Sweet But Psycho ❄️⚡
Psycho 1 - Fateful Place
.................................................................
No one's P.O.V
Calling 📲
👺 - උබ වැඩේ හරියට කරනවා නේ.ඌට නිදහස කියන එක දැනෙන්න දෙන්නවත් එපා. ඕකගේ ජීවිතේ එපා වෙන තැනටම වැඩ කරපන්. තේරුනානේ.
👨 - Sir, ඒත් මූට සිහිය නැති වෙනවා නේ.
👺 - ඉතින් තොපි බලන් ඉන්නෙ #@$&% ද ? වතුර එකක් ගහල නැගිට්ටවපන්.ආයේ වද දීපන්.ඌට ඌවම එපා වෙනක්න් වද දීපන්.හැබැයි ඕකව මරන්න එපා.මට ඕකව පණ පිටින් අපායේ යවන්න ඕනේ.ඊට පස්සේ මන් අර කිව්ව තැනට ඕකව ගිහින් දාපන්.
👨 - Ok Sir !
👺 - ආ මතක ඇතුව අරක විදපන් ඇගට
👨- Ok Sir !
End of the call 📱
👨 - Sir මූව අතාරින්න එපාලු බන්. බලපන්කෝ මූගෙ මූණ හෙන අහින්සක පාටයි. අනේ මන්දා oders වලට පිටින් යන්න බෑනේ. අපේ දරු පවුල රැකෙන්නෙ sir නිසා නේ.
🧑 - ඔන්න ඔහේ කියන දෙයක් කරලා අපි ගාණ අරන් යමු Walter.
👨 - හ්ම්ම්ම්ම්ම්.......... ගනින් ඔය injection එක.
.........................................................................
At Basler Mental Hospital 🏥
No one's P.O.V
👩⚕ - මේ patient ගොඩක් weak නේ. මෙයාගේ දැන් ඉන්න situation එක ගොඩක් dangerous. මෙයාට schizophrenia කියන psychological disorder එක තියෙනවා. ඒ අස්සෙන් depression උත් තියෙනවා.Blood report එකේ පැහැදිලිව තියෙනවා මෙයා drug addicted කියලා.
මෙහෙම patient කෙනෙක් දැක්කාමයි. Reports ඔක්කොම negative. හ්ම්ම්............................. Nurse මෙයාව හොදට බලා ගන්න. මොකක් හරි හදිස්සියක් උනොත් මට ඉක්මනට කතා කරන්න.
STAI LEGGENDO
Sᴡᴇᴇᴛ Bᴜᴛ Psʏᴄʜᴏ | YZ ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ
Fanfiction" I LOVE YOU, I will never let you GO " * Xiao Zhan * " I HATE YOU, I wish you will DIE " * Wang Yibo * Start - 8/28/2021 End - 10/22/2021 Written By - Wang Xian YIZHAN FOREVER