Heyyy, ik schrijf ook een ander boek, en daar schrijf ik vanuit de ik-vorm. Dat vind ik makkelijker schrijven, dus vanaf nu schrijf ik dit boek ook in de ik-vorm!!! Als erboven geen POV. staat, dan is het standaard uit Eva's POV. Tenzij er staat Hoofdstuk ..... -Lente, dan is het natuurlijk uit Lente's POV.
~~~~~~~~~~~"Goed jongens, zoals jullie weten, ga ik overmorgen met zwangerschap verlof" zei mevrouw van der Vaart (docent wiskunde). "Dus we maken er een leuke les van!". Alle kinderen begonnen te juichen. "MAAR...ik ga eerst even mij opvolgster laten zien, jullie nieuwe docent". Er kwam een jong meisje de klas binnen, ik schatte haar een jaar of 20 en ze had donkerblond krullend haar, blauwe ogen en een bril. en ze was zooooo knap. Ik werd meteen verliefd op haar. Ik slaakte een zucht van verlichting, van verliefdheid en van omdat ik dacht dat het een bejaarde zou zijn ofzo. Gelukkig. "Misschien kun je jezelf even voorstellen?" zei Mevrouw van der Vaart. "Nou, hoi allemaal, ik ben Michelle, Michelle Boelaars en ik kom jullie nu les geven". zei ze met een super lieve glimlach op haar gezicht. Ik zat dromerig voor me uit te staren. Ik zuchtte verliefd.....
"We gaan nu een spel doen, natuurlijk ben ik wiskunde docent dus zal het wel iets met wiskunde te maken hebben" zei mevrouw van der Vaart. Ga allemaal even naar kahoot.it en daar gaan we een leuke quiz doen". Alle kinderen startte het spel op. En zo als gewoonlijk konden de kinderen hun mond niet houden. We hadden zo'n drukke klas, en er zat geen 1 leuke jongen bij, boeiend, ik ben toch lesbisch. Dus eigenlijk is het alleen maar jammer voor die andere meiden...... Je had van die kinderen die altijd hun mond open deden, van die tutjes en kinderen zoals Eva, Anna, Lente en Renske. De 'normale' kinderen. En dan had je nog de nerds....
"Oké, zit iedereen erin?" hoorde ik Mevrouw van der Vaart zeggen. Ik schrok uit mn gedachte want ik was alleen maar naar Michelle aan het kijken. Ze was zo knap. Die mooie krullende haren, haar mooie blauwe ogen, haar lieve glimlach, haar suikerzoete stem......... Eigenlijk kon ik ook gewoon 1 woord zeggen: ze is PERFECT. alleen 1 probleem, ze is niet lesbisch, nog een probleem, ze is veel ouder, en nog een probleem, zij is perfect en ik ben verre van perfect, en dat word echt een drama. "Goed ik ga beginnen" zei mevrouw van der Vaart. Poep, nu zit ik er niet in, maar dat maakt niet uit, kan ik lekker verder dagdromen......
~~~~~~~~~
Aller eerst wil ik jullie heel erg bedanken voor het bereiken van de 4K. Ik ben zooo blij 😃😃😃 heel erg bedankt! XxxSorry voor het lange wachten, en dan toch zo'n kort hoofdstuk, deze week (ja ik weet het, het is niet begin aan een week) maar ik schrijf vrijdag t/m donderdag aan dit boek, en van vrijdag t/m donderdag schrijf ik aan ben ik normaal of anders, mijn andere boek. Mijn vraag is: vinden jullie het vervelend als ik uit de ik-vorm schrijf want eigenlijk vind ik het veel makkelijker, laat achter in de comments wat je ervan vind!
Voor de kinderen die bij mij in de klas zitten, of mijn wiskunde docent kennen, ik heb het aan haar gevraagd en ze vond het niet erg, dus ga niet naar haar toe ofzo, en zeg Daphne is verliefd op je, dat is Eva, voor de duidelijkheid, ze weet het en vond het prima, ik bedoel dat ik haar zo zou beschrijven en dat ik haar naam heb gebruikt in het boek.
JE LEEST
Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}
Fiksi RemajaDit verhaal gaat over een pubermeisje Eva. Eva zit helemaal in de knoop met zichzelf en ze komt achter dingen die ze niet had willen weten...