Csillagmágusok

30 0 0
                                    

A nap lenyugvóba készült. Az első csillagok kezdtek megjelenni az égen. Ilyenkor van a mi időnk. Leereszkedünk és fényt szórunk némi kis titkos varázslattal. Ma éppen egy lány kóborolt az erdőben keresve helyét. Csak úgy kémlelte az eget. Fentről látva szomorúnak tűnt. Mintha menekült volna vagy tartott volna valahová. Az erdő visszaadta nagy lépteinek visszhangzását. Ahogyan a közepére ért kezdett engedni tempójából. Az éj takarója ereszkedett lefelé. Kezdte magát biztonságban érezni. Egy bizonyos idő után megállt és leült a földre. A fák lombjai között egy kis rés utat engedett a lánynak, hogy meglásson minket. Felnézett az égre újból és nagyokat sóhajtott. Egy hullócsillag suhant át a tiszta fekete égen. A leány lehunyta a szemét és kívánt egyet. Látszott rajta az elhagyatottság, a magány és a rettenetes gyász képe. Szemét a csillag megvilágította. Smaragd zöld szeme borús volt. Tele könnyekkel, tele félelemmel. A hold megjelenésével útra kelt. Mintha ezt a jelet várta volna. Csak sétált tovább az erdőben. Tudatosan, bátran. Néha - néha felpillantott az égboltra. Kereste a kiutat. Azt remélte, hogy majd kijut innen minél hamarabb. Eljött a nagy pillanat. Amilyen lassan csak tudtunk, olyan lassan ereszkedtünk búvóhelyünkről le. A csillagok a mi otthonunk. Az a mi energia táplálónk és ő a mi hazánk. A lány észre sem vett minket. Míg nem az egyik mágus megvillant. Fényt adott ki magából. A lány megijedt. Elkezdett futni. Majd miután erejét vesztette feladta a harcot és leült egy kőre egy patakhoz közel. Megmosta arcát, remélve, hogy csak képzeli az egészet. De mi követtük őt és megszólítottuk. A lány félelmében felkiáltott és összerezzent. Az egyik társam próbálta nyugtatni. Elmesélte a történetünket, amiről tudhat. Majd ezután a lány pulzusa kezdett az eredetire visszatérni. Elmesélte ő is röviden az életét, és azt is, hogy miként került ide. Mi késztette arra, hogy az erdőt válassza menekülési útvonalnak. A faluját megtámadták a küklopszok és mindenét elvesztette. Anyját, testvéreit, otthonát, szerelmét, lányát. A kívánságát megőriztük, hiszen az egyik mágus csillaga zuhant le a földre. Hallunk mindent tisztán, amit csak az emberek mondanak. Nem kért mást, csak hogy új életet kezdhessen és megtudja magát védeni a világ összes embertúli lényektől. Egy szerződést ajánlottunk neki, ha titokban tudja tartani a létünket cserébe teljesítjük a kívánságát. Félig mágussá, azaz varázslóvá tesszük, így nem kell csillagban élnie.

NovellákWhere stories live. Discover now