Usunięte plany i pomysły - dodatek

272 28 35
                                    

1. W pierwszych założeniach Himiko miała mieć rodziców oraz starszą siostrę i starszego brata. Potem jednak zdecydowałem się, że Himiko będzie sierotą i będzie się opiekować starszym bratem.

2. Himiko miała na początku fabuły wrócić z pracy z USA, po otrzymaniu wiadomości od brata, że ojciec zmarł na raka. Na miejscu Himiko miała dostać od matki Testament (który sfałszowano), gdzie dziewczyna miała się dowiedzieć, że firma ojca ma długi i jego ostatnim życzeniem, było przepisanie na dziewczynę całego długu. Fabuła by się nie kleiła i pomysł po kilku minutach trafił do kosza.

3. Himiko miała być złą dziewczyną. (Bad girl inaczej) Wyluzowaną i wulgarną  imprezowiczką, którą nie obchodzi rodzina. Pomysł ten wyrzucono, by Himiko wyglądała bardziej przyjaźnie.

4.Miala być retrospekcja w której dzieci z sierocińca miały się znęcać nad Himiko. Pomysł wiadomo, trafił do kosza.

5.Miała być scena w której Himiko z głodu okrada z jedzenia matkę Sang-woo, przez co tamten miał jej nie lubić. Scena była głupia i bezsensowna, dlatego trafiła do kosza.

6.Himiko miała mieć dobre relacje z Jangiem Deok-su, ale na dłuższą metę tego nie widziałem.

7.Miała być scena w pierwszej grze z lalką, w której przez przydek Himiko popycha dziewczynę, którą potem wykrywa lalka. Plany zmieniono.

8.Himiko przed 3 grą (przeciąganie liny) miała powiedzieć, że ma urodziny. Pomysł był taki średni...

9.Na początku przebierańcem, który pomagał Himiko miał być jej brat, ale dopiero potem mi się przypomniało, że ma 12 lat. Ogółem Axel miał mieć 18 lat i dzięki lekarzą udawać, że ma raka, aby po kryjomu pomóc Himiko spłacić długi jako jeden z pracowników. Jego rolę zastąpił więc Shin.

10. Na początku planowałem aby sympatią Himiko, była Ji Yeong, potem plany zmieniły się na Sae Byeok, a potem zauważyłem zmnożony atak w stronę Shina, który ostatecznie stał się sympatią Himiko.

11. Himiko miała "prawie,, zginąć w 3 grze. Jej grupa miała przegrać przeciąganie liny, a Himiko spadając spadłaby na jednego z uczestników co w pewnym sensie miało uratować jej życie. Potem w trumnie miała odzyskać przytomność, a Shin by ją uratował i przebrał jednego z pracowników. Pomysł zbyt fantastyczny i zbyt zawiły, by został wykonany.

12. Sae Byeok miała po śmierci 240 się ciąć, a Himiko by to zauważyła i przekonała dziewczynę, że to co robi jest złe. Miał być to też kolejny wątek romansowy, ale z tego zrezygnowałem...

13. Himiko miała być latynoską, ale to były plany przed wszystkimi komentarzami.

14. Gi-Hun miał przez przypadek wejść do łazienki, gdzie przebierałaby się Himiko. (Planowałem wtedy aby, Himiko, Sang-woo i Gi-Hun byli finalistami, ale wybrałem Sae Byeok)

15. W czasie walki (po scenie z jajkiem) Himiko zabiłaby więcej niż 1 osobę, ale postanowiłem nie zmieniać jej w typowego zabójcę.

16. Himiko miała zabrać broń i zastrzelić trójkąta, który miał zastrzelić Aliego po grze z kulmami. Scena nierealna.

17. Himiko miała odnaleźć rodziców, którzy byliby kwadratami.

18. (Złe zakończenie) Był plan aby Himiko miała po zwycięstwie wejść do pokoju lidera wraz z samym Liderem, gdzie otrzymałaby wszystkie odpowiedzi. Po niedługiej rozmowie Himiko miala uwieść lidera, a potem go zabić nożem Sang-woo. Potem miała ubrać jego strój i maskę i powiedzieć coś w stylu "umarł król, niech żyje król,,.

19. (Dobre zakończenie) Himiko miała odnaleźć rodziców, ale bez dokumentacji Lidera ten pomysł zawiódł. (to właśnie dzięki dokumentacji w złym zakończeniu Himiko znalazła rodziców i ich zabiła).

20. Miało być 3 zakończenie w którym Sang-woo prawie zabiłby Himiko. Gdy miał paść ostateczny cios kwadrat nagle okazałby się Shinem i zabiłby Sang-woo by uratować Himiko. Potem Lider zabiłby ich oboje z powodu "nierównej gry,,. Zrezygnowałem z tego pomysłu po publikacji 2 zakończeń.

SQUID GAME - Wygrana albo śmierćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz