Psycho 16 ❄️⚡ - The Arrival Of The Devil

1.2K 306 89
                                    

Sweet But Psycho ❄️⚡

Psycho 16 - The Arrival Of The Devil

........................................................................

👺 - sorry අනේ උබලගෙ සොරිය තියලා වාඩි වෙයං. හොයපං...කොහොම හරි හොයපං.

Call ended

👺 - මංම මේකට අතගහන්න වෙයි වගේ.

........................................................................

Wang Yibo's P.O.V

මන් ඇහැරුන ගමන් බැලුවෙ මගෙ පපුවට නිරුවතින්ම ගුලි වෙලා ඉන්න මගෙ මැණික දිහා. හරිම අහිංසක මූණක් එයාට තියෙන්නෙ. ඊයේ දවසම මාව සතුටු කරන්න එයා වේදනා විදලා මගෙ පපුවටම ගුලි වෙලා නිදි. මන් ඒ නලලට සිපුමක් තිබ්බා.

🐰 - අහ්ම්........

🦁 - බනී.........මැණික............

🐰 - ම්ම්......?

🦁 - Good morning බනී......

🐰 - Good night.

🦁 - මොකක්..........බබා දැන් වෙලාව දන්නවද. දැන් 11යි වෙලාව මැණික. අපි කන්න ඕන. ඔයාගෙ ඇගට හොද නෑ..කෝ නැගිටලා කාලා ආයෙම දොයියමු. කෝ නැගිටින්නකෝ.........

🐰 - ම්හුම්.......

මන් එයාව අත් දෙකට උස්සලා ගත්තා. එයා මගෙ බෙල්ල වටේට අත් දෙකත් බැදන් ආයෙ නිදි. මන්.දන්නවා එයාට අමාරුයි කියලා. ඒත් එයා බෙහෙත් බොන්න ඕන. තාම එයා සම්පූර්ණයෙන්ම හොද නෑ. ඒ නිසාම මන් මූණ හෝදවන්න එයාව bathroom එකට උස්සන් ගියා. Tub එකට තිබ්බමත් ඒකෙ ගැට්ටට ඔලුව තියන් එයා හරිබරි ගැහිලා ආයෙ නිදි. අනේ මන්දා මේක පුදුම නින්දක්.මන් hand shower එක අරන් එයාගෙ ඇගට ඇල්ලුවා.

🐰 - ආයිශ්........මෝඩ බෝ ........ සීතලයි .....

🦁 - බනී කරන්න දෙයක් නෑ. ඔයා නැගිට්ටෙ නෑනෙ. කෝ දැන් හොද ලමයා වගේ නාලා කාලා ආයෙම ඕන නං දොයියමු.

🐰 - තෙමුවානේ ඉතිං හුම්.......දැන් නාවන එකයි ඇත්තෙ.

මන් හිනාවෙවීම එයාව සේදුවා. කටත් උල් කරන් මූණත් දෙක කරන් මාත් එක්ක තරහ වෙලා එයා. මන්ම තමා ඉතිං එයාව දැන් යාලු කරගන්න ඕන. මන් හෝදලා ඉවර වෙනකනුත් එයා හුම් නෑ. මන් එයාව පරිස්සමට උස්සලා අරන් ඇවිත් ඇදෙන් තිබ්බා.

🦁 - බබා.......මැණික.......බලන්නකෝ අප්පා ටිකක්......තරහද ඉතිං මාත් එක්ක...... බනී.........බනියෝ...........සුදු මැණික මගෙ.........කෝ.....ඉතිං ඔයාට බෙහෙත් බොන්න තියෙනවානෙ බබා..... තරහද ඉතිං........ පපාට දුකයි නේ බබා.... සුට්ටක් බලන්නකො...............

Sᴡᴇᴇᴛ Bᴜᴛ Psʏᴄʜᴏ | YZ ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈOnde histórias criam vida. Descubra agora