3.

182 10 0
                                    

Ráno se obléknu do uniformy a jdu normálně do školy, aby se neřeklo že chodím jen na zkoušky.
Když konečně přetrpím celý den ve škole dojdu do sídla Toman a seknu sebou na gauč, tady zapnu televizi, ale po chvíli mě to omrzí tak se jdu toulat Tokiem, výjimečně i v části naší uniformy, myslím kalhoty a košili, která je rozepatá protože je vedro.
Cestou potkám své spolužačky, moc je to ani nepřekvapí, ale mě překvapí ten úchyl za nimi, takže se lehce pověsím za něj a dělám jakoby nic, jde to lehce když jsou zrovna v parku kde je poměrně dost stromů a temnějších zákoutí. Jako je tohle kam jednu z nich zatáhnul. Takže tam vcházím jako pán se slovy ,,teď si opravdu nevrzneš" a schytává jednu zvedací do čelisti. Cítím jak si cvaknul zuby a vyletí kousek ukousnutého jazyku. Mňamina. Ihned se po mně ožene, ale Mikeyho oblíbeným kopem jej pošlu k zemi. Když leží zvednu mu ksicht a pravím ,,ještě jednou a vykastruju tě" zároveň schytá další pěstí do ksichtu a spokojeně přes něj odcházím. Tohle je každou chvíli, nějakej úchyl. Před holkama zdrhám. Pryč, ještě by mi chtěly děkovat to určitě. Dělám to protože mě baví se rvát.
Následující den už na školu kašlu, řeším pár drobností v gangu a zjišťuji další novinku, Draken je terč už druhé osoby. Peh yan na něj má zálusk. Řeknu to Mitsuyovi a dál to neřeším.
Na festivalu se držím furt někde okolo Drakena, musím počkat na Mitsuyu. ,,oi Draken, chovej se k ní hezky" dám mu jednu výchovnou z vrchu hlavy, jo musí to být děsně komické když si musím vyskočit. Nakonec Emmě tu sladkost i koupí a já se jdu potloukat do jiné části festivalu, ale ne zas tak daleko abych na ně neviděla, no aspoň jsem si to myslela. Bohužel se mi ztratili ihned co začalo pršet, tak jsem se vydala do lesa, někde u svatyně mají ti zrádci sraz. Najdu je, vylezu na střechu svatyně a čekám na vhodný čas. Bohužel to bylo narušeno Takemitchym, pako. Začne tady bulet, achjo brečící princátko. Až odchází seskočím dolu, najednou se tu objeví i Hinata ,,ohayo, blbečku nebreč a tady máš něco čím to půjde rozdělat" podám Hinatě nůž a zdrhám potichu za zrádci. Mezitím si sundám šátek, docela rychle a potichu se nechají s ním zneškodnit lidi, obzvlášť když mají výhodu ve zbrani. Od zadu jim zneškodním prvního debila. Víc se mi nepodaří a ještě k tomu je ztratím. Najednou narazím na Valhallu stojící čelem k našemu gangu u nich v čele stojí Peh yan, hajzl zasranej. Ten namyšlený kretén který teď vede Valhalla gang tak něco říkal, na co až jsem reagovala, bylo když se všichni dali do pohybu, bohužel na mě vyšel ten namyšlený blbec, protože Mikey si vzal Peh yana. No co bude sranda.
Jsem si aspoň myslela. Dostávám trochu na držku. Najednou zahlédnu Kiomasu s nožem, tomuhle hajzlovi zdrhnu a vykryju úder mířený na Drakena zádama, spíše nechám si říznout do zad, zároveň cítím povolující obvaz, naštěstí že aspoň tentokrát mám blůzu zapnutou. Bohužel tak i tak Drakena ten hajzl zranil. Takemitchy sem přiběhnul a vzal si ho na starost.
Když se to tady po nějaké době vyprázdní zdrhám směr kudy zdrhly ty dvě skupiny, jedna se zraněným a druhá s ozbrojeným. Doběhnu je a zrovna skáču na jednoho z hajzlů. Schytá podrážkou do čelisti a druhou o asfalt. ,,Oi běžte za sanitou!" Křiknu na ty dva co tam polostojí s holkama. ,,HNED!" Rozkážu když vidím že nic nedělaj. Sejmu jednoho z těch zrádců co se tyčil nad jedním z Takemitchyho přátel ,,nažer se asfaltu!" Křiknu na něj když ho uzemním. Pro mé štěstí slyším vzdálené sirény. ,,jdeme, jedou cajti" oznámím těm od Takemitchyho a nakopnu Kiomasu. ,,chcípni v pekle parchante" utrousím na něj a jdu směr sanita.
Ještě tam nestihli dojít. ,,Draken? Asi to bude bolet ale chytni se mě kolem krku" řeknu opatrně, nakonec mi na záda spíše spladl ,,Kane-kun to tě ta záda nebolí?" Optá se Ema ,,myslíš že mě to teď zajímá? Hlavní je teď tyhle dva dostat do nemocnice, já to mám jen škráblé" odpovím a rozeběhnu se s tím těžkým čunětem směr sanita.
Poslední co Draken stihne udělat je že přes mě hodí tu jeho košili co nonstop nosí rozepatou. Jenže si díky těm jeho bílým částem všimli mých zad. Takže teď jedeme tři zranění v jedné sanitě. ,,Takemitchy postarej se o Mikeyho a Kane-kun já ti" vydere ze sebe, najednou se rozezní pištění strojů měřící životní funkce ,,idiote koukej tady být s námi! Ještě něco o mně nevíte" Křiknu na něj těsně před tím než mi výhled zacloní saniťáci.

Veliké tajemnstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat