Este van. Joseph focit néz, ujjongva szurkol a tv előtt kedvenc csapatának, s fujjog ha kikapnak. Mindeközben két pofára eszi a finomabbnál finomabb nasikat. Van itt minden féle: sós, édes, édessós, sósédes, félig édes és félig sós, nugát és ropogós, puha és kemény. Történetünk izgalmas része messze nem itt kezdődik, de már az előhangot kelti, amikor ugyanis Joseph annyira belemélyült a meccs nézésébe, hogy azon kapta figyelmét elfogyott a nasi táljából és az asztalról is a bekészített sós és édes ropogtatók. Legkedvesebb mély hangjával és égkék boci szemeivel hívta oda magához kedvesét Hazel-t.
- Hazel drágám újra töltenéd, a tálat kérlek chipssel vagy popcornnal?
- Persze Maci.
Majdan megindul Hazel a konyha irányába és megtalálva a chipset kibontja és beleönti annak egész tartalmát, mondván úgy is hamar elfogy ez a hatalmas kiszerelésű chips is. Ha a felét önti a tálba akkor is, ha az egészet, akkor is, mégis így kevesebb utat kell járnia. Megfordul és a kért személyhez indul, ki már nagyon várja a tálat. Fújtatva odanyújtja barátjának, aki hálája jeléül homlokára csókot lehel. A lány rápillant kijelzőjére s szomorúan csúsztatja vissza zsebébe. Este 6 volt mikor leült a tv elé Jose és lassan már 3 órája megy a meccs. A csapatok hosszabbítást is kaptak és volt sok büntető is.
- Veszek egy jó kis hosszú fürdőt. - a hosszú szót ironikusan hosszan megnyomta és célzásként értette.
- Oké.- érkezett vissza a beidegződött válasz semmi odapillantással csak a tv elé nézve közölt Jose.
Mint aki meg se hallotta, semmi csillanás nem volt szemében a Hazel által tett kijelentésén, annál inkább csillant a vb mérkőzés iránti elkötelezettség, ujjongás a szemében. Máskor felugrik kanapéjáról és szalad be vele a fürdőbe. A lány így fogta magát kis várakozás után besétált a fürdőbe. Egy óra múlva Haze végez a hosszas relax fürdéssel. Belép a nappaliba egy szál köntösbe és beleül annak a fiúnak az ölébe aki nap mint nap megdobbantja szívét amióta megismerte és vele együtt egy új dimenzióba lépett. Kilépett a szomorúság és a depresszió álmos sablonos életéből.
- Maci sokáig tart még?
- Sokáig tartson? – Nézett a srác kajánul reá.
- Épp elég ideig tart már. Vége lehetne igazán. Sose Fáradnak el?
- Te sem fáradsz el egy könnyen. Egy kör nem kör.
- Na jó, de az más.
- Hasonló.
- Nem.
- De, de.
- Te most komolyan a focihoz hasonlítottad a szexet?
- Nem, én csak azt mondom mind kettő sok mozgással jár. Egy jó szex felér egy edzéssel tudtad?
- Ebből már nem mented ki magad maci.
- Nem? És így sem?- kikötötte Haze köntösét és csókokat lehelt testére
- Talán de ez még ehhez kevés maci.
- A francba is a vb-vel ha ilyen szexi csajom van...