Hoofdstuk 22

805 39 7
                                    

POV. Eva
"Rennen, rennen, rennen" zei Eva in haar hoofd. Eva rende weg, weg uit de supermarkt weg. Weg, weg, weg. Weg van alles. Ze wist niet waar ze naartoe rende maar, ze moest hier weg, weg, weg van alles. Eva haar tranen stroomde over haar wangen. Hijgend plofte ze neer op het bankje in het park. Ze huilde en ze huilde, ze bleef maar huilen. Er kwamen allemaal mensen voorbij lopen, allemaal keken ze haar stuk voor stuk raar aan.

~~~~~~
POV. Lente
~~~~~~~
Lente rende de supermarkt uit, achter Eva aan. Ze wist dat Eva rechtsaf was gegaan, dat had ze nog kunnen zien. Ze zag net golvende bruine haren links de hoek om rennen. Dat moest Eva wel zijn! Lente versnelde haar pas, maar ze stortte in elkaar, midden op de weg. Ze stond langzaam weer op en strompelde naar de overkant. Ze zag Eva rennen, nog steeds. "Ik denk dat ze naar het park gaat" zei ze in haar hoofd. Lente liep naar het parkje, en 3 keer raden wie ze daar tegen kwam.

~~~~~~~
In de supermarkt
~~~~~~~

Renske knielde bij haar vriendin op de grond. Ze liepen samen naar buiten. Ze gingen op een bankje zitten. "Wat was er nou gebeurd, het ging zo snel!" zei Renske. "Ev-v-va is ver-ver-verliefd o-hhoo-p mij, en-en-en ze k-k-keek me zo ver-ver-verliefd aan en toe-toe-toen schoot het er-er-eruit". "Dus toen zei je bitch tegen haar?". Anna knikte. "Maar was dat uit woede, of verdriet". Anna haalde weer haar schouders op.

De 2 meiden liepen weer naar binnen, ze kochten 2 croissantjes, en een pakje roze koeken. Ze liepen de supermarkt weer uit. "Waar gaan we nu heen?" vroeg Anna. "We gaan gewoon weer terug naar school en dan zeggen we wel wat er is gebeurd",zei Renske. Anna knikte. Ze stapte op de fiets op weg naar school.

~~~~~~~~
Weer een kort hoofdstuk, sorry. Maar ik hoop dat jullie het boek blijven lezen. Tips zijn altijd welkom! Vote, comment, followwww 😄

Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu