndü. Danışman Draco'nun testi okunurken Draco ile konuşmaya başladı.

"Merhaba Draco. Ne kadar değişik bir ismin var, anlamını biliyor musun?"

Draco başı ile onayladı. "Adım Draco takım yıldızından geliyor, annemin aile tarafı çocuklarına takımyıldızlarından ad vermeyi gelenek getirmişler. Şey annem dışında, o adını bir çiçekten almış ama bana takımyıldızı adı verdi, onun gökyüzünü aydınlatan yıldızı olduğumu düşünerek bu ismi verdi. Kardeşimin adı da Lyra, Draco'nun yanındaki takımyıldızı."

Danışman etkilenmiş bir şekilde Draco'ya bakıyordu. " Çok bilgilisin." Draco omuz silkti. " Pekala, kardeşinden bahsettin. Kardeşin ile aranız nasıl? "

" Güzel, o 6 yaşında ama çok akıllı. Yılbaşı için dans etmeyi öğreniyor bu sıralar, benimle dans etmek istiyormuş. Alfabeyi öğrenmeye başlayacak yılbaşından sonra."

"Kardeşine düşkünsün sanırım hah?"

Draco gülümseyerek onayladı, Draco'nun test sonuçları da geldi. "Neden şurada bulunan raflardaki kitaplara bakmıyorsun canım?"

Draco danışmanın söylediği gibi kitap rafına gidip incelemeya başladı. Danışman Draco'nun test sonucunu inceledikten sonra anne ve babası ile konuşmaya başladı.

"Draco şüphelendiğiniz gibi üstün zekalı çocuklarımızdan. Hmm görerek öğrenme  ihtimali daha yüksek ardından işitsel öğrenme geliyor. Sözel zekası yüksek,  müziksel zekası da yoğun..."

Lucius ve Narcissa dikkatle danışmanı dinlediler. "Peki ne yapabiliriz, daha çocuk gibi hissetmesi için?"

"Öncelikle daha çocuk ya da daha yetişkin gibi bir kavramın olmadığını özümsemeniz lazım. Zekasını yönlendirirken eğlenceli yollar bulabilirsiniz, dil öğrenebilir sizinle beraber, bir müzik aleti öğrenebilir belki, daha etkin olmasını istiyorsanız müzelere hayvanat bahçelerine sinemalara gezi düzenleyebilirsiniz... "

Draco ve ailesi eve döndüklerinde anne babası düşünceliydi.

" Anne, baba iyi misiniz? "

" Hmm iyiyiz tabii ki aşkım."

Lucius onu onayladı. Severus kucağında Abigail ile yanlarına geldi. "Nasıl geçti?"

Lucius arkadaşına cevap verdi. "Bilgilendiriciydi. Haftaya ailecek hayvanat bahçesine gidiyoruz. Severus hayvanat bahçesi nedir ve nasıl gidebiliriz? Öğrencine yazıp öğren lütfen. Bu arada bana başka muggle kıyafeti vermen lazım, bunları bugün giydim artık."

"Yıkayıp haftaya da giyebilirsin?" Severus kaşını kaldırarak Lucius'a baktı.

"Trol müsün sen? Bugün giydim bunları bir daha giymem."

"En yakın arkadaşım bir züppe..."

"En yakın arkadaşım bir trol..."

Sev ve Lucius'u yazarken arka fonda she is mu best friend çalıyo msmlcaöslcöaslv

Lucius'un yıldan yıla gelişimi ponçik kalbimi ağlatıyo mutluluktan

Aptal yazarınız tembel olduğu için 1 haftalık tatilde ödev yapmadı son gün götü tutuşa tutuşa ödev yaptı msaööcöas o yüzden geç geldi bölüm

öteki bölüm hayvanat bahçesinde safkanlar hehehe

Draco Malfoy Geçmişe Dönüş/Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin