Harry bütün keyfi kaçmış bir şekilde iksir sınıfından çıktı. Ron moralini düzeltmek için "Sıkma canını ikizler daha çok puan kaybettiriyor zaten."
Harry fazla heveslenmeden kafasını salladı. Önünden geçen sarı saç ile dikkati tamamen dağıldı.
"Draco!"
Draco hiç beklemediği bir ses duyup arkasını döndü. Yüzünde tatlı bir şaşkınlık vardı. "Harry?"
Harry arkasında Ron'u bırakıp Draco'ya doğru koşuşturdu. "Seninle bir dakika konuşabilir miyiz?" Draco istemsizce kafasını salladı. Harry mutlulukla gülümsedi.
Draco yanındaki Pansy'e döndü. "Sen önden ilerle, ben sana yetişirim."
Pansy kibirle tek kaşını kaldırdı "Daha sonra konuşacağız biliyorsun değil mi?"
Draco onu baştan savdı "Tamam, tamam şimdi ilerle."
Pansy gittikten sonra Draco Harry'e döndü. "Seni dinliyorum." Draco'nun soğuk sesi ile Harry'nin gülümseyen suratı bir miktar düştü.
Dağınık saçlarını daha da karıştırıp konuşacak bir konu düşündü. "Ee şey-" aniden aklına sabah Hagrid'in ona baykuşla gönderdiği not geldi. "Benimle Hagrid'in kulübesine gitmek ister misin? Ron da geliyor."
Draco sorulan soruyu anlayamadı. Harry ona bakmak bile istemiyordu, birden bire ne olmuştu? "Hala benimle arkadaş olmak istiyor musun?"
"İstiyor değilim-" Draco'nun yüzü düşüverince Harry hızlıca tamamladı sözünü "Biz zaten arkadaşız değil mi?"
Draco mutlu olmak istese de aklı şölem gününe takılı kalmıştı. "Ama ben Slytherin'im."
Harry utançla gözlerini indirdi. "Özür dilerim Draco. Binandaki kötü damga yüzünden seni yargıladım. Bir daha böyle bir şey olmayacak. Sadece ölüm yiyenlerin hep senin binandan çıkması beni ön yargılı yaptı."
Draco ölüm yiyen lafını duyunca sertleşmeden edemedi. Kaşları istemsizce çatıldı. Harry Draco'nun halini fark etmeden konuşmaya devam etti "Her neyse geliyor musun?"
Draco silkelendi Harry'i onayladı, Harry onaylaması ile Draco'nun elinden tuttu ve ilerlemeye başladı. Draco birleşen ellerine kafa karışıklığı ile bakıp elini çekmeye çalıştı. "Elimi tutmana gerek yok, kaybolmam."
Harry Draco'nun elini daha sıkı tuttu, elini çekmesine izin vermedi. "Neden? Küçükken de böyle el ele tutuşmuştuk, eski zamanlar gibi değil mi?"
Draco utansa da diyecek bir söz bulamadı, Harry'nin elini tutmasına izin verebildi sadece. Şatodan çıkmadan Ron'u gördüler. Ron, Harry'nin Malfoy ile beraber yanına geldiğini görünce kaşlarını çattı.
" O neden burada Harry? " Kafası ile Draco'yu gösterdi. Harry Ron'un sorgulayan sesini boş verip yanıtladı. "Draco'yu da bizimle Hagrid'i ziyaret etmesi için çağırdım."
Ron yüzünü buruşturmamak için zor durdu. "Ama Harry onun babası ölüm yiyen."
Draco sinirle bağırdı. "Babam ölüm yiyen değil aklandı! İşareti bilerek almadı."
Draco da biliyordu babası bir zamanlar ölüm yiyendi ama hangi çocuk biri babasını suçlarken susabilirdi ki? Hem artık babası olduğu o kişi değildi.
Harry konuşulan konu ile şaşkına çevrildi. Draco'nun babası ölüm yiyen miydi? Draco Harry'nin bakışını görünce ona döndü. "Mahkeme babamı suçsuz buldu, babam isteyerek almadı işareti." arka taraftan Ron'un homurdanma sesi geldi.
Harry Draco ile daha yeni barıştıktan sonra tekrar kötü olmak istemedi, Ron'a bir bakış atarak onu susturdu. "Sana inanıyorum Draco, Ron seni tanımadığı için öyle konuştu, tanıdığında o da anlayacak. Hadi artık Hagrid'e gidelim."
Draco artık konuşmadı, üçü de şatodan çıkıp yasa ormana doğru ilerledi. Hagrid'in kulübesi yasak ormana girmeden hemen önce gözüken ahşap bir kulübeydi.
Harry kapıyı çalınca, içeriden çılgıncasına bir tırmalama sesi, birkaç da havlama geldi. Hagrid'in sesi gürledi sonra: "Geri, Fang, geri çekil."
Kapı aralığından Hagrid'in kocaman kıllı yüzü belirdi.
"Bir dakika," dedi Hagrid. "Çekil, Fang."
Hagrid kapıyı açtıktan sonra gelenlere baktı. İlk Harry'e gülümsedi ardından gözleri Ron'a takıldı. "Bir Weasley daha," dedi. "Ömrümün yarısını senin ikizleri Orman'dan kovalamakla geçirdim."
En son gözleri Draco'nun sarı saçlarında oyalandı. "Kulübemde Malfoy çocuğu mu? Bir Weasley ve bir Malfoy'u bir arada göreceğimi hayatta düşünmezdim.
Ron ve Draco aynı anda mırıldandı " Yaa bir de bana sor. "
Hagrid ve Harry ikiliye gülmeden edemedi.
Ron ve Draco küçükken karşılaşsa da Ron o zaman küçüktü, hatırlamıyor bu karşılaşmaları. Fred ve George ama hatırlıyor ehehehe sonuçta Lucius ile bir münasebetleri var
Evvet bugünkü bölümlerimizin de sonuna gelmiş bulunmaktayızz. Yarın görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy Geçmişe Dönüş/Drarry
Hayran KurguSavaş sonrası Draco Malfoy bir kaybedendir. Yolun sonuna geldiğinde ise gözlerini son bir defa kapattığını zanneder. Gözlerini geri açtığında ise minik elli ağzında emzik olan bir bebeğe dönüşmüştü!