Evet sevgili okurlarım.
Yeni bölüm geldi:)
Şimdi siz ekrana dokunduğunuzda sol köşede bi yıldız var.
Siz o yıldıza bastığınız zaman mükemmel derecede parlıyor.
Birde yanında bi kutucuk var ve siz oraya yorum yaptıkça yazarınız çok mutlu oluyor.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :)
Desteklerinizi de bekliyorum :)
Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin:)Sinirle bağıracağım sırada odanın kapısı açıldı. Elinde siyah eldiven, siyah kabanlı bir adam girdi. Kaşlarımı çattım. Bu adam kimdi? Onun ardından içeriye giren kişiyle gözlerim kocaman açıldı. Pis sırıtışıyla bana bakıyordu.
"Merhaba güzelim."dedi. Yüzümü buruşturdum.
"Sen..."
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
YAZARDAN
"SEMA! SEMA SES VER!"diye bağırdı Cihan. Karşısında aldığı cevap ise sessizlikti...
Hızlıca ayağa kalktı ve odasından çıktı. Odasından çıkar çıkmaz asistanı Aslı hemen ayaklandı.
"Ne toplantı ne görüşme! Hepsini iptal et!" Deyip asansörlerin olduğu yere yürüdü. O sırada sesleri duyan diğer çalışanlar şaşkınlıkla Cihan'a bakarken sesleri duyan Baran, Arca ve Fuat hızla Cihan'ın yanına geldi.
"Cihan ne oluyor? Ne bu ses?" Dedi Baran. Cihan Baran'ı cevapsız bırakıp, sert soluklar alıp asansörün açılan kapısından içeri girdi. Ardından diğerleri de.
"İNSANIN SİNİRİNİ BOZMA DA CEVAPLA! NE OLDU DEDİM!" Diye bu sefer bağırdı Baran. Cihan sinirle asansörün metalik duvarına üst üste yumruklar atmaya başladı. Arca ve Fuat Cihan'ı tutmaya çalışırken Baran sinirle Cihan'ın yakasını kavrayıp kendisine bakmasını sağladı.
"CİHAN ADAM AKILLI CEVAP VER LAN!" Diye adeta kükredi Baran.
"Sema..." Dedi Cihan. Sesi fısıltılı çıkmıştı. "Bir şey oldu." Fuat, Arca ve Baran kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KALPLER
AksiYetişkin okurlar için uygundur! GÜZEL SEVEN ADAMLAR SERİSİ-2 MAFYA __________________ Aşka Tutunan Eller'deki Sema ve Cihan'ın Hikayesi... Usulca akan gözyaşlarımı sildi. Sonra ellerimi ellerinin arasına alıp avuç içlerimi öptü. İçim titrerken konuş...