A więc to już koniec. Dziwnie się z tym czuję, nie spodziewałem się, że tak szybko zlecą mi te 7 miesięcy pisania. Będzie mi brakować tej książki, była jedną z moich ambitniejszych i mam nadzieję, że was nie zawiodłem.
Tutaj możecie napisać swoją opinię na temat tego fanfiction, co mogę zmienić czy też poprawić. Każda wskazówka to +1 do moich zdolności amatorskiego pisania!
Jestem naprawdę wdzięczny, że byliście tu i czytaliście tą książkę, od początku do końca. Każda gwiazdka czy komentarz, motywowały mnie do dalszego pisania, więc może dlatego zleciało nam to wszystko tak szybko. Skłamałbym, gdybym powiedział, że męczyłem się pisząc tą książkę. Bawiłem się naprawdę dobrze. Zwłaszcza, że miałem dylemat między trzema zakończeniami tej historii:
1. Samobójstwo Levi'a - Eren miał ostatecznie odejść od Ackermann'a. Brunet dopiero wtedy pojąłby co zrobił, co na siebie sprowadził i do czego to wszystko doprowadziło. Zrozumiał by także, że dla jego psychiki nie byłoby już ratunku i za dużo krzywd wyrządził. Otrułby się gazem z kuchenki, mając w ręku list skierowany do Eren'a, w którym przeprasza i dziękuje za wszystko oraz zwraca mu wolność. Eren nigdy by go nie przeczytał, gdyż owy list spaliłby się wraz z ciałem Levi'a pod wpływem wybuchu mieszkania bruneta.
2. Śmierć Levi'a na krześle elektrycznym - ten pomysł, przypadkowo lecz jednak, podsunęła mi AFuckingEgoist . Levi'owi miało zostać udowodnione zabójstwo Armin'a i, na oczach m.in Jeager'a, miał zginąć na krześle. Jednak robiąc research, dowiedziałem się, że kary śmierci we Francji zostały zniesione w 1981 roku, a w Polsce bodajże w 1989. Nie miałem sensownego pomysłu jak usprawiedliwić ten ''wyjątek'', więc po prostu zrezygnowałem.
3. Śmierć na ''Romeo i Julię'' - pomysł, który ostatecznie wykorzystałem, więc nie muszę wam wyjaśniać zamysłu. Powiem tylko, że ten pomysł zrodził się w mojej głowie, podczas myślenia nad opcją nr 2.
Tutaj możecie napisać, które zakończenie, z tych trzech, wy chcieliście zobaczyć! A może mieliście inne wyobrażenie na temat zakończenia? Z chęcią poczytam wasze opinie co i dlaczego!
Także wiecie już wszystko. Naprawdę jeszcze raz wam dziękuję. Teraz w temacie głosowania. Z racji tego, że w naszym kraju panuje demokracja, dałem wam prawo wyboru. Oto wyniki na ten moment:
1. ''Until we meet again'': 1 głos
2. ''I'm a slave for you'': 1 głos
3. ''Stockholm syndrome'': 4 głosy
Więc chyba wszyscy wiemy, co następne pojawi się na moim profilu. Wyczekujcie cierpliwie. Stay safe!
CZYTASZ
|ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ, ᴍʏ ᴘᴇᴛ| ʏᴀɴᴅᴇʀᴇ ʟᴇᴠɪ x ᴇʀᴇɴ {✔}
FanfictionLevi Ackermann jest psychologiem, który pracuje w swoim zawodzie już 5 lat. Pewnego dnia do jego gabinetu wchodzi pewien młodzieniec, a życie doktora zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. W grę wchodzi już nie tylko chęć pomocy. !UWAGA! W tej ksi...