Hoofdstuk 24-Lente

778 37 5
                                    

"Kom schat, we gaan naar het ziekenhuis!" riep Lente's moeder. "Bbllleeehhhhhh" riep Lente terug naar beneden. Ze sloot haar computer af en liep naar beneden. "Mam, ik heb geen zin" zeurde ze. "We zullen toch moeten gaan". Lente zuchtte en zei:"het gaat toch prima met me, waarom moet ik dan naar het ziekenhuis?". "Voor de uitslag". Lente zuchtte en liep achter haar moeder aan naar buiten.

~~~~~~
In het zieken huis
~~~~~~

"We moeten naar dokter van Duinen, weet u waar hij is?" vroeg de moeder van Lente aan de vrouw achter de balie. Ze knikte. "Als u hier zometeen links gaat en dan helemaal rechtdoor loopt en dan weer links dan komt u een lift tegen, dan gaat u naar de 3de verdieping en als de deur van de lift open gaat staat u recht voor zijn kamertje". Lente's moeder knikte en zei: "dank u wel". Lente en haar moeder liepen naar de lift. "Auwww" riep Lente opeens. Ze kromp in elkaar. "Oeh, schat gaat het wel". Haar moeder hielp haar overeind. En ondersteund door haar moeder liep ze naar de lift.

De deuren van de lift gingen open. "Hier moet het zijn" zei Lente's moeder. Ze liep naar binnen. "Ah daar bent u" zei de dokter. De dokter gaf hen allebei een hand. "Ga maar zitten". Lente en haar moeder pakte een stoel en gingen tegenover de dokter zitten. Hij pakte thee en wat koekjes en zette het voor hun neus neer. "Goed" begon de dokter. "We hebben de uitslag van je test......En het is geen goed nieuws........" Er viel een korte stilte. "Ze heeft.....

~~~~~~~~
Ik heb de 3K bereikt!!!! Heel erg bedankt dat jullie mijn boek lezen en stemmen en reageren!!! Hou van jullie xxxxxx 😘😍

Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu