Sweet But Psycho ❄️⚡
Psycho 18 - Try Me
⚠️️ Senstive Content
Fiction Stands Only For Fictional Imagination
........................................................................
මන් එහෙම්ම ඒ තොල් වලට පහත් වෙලා තදින් සිප ගත්තා....සිප ගත්තා ? නෑ හපා කෑවා. ඊයේ රිදෙයි කියලා පරිස්සමට මල් පෙත්තක් වගේ රස බලපු ඒ තොල් අද මන් හපාකනවා.මගෙ කටට ලේ රස ආවත් මන් ඒ ලේ බිබීම ඒ දෙතොල් හැපුවා. එදා මගෙ බෙල්ල වටේට එතුන අත් අද මගෙන් ගලවගන්න පොරකනවා. මන් ඒ දෙතොල් අත ඇරලා බෙල්ල පපුව ඔක්කොම හැපුවා. ලේ එනකංම මන් ඒ රෝස නිපල්ස් හපලා දැම්මා. මගෙ මැණික වේදනාවෙන් මර ලතෝනි තියද්දි මන් ඒ මුලු ඇගම මගෙ දත් පාරවල් වලින් හප කරලා දැම්මා.
🐰 - බ්........බෝ
........................................................................
Zhan's P.O.V
ඉවසලා බැරිම තැන මන් මගෙ කටහඩ නැගිට්ටෙව්වා. මට තියෙන ප්රශ්නෙ මන් මුකුත් නොකරත් ඇයි මට වද දෙන්නෙ කියන එක. අනික මට බෝ කරන කිසිම දෙයක වේදනාවක් දැනුනෙ නෑ. හැබැයි මගෙ හිත....මගෙ හිත වේදනාවෙන් කෑගහනවා. මන් දිහා රවලා බලලා නැති ඇස් රවලා බලද්දි, රිදෙයි කියලා බයට සිපුමක් වත් තදට තියපු නැති තොල් මගෙ හම හපා කද්දි, හිත රිදෙන්න වචනයක් පිටවුනේ නැති කටෙන් මිනීමරුවා කියවෙද්දි ඇගට වඩා රිදුනෙ මගෙ හිත.
🐰 - බෝ ඇ.......ඇයි මට මෙහෙම කරන්නෙ..... මට හේ.....හේතුව කියනවද....
ඒත් එයා හිටියෙ මන් කියන දෙයක් අහනෙ සිහියෙ නෙවෙයි. ඒ ඇස් වියරුවෙන් රාගයෙන් මත් වෙලා තියෙද්දි ඊලගට වෙන දේ මට නොදැනුනාම නෙවෙයි. එක ඇසිල්ලකින් එයා මන් ඇදන් හිටපු කලිසම පහතට ඇද්දා. මෙච්චර වේදනාවක් දැනෙද්දිත් බෝගෙ රලු ස්පර්ශයන්ට මගෙ යටිකය ප්රතිචාර දක්වනවා. කොච්චර වද දුන්නත් මේ මට අද වෙනකං පපුව පුරවලා ආදරේ කරපු මනුස්සයා. මට බෑ එයාට වෛර කරන්න.
🐰 - ආහ්ව්..........යී..........බෝ............no..... please ................ ඕක කරන්න එපා........
මන් වේදනාවෙන් ඇඹරුනේ එයා මගෙ යටි කය මිරිකන්න ගද්දි. ඒ අත් අතර මගෙ යටිකයම තදින් මිරිකුනා. මගෙ යටිකය ඒ දත් වලට අල්ලන් හපන්න ගත්තෙ මට කෑගස්සන ගමන්. ඒත් වෙනසක් නැතුව මගෙ හැගීම් ඔක්කොම එයාගෙ කටට විසිරුනේ මගෙ මුලු ඇගම දෙදරලා යනකොට. අච්චර සීතල වතුර පාරවල් කාලා ඒ වේදනාව යන්නත් කලින් බෙල්ට් පාරවල් වැදිලා අඩපණ වෙලා හිටපු මට මගෙ හැගීම් පිටකරද්දි පවා ආවේ වේදනාවක්.
YOU ARE READING
Sᴡᴇᴇᴛ Bᴜᴛ Psʏᴄʜᴏ | YZ ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ
Fanfiction" I LOVE YOU, I will never let you GO " * Xiao Zhan * " I HATE YOU, I wish you will DIE " * Wang Yibo * Start - 8/28/2021 End - 10/22/2021 Written By - Wang Xian YIZHAN FOREVER