Ik zit boven op mn kamer mn huiswerk te maken. Tenminste, dat probeer ik. Maar ik kan me gewoon niet concentreren. Steeds dat geruzie van mn ouders beneden. Dood en dood en dood moe word ik ervan. Het is echt VERSCHRIKKELIJK. Ik probeer me weer te concentreren. Maar tevergeefs..... 5 minuten later hoor ik mijn moeder de trap op komen. Die is boos natuurlijk. Ik weet precies wat ze gaat doen. Op haar telefoon zitten niksen. Doet ze altijd. Gelukkig is het nu stil en kan ik aan mn verschrikkelijke huiswerk beginnen.....
Aardrijkskunde. Dat is echt het saaiste vak voor eeuwig en altijd. Zeker door die man, daar ga je echt dood aan in zijn lessen... Hij praat monotoon en hij heeft altijd een slechte haar dag, en geeft te veel huiswerk op. Na 2 vragen heb ik er al geen zin meer in en kijk even op mn ipad wanneer ik een toets had, van aardrijkskunde weer natuurlijk 😒. 'Antwoorden hoofdstuk 4' zo, zo, zo, dat is even handig. Ik opende het en kreeg zo de antwoorden voor mn neus. Lekker dit! Ik was blij, en pakte mn werkboek en schreef snel de antwoorden over, met wel natuurlijk expres fouten erin, anders zou het teveel opvallen dat ik alles goed zo hebben. Ik lachte en begon met schrijven.
~~~~~~~~~~
10 minuten later
~~~~~~~~~"Schat zo bedoelde ik het niet" zei mn vader terwijl hij de trap op kwam lopen. "Nou dat dacht jij maar hè" zei mn moeder boos terug. Ik zuchtte, krijgen we dit gezeik weer.... "Wat is er dan?". "De k je nou schat dat ik geloof dat jij spijt hebt, nooit". "Maar, maar". "Nee, ik heb geen zin in dat Piet Jan Lul verhaal van je, ga weg". "Hoevaak moet ik nog sorry zeggen?". "Dat hoeft nu niet, en nooit niet, dat zei ik toch al, ik heb geen zin in jou" mn moeder was nu echt pissig, en niet zo een klein beetje ook. "Oja, gaan we het zo doen" zei mn vader minachtend. Hij liep dreigend op mn moeder af. "Wat moet je, ga weg zei ik toch!". Pats, pats, mn moeder kreeg 2 klappen in haar gezicht. "Doe normaal klootzak" riep ze. Ik vond het nu wel te ver gaan en rende naar mn ouders slaapkamer.
PAP, DOE NORMAAL gilde ik. Mn ouders keken mn allebei raar aan. "Je gaat je vrouw toch niet lopen slaan, ben je gek in je hoofd ofzo. Er was een korte stilte. Ja daar weet je niks op te zeggen hè. Mn zusje Sarah hoorde al het gestommel sn kwam op het geluid af. "En nou is het genoeg geweest" riep mn vader woedend. Hij rende op me af en sloeg me. Pets, pets, 2 klappen in mn gezicht. "HENK, doe NORMAAL" gilde mij moeder. Hij gaf me een stomp in mn buik. Ik greep mn buik vast en Ik viel op de grond, kermend van de pijn. "Klootzak" gilde mijn moeder woest. Ze was geschokt van haar bed gegaan. Ik lag op de grond kermend van de pijn. "Henk, kijk wat je dit kind hebt aan gedaan, heb je nou je zin, hè". Mn vader zag mij liggen, en mn moeders arme, kermend van de pijn. "Schatje gaat het wel". Ik huilde nog steeds. Mn zusje rende ook naar me toe. Ze begon over mn hoofd te aaien. Sarah blijf hier, bij je zus, ik moet even iets regelen met die klootzak hier!".
~~~~~~~
Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden! Tips zijn altijd welkom! Vote, commemt, followww.
JE LEEST
Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}
TienerfictieDit verhaal gaat over een pubermeisje Eva. Eva zit helemaal in de knoop met zichzelf en ze komt achter dingen die ze niet had willen weten...