20:00 . Lámpák festik meg Lakewood utcáit. Egy piros színű mountainbike gurult végig a főútvonalon. Egy keréken ment végig a parkig. A biciklit vezető fiú igen csak összpontosított, hogy ne kerüljön rossz helyzetbe. Végig két kézzel fogta a kormányt és büszkén nézett előre mosolyogva hajtotta egy kereken a bringát. A parkhoz közeledve leengedte az első kereket vissza és begurult a parkba. Keresett valakit. Szőke haját a szél fújta meg, zöld szeme egybe olvadt a fák gyönyörű lombjaival. Szürke pólót és egy fekete pulóvert és nadrágot viselt. A parkban sétálva biciklijét tolva maga mellett észrevette a barna hajú lányt. Háttal ült a színpadon. Haját a szél lobogtatta kicsit. Kezei az aszfalton pihentek. A fiú megállt és bűvölődni kezdett a lányban. Szürke kardigánt és fekete nadrágot viselt. Jobb kezén ott villogott fel a zöld óra melyet ő vett neki születésnapjára, mely emlékeztette őt arra milyen makacs volt mikor oda adta neki és milyen nehéz megszerezni őt. De, nem adja fel, még ha meg kell, halnia sem adja fel, hogy elrabolja szívét. Oly gyönyörű oly kedves számára az a lány. A cycle boy gondolja, magában jó lenne már jó útra gurulni, le kéne már állni a folytonos csaj váltogatással és a mögöttes kavarásokkal. De nehéz. Főleg ilyen fiatalon. Annyi, de annyi lány van, aki jól néz ki és nem bír megállni, húzza az akarat, a vágy és főképp a lent lévő esze.
Megváltozna ő miatta, de nem tud. Segítségre lenne szüksége, de nem kap senkitől. Annyi csalódásban részesült már. És tudja lelke mélyén, hogy ő tehet róla részben. Tudja, hogy nem minden a külső és a pénz, de valahogy mégis ez válik be a legtöbb lánynál. De ez a lány kit most kémlel, nem erre vágyik, nem ezt nézi egy férfiban. Azt várja el, hogy szeresse minden költségek és kérések nélkül, legyen formában, de ne teljesen a formájával legyen elfoglalva mindig, ne legyen nagyképű és ne hajtsa mindig ugyanazt, amit csak cselekvéssel tud bizonyítani. Ne pénzzel varázsolja el. Számára a feltétel nélküli szeretet az, amit ő szeretne és a törődés. Egy kedves szó, egy kedves gesztus többet ér számára, mint egy karóra. Cycle boy még mindig kémleli a lányt, de nem tehet így sokáig, döntenie kell. Vagy odamegy hozzá és beszél vele vagy megnézi, és itt hagyja őt örökre. Mielőtt döntött volna a lány megérezte, hogy itt van. Érezte a jelenlétét. Megfordult és nem csalt a megérzése. Szembe találta vele a színpad alján. Egyedül, biciklije mellette. Cycle boy így nem tehetett mást, felment hozzá és leült mellé. A lány csak nézte őt és mosolygott rá. Cycle boy vállára fektette fejét és kémlelte arckifejezését. Tudta, hogy helytelen, amit tesz. Könnyen lebukhatnak ebben a kisvárosban. De tudta azt is, hogy ma fogja utoljára látni őt. Ideje elengedni őt és ideje beszélni vele, tisztázni a dolgokat. Így hát egy búcsúcsókot adott neki. Majd szóra elegyedtek.~ Ennyi?
~ Sajnálom, de jobb lesz nekünk igy hidd el és tudom, hogy hamarosan nem leszel egyedül. Én szívembe megőrizlek, és nem felejtelek el. Mindig itt leszel nekem. De el kell, hogy engedjelek. Túl sok az ellentét köztünk és az igényünk is eltérő.
~ De hát én, szeretlek! Hogy mondjam még el neked, hogy mutassam meg?
~ Hiszek neked, de kérlek, engedj. Mást is ugyanígy fogsz szeretni.
~ Én csak téged tudlak őszintén szeretni. Nem fogok tudni senki mást így szeretni. Igaz követtem el hibákat és nem vagyok tökéletes, de mióta ismerlek és veled töltöm időmet, kezdem máshogy látni a világot. Ne csináld, ezt velem kérlek.
~ Sajnálom, a sors majd alakítja, ha így szeretné
~ Már ezt hallottuk, kérlek a sorsot most zárjuk ki. Te mit kívánsz a legjobban? Mire vágysz most a legjobban? Te döntésed hogy szeretnéd alakítani! A mi döntésünk, hogy alakul!
~ Én....- a lány azt se tudja, mit mondjon, ha megmondja, az igazat a baj csak tovább fokozódik, de ha nem mondja el, akkor fájni fog mindkettőjüknek a búcsú és az utána levő néhány idő. De muszáj volt megtenni a lépést és tudta is hogy igy a helyes.
~ Én szeretnék búcsút venni tőled, de nem végleg. Szeretnélek látni, de nem, szeretnék semmi többet egy ölelésnél. Sajnálom, de én nem szeretnék a listád részese lenni.
~ Tudom, hogy nem ezt szeretnéd, de rendben, megteszem neked ezt, mert szívemből szeretlek.
Azzal Cycle boy csókot nyomott ajkára majd homlokára.~ Ég veled!
A lányt sokkolta a hirtelen adott csók és a homlokára kapott hűség jeléül csók. De nem hagyhatta ennyiben.~ ÉN... SZERETLEK
De hiába Cycle boy gurult tovább érezte, hogy a lány sírt ő viszont mosolygott, mert végre a lány is kimondta, amit várt tőle .