Hierboven de koraal nagels van Renske ;p
~~~~~~~Ik werd s'ochtends al vroeg wakker. Nou ja, ik niet, mn wekker, die mij wakker maakte. Ik keek gapend op de klok die naast mn bed stond, 7 uur! Nou ja. Ik pakte me sloffen die naast mn bed stonden en ik liep naar de badkamer om te douchen, toen ik klaar was met alles was het 8 uur. Ik ging naar benden voor het ontbijt en voor te betalen voor de overnachting. Hoe duur was het? vroeg ik toen ik eenmaal bij de balie stond. "Wat is u naam juffrouw?". Renske van Dam. "Ah die heb ik hier". Ik knikte. "Dat word dan €150,-". Ik betaalde en ik ging weg uit het hotel. Erg jammer, het was namelijk een erg mooi hotel.
Ik wist niet hoelang ik al aan het lopen was, maar voor mij lang zat, omdat het tijd was voor een lunch. Die moest ik natuurlijk nu ergens kopen. Gisteren had ik brood bij mij. Wat zal ik doen, naar een restaurant, of zal ik maar gewoon een broodje in de supermarkt kopen. Allen in de supermarkt moet ik gelijk een hele zak broodjes kopen, en gelijk beleg, dat is niet echt handig. Maar hoeveel euro heb ik nu nog? Ik pakte 'mijn geld' uit mn tas en telde het. €204,80. Ik zou er een lunch van kunnen kopen, voor het geval ik het niet haal met lopen, heb ik nog genoeg geld voor een overnachting. Ik had eigenlijk best wel zin in een tosti. Ik dacht diep na. En uiteindelijk ging ik toch voor de tosti.
Na de lunch moest ik nog best wel een stukkie lopen. Het laatste blaadje, eigenlijk viel het wel mee, als je het zo zou bekijken, maar het was toch nog mooi even 2 uur lopen.......
POV. Sarah
Mama, mama! "Ja wat is er schat". Ik ben zo bang. En ik kroop huilend bij mn moeder op schoot. Ik wil dat Renske weer terug komt, het is echt niet meer grappig. "Ik weet het, ik wil ook dat ze terug komt!". "Ik denk dat ik vanavond nog maar een keer naar het politie bureau ga". Mag ik mee? Mn moeder dacht even na. "Noouuu". Please mam, het is mijn grote zus! "Nou oké dan". Heb je papa al bebeld, misschien is ze bij hem? "Ja, dat heb ik, nee wacht nee, dat heb ik nog niet gedaan". Dan doe je dat toch. "Het is eigenlijk nog niet eens zo een slecht idee". Mijn moeder pakte de telefoon en belde mobiel. Ik zag dat ze een hele lange tijd niks zei.POV. Renske's moeder
Meem op, neem op, neem op! dacht ik in mezelf. 'Dit is de voicemail van Henk van Dam, spreek een bericht in na de piep, behalve als je Xandra van Aalst heet'. Ik hing op. Godverdomme! Riep ik woest. "Wat is er?" vroeg Sarah. Spreek een bericht in na de piep, behalve als je Xandra van Aalst heet zei ik woest. "Dus je mag niks inspreken". Klopt. Wat een klootzak is het! Een klootzak! Ik was woedend!POV. Eva
Ik begin me echt zorgen te maken. Lente knikte. Ik was met haar aan het face-time. Ik zuchtte diep. Ik was bang. En Lente ook, dat zag ik aan haar. "Maar de politie heeft haar dus nog steeds niet gevonden?" vroeg Lente. Niet dat ik weet, dan zouden ze het toch wel tegen ons zeggen, wij met Anna zijn haar beste vriendinnen. Het word Anna, en beste vriendinnen was voor mij nog altijd moeilijk om te zeggen. Als ik zo iets zei, dan kon ik gelijk wel in huilen uitbarsten. Ik miste haar zo erg. En ik ben nog steeds zoooo benieuwd naar waarom ze eigenlijk anorexia kreeg, ze draaide er altijd een beetje omheen. Ik wilde het weten, maar dan moest ik het goed maken met Anna. Maar ik weet niet hoe. Misschien wil ze mij wel helemaal niet meer als vriendin "ja dat klopt, had je haar maar niet moeten zoenen stommeling" zei Eef. Welkom terug Eef, ik had haar al een hele tijd niet meer gehoord. Ik baalde ervan dat ze terug was. "Eef, hallo". "Eva". "Aarde aan Eva". Ik keek vaag naar het scherm op mn ipad. Wat is er? "Waar dacht je aan?". Niks. Lent, ik moet gaan, doeg. "Doei doei". Ik hing op. Even geen zin in dat gezeur van haar.~~~~~~~~~~
Heyyy, het is nu vakantie, dus ik weet niet of ik echt heel erg vaak ga uploaden en schrijven, ik weet het, het is vakantie, des te meer tijd, i know, maar ik g ook nog weg en mn ipad gaat niet mee, dus dan kan ik niet schrijven. Sorry.Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden, tips zijn altijd welkom. Vote, comment, followww 😉
JE LEEST
Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}
Teen FictionDit verhaal gaat over een pubermeisje Eva. Eva zit helemaal in de knoop met zichzelf en ze komt achter dingen die ze niet had willen weten...