Egy hete hogy a férjemet megölték. A detektívek mindennap este 10-ig nyomoznak a házamban. Mindent alaposan átvizsgálnak. De még mindig nem találtak egy DNS-t sem találtak vagy egy ruhadarabot vagy bármi mást, ami egy illetőhöz vezethetne. Hunk nyomozó órákig nyugtatott mikor elsőnek járt itt. Még mindig nem tudom elképzelni, hogy, hogy történhetett mindez. Aznap este, mikor megtörtént az eset egy üzleti tárgyaláson voltam, mire hazaértem másnap a férjemet holtan találtam az ágyunkban egy kés beleállítva a szívébe. Szája elárulta a fájdalmát és a szeme csukva volt. Mikor elkezdtem mozgatni a szájából is kezdett ömleni kicsit a vér. A fehér ágynemű szinte már piros foltokban volt. Emlékszem még két pohár is volt, amiben valószínűleg bor volt. De nem lehet megmondani teljesen hogy az lehetett, mivel kristálytiszta volt. Valaki elmoshatta mielőtt eltávozott.
- Kérem, nyugodjon meg, addig nem adjuk fel, míg meg nem találjuk a gyilkost. – Mondta nekem Hunk nyomozó.
Santa monicaban minden héten van szinte gyilkosság. A Rendőrségnek ez már szinte meg se kottyan. Megtanultak élni ezzel. De hiába is fájdalmas, egyszer ezen túl kell majd lépni. Ezt egyszerűen nehéz megemészteni. Ki tehette ezt vele, ráadásul előtte még jó pofizott vele. A férjem sohasem csalt volna meg. Mindig is tisztelt és szeretett. Azon tűnődöm, hogy vajon miért engedte be a tettest? Mi szándéka lett volna vele? Éjjel 11 van, még mindig csak forgolódom. Ma a nyomozók hamarabb elmentek. Két órája egyedül vagyok a házban és rettegek. Vajon engem is megakarnak majd ölni? Kiléptem a konyhába egy teáért. A konyhapult elé ülve félálmosan és félve gondolkodom, próbálok nyugodni. Végül úgy döntök, teszek egy sétát kint. Útközben úgy döntök, hogy bemegyek az egyik jó szomszédomhoz, aki egyben a barátnőm is. Remélem, nem fog kiakadni, hogy, ilyen későn zavarom.
- Szia, remélem nem zavarok. Tudod, félek a házamban és abban az ágyban főként. Ugye nem gond, ha ma éjjel nálatok aludnék? Nem akarok nehezéked lenni.
- Szia, ne is mondj ilyeneket. Hogy lennél a nehezékünk? Érthető a történtek után. Kerülj beljebb. Egy mézes tejet? Vagy egy jó kis meleg teát?
- Köszönöm. Nagyon kedves vagy és törődő. Teát már ittam ,de a tejet elfogadom.
Ő az egyetlen szomszédom, akiben bízom és számítok rá. Négy éve lakom itt és mióta ismerem azóta nagyon kedvelem. Minden titkom tudja és én is az ő titkait. A férjemmel úgy terveztük, ha gyermekünk lesz, ő lesz a keresztanyja és a Lisa férje pedig a keresztapja. De már ez se fog sajnos teljesülni. Meglepetésnek szántam nekik. Tudom, hogy imádja a gyerekeket. Három gyönyörűséges gyermeke van. 2 lány és 1 fiú.