Hoi mam, ik ben thuis. "Hoi schat". Hoi. "Ik kom zo naar beneden hoor". Oké is goed. Ik schonk een kopje thee in en pakte de koekjes en zette ze op de keukentafel neer. Mn moeder kwam naar beneden. "Hoe was het op school?". Goed hoor. "Niet liegen".
~gesprek tussen Anna (A) en moeder (M)
A: ik lieg niet
M: nou dat lijkt me niet echt logisch hoor
A: hoezo niet?
M: ik ben gebeld door je mentor Anna
A: (kak, moest ze dat nou echt doen dacht ik) oh echt
M: schat, je weet waar dit over gaat
A: ik haalde mn schouders op en deed alsof ik van niks wist
M: zeg het maar gewoon eerlijk
A:....... Ik keek naar de grond
M: ?????
M: lieverd, ik weet best dat je anorexia hebt.Toen ik dat hoorde barstte in huilen uit en kroop als een klein kind huilend bij mijn moeder op schoot. Ze knuffelde mij. "Rustig maar, rustig maar". Maar ik werd niet rustig. Ik heb daar een kwartier zitten huilen en toen vroeg mijn moeder: "maar waarom wilde je zo graag afvallen dan?". Ik stopte plots met huilen en zei toen met nog enige twijfel: ik ben ver-ver-verliefd op-op-op Eva. En ik begon weer met huilen. Ik knuffelde mn moeder. "Het ergste vind ik nog dat ik het niet eens door had, want je at gewoon mee". Ik knikte, maar ik spuugde het weer uit. "Dat weet ik schat, stil maar stil maar". Ik huilde nog een tijdje door, en ging toen naar boven.
En nu begon het me toch te boeien waar Renske was. Maar ik werd al snel uit mn gedachte gehaald door Eva. Ik keek op haar Instagram, naar haar selfies en ik keek naar de reacties. 'Lieverd, leukerd, allesje, bestie, knappie, hottie, lekkertje, lieffieee,en allemaal van dit soort smiley's 😍😘🔥💦👌👭🙆👯🎀❤️💛💚💙💜💗💓💎💞💖💍💘💕💋. Ik keek ook naar de reacties die ik had gestuurd. Het klopte wel. Ik typte: aller mooiste girl 4evaahhhhh 💘💘💘💘💘, maar ik klikte uiteindelijk niet op de verstuur knop. Als ik geen ruzie meer had, zou ik het gestuurd hebben, maar ik wil geen ruzie meer. Ik wil het goed maken, ik wil haar vriendin weer zijn!
~~~~~~~~~
Sorry voor het lange wachten, ik probeerde elke dag, maar gister had ik geen nieuw deel erop gezet, sorry. Ik blijf heel erg blij met alle reads, votes, en comments. Love jullie? Xxxxxxx
JE LEEST
Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}
Ficção AdolescenteDit verhaal gaat over een pubermeisje Eva. Eva zit helemaal in de knoop met zichzelf en ze komt achter dingen die ze niet had willen weten...