Hoofdstuk 21

802 39 3
                                    

"Nou wat zullen we kopen?" vroeg Lente. Eva haalde haar schouders op. "Roze koeken, roze koeken, roze koeken" zei Renske juichend. Anna lachtte. Eva was blij. Na een lange tijd heeft ze Anna eindelijk weer een keer zien lachen. "Wat is ze toch knap, en lief, te leuk" zei ze in haar hoofd. "Hou je mond, ZIJ is NIET verliefd op JOU en jij ook NIET op haar, en daarmee uit" zei Eef bot. Eva zuchtte. "Wat is er?" vroeg Lente. "Niks" zei Eva. Ze keek naar Anna. "Waarom ben ik in godsnaam verliefd op haar, ik haat mezelf" zei Eva in haar hoofd. Ze keek weer naar Anna, ze keek haar verliefd aan en Anna waagde een woeste blik op haar.

"Hou is op met zo verliefd naar mij kijken bitch!" zei Anna bot. Ze sloeg gelijk haar handen voor haar mond. Eva keek haar vriendin verdrietig aan en rende huilend weg, de tranen stroomde over haar wangen. Lente en Renske keken Anna beduusd aan. Geen van hen wist wat ze hierop zouden moeten zeggen.

~~~~~~~~~
POV. Anna
~~~~~~~~

"Eva........nee.......wacht.......eva........zo bedoelde ik het niet.......eva! Huilend stortte Anna in elkaar. "Neeeeee, wat heb ik nou gezegd, ze is mn beste vriendin nu ben ik haar voor altijd kwijt" zei Anna in haar hoofd. "Dat krijg je er nou van als je verliefd bent op je beste vriendin" zei An bot. Renske knielde bij haar vriendin en sloeg een arm om haar heen. Renske wierp een blik op Lente en Lente knikte, precies wetende wat ze moest doen.

~~~~~~~~
Sorry voor het korte deel, ik wil namelijk een echt boek schrijven en ik vind dat dat minimaal 35 hoofdstukken moet hebben, en dat heeft dit boek nog niet, dus soms schrijf ik heel korte delen sorry daarvoor. En ook sorry dat jullie altijd zo lang moeten wachten, maar ik heb het de laatste tijd erg druk, dus sorry. Maar ik ben super blij met al mn reads, vote, comment, followwwwwww 😃

Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu