17.

71 4 0
                                    

Následující měsíc se snažím nějakým způsobem o spolupráci, zjišťuju že to je jedna z mých slabých věcí, další jsou chladná hlava, řešení věcí čímkoliv jiným než násilím, asi i strategické myšlení a dochvilnost. Protože opět dobíhám na trénink co začal před dvěmi minutami ,,vojíne Kytoji kde jste byla" ozve se Hikari ,,gomenasai poručíku" omluvím se a ukloním se. Už to je téměř má rutina. Následuje boj ve dvojicích proti další dvojici. Jenže se s Mirem srazím. ,,ksó!" Zakleju a praštím rukou do země. ,,sakra, poručíku nebylo by možné že bych byla buď jako přední samostatná linie nebo jako zadní? Protože se nikdy s nikým nesehraju" postěžuju ,,fajn, ještě jednu věc zkusíme" rozkáže ,,pojď do dvojice se mnou" zavelí. Proti nám jde jedna ze základních dvojic. Žůžo, nepleteme se sobě navzájem ,,dobrá takže tohle bychom měli, bude to jako to bylo před Kane" upřesní, dále zkoušíme různé formace, ale vždy jsem já na konci a Hikari v čele, při střetu přebíhám do čela a kryju si záda s Hikarim.
Následuje ještě týden tréninku v přírodě a pak tvrdá akce, letíme někam do muslimských států, opět tam je nějaký binec. Ani nevím proč se tam cpeme, ale rozkaz zněl jasně.
Výsadek proběhne nad písčitou krajinou, nikde nic. Dle kompasu se vydáme na jihovýchod a pokračujeme dokud nenarazíme na částečně opuštěnou vesnici, zde se usídlíme v opuštěné budově. Podobně probíhají i následné dva dny, nepotkáváme žádné teroristy, prostě tu je prázdno.
Jsme tu asi už čtvrtý den, přišli jsme jim na stopu, zároveň jsem opravila staré vojenské auto, očividně po američanech, naštěstí jsme sehnali i nějakou tu naftu. ,,Hikari? Jsou za námi" přeruším ho ,,děláš si prdel" ozve se ,,bohužel ne, nějakým způsobem se nám pověsili na prdel, ale drží se mimo dostřel, vidím je pouze na optice." Vysvětlím proč tu ještě jsou. Další noc se usídlíme poblíž další vesnice. V noci tu ukradnu naftu do kanystru a zároveň máme hlídky. Očividně nevěděli že to jsem já kdo má snipu s nočním viděním a tlumičem. Ozve se tichá rána, sice to vzbudí všechny okolo, ale zbaví nás to jednoho co si nás chtěl vychutnat granátometem ,,jsou poměrně dobře vyzbrojeni" oznámím když řídím dál od vesnice, dnes večer se utkáme, to je jasné asi všem. ,,lidi potřebuju na hajzl" ozve se Lů ,,fajn, Kane zastav a hlídek okolí" rozkáže. Jakmile vylezeme, Lů se vychcat a já sedám na střechu korby, nestíhám počítat ,,myslím si že nám běží poslední chvilky je jich tu přes sto, doporučuji odjet co nejrychleji pryč" Křiknu do kabiny a zahakuji se pomocí lana abych mohla sestřelit protivníky i běhen jízdy. Sejmu jich asi sedm, moc to není, ale máme volnou cestu pryč, otočím se vzad a metám jednu ránu za druhou, jakmile se někdo dostane do dostřelu. Je jich možná polovic, blbečci mají stejně blbé auto se slabinou v čumáku, čouhá ven potrubí přivádějící naftu, když ho trefíme silnější ráží nafta vzplane a následně bouchá. ,,nemám náboje!" Křiknu dovnitř a čekám na pás, přijde mi poslední z většiny prázdný spíše téměř úplně. Zbývají poslední čtyři rány ,,jsou ještě od Mária" přijdou i s poznámkou ani nemrknu a další rána trefuje cíl. Bohužel jednou minu kvůli blbé cestě. ,,fajn jsem na suchu" Křiknu a dírou ve střeše snipa letí dolu, následně se protahuji dolu i já ,,zbývá osm aut"obeznámím je ,,to je stále moc" řekne Hikari ,,jako kdybych to nevěděla, ale nezbude nám nic jiného než bojovat." Odpovím. ,,pokuste se je ještě sundat, stejně už nebudeme mít na dlouho naftu" oznámí ,,taky si toho jsem vědoma a dokupy nás to asi nenechají" začnu sarkasticky opět vylézám na střechu, ale škrábnou mi rameno a padám zpět ,,tak tam už nevylezu" oznámím a vytvořím malé okýnko těsně pod střechou, tam se pokusím ještě nějaké auto sestřelit, jedno. Fuck, potřebujeme jich míň. Naštěstí už i ostatní následují mého příkladu, zbydou tři auta a náš motor se zastaví ,,jsou tři" zahlásí Tý. V nečekanou chvíli vylejzáme všude kde se dá. Já a Hikari předem, většina zadem a dva na střeše. V tomhle zmatku nevíme kde kdo je, pouze si s parťákem kryjete záda. Naštěstí se nám to podaří a teroristi padají k zemi. Vezmeme jedno z aut a jedeme k nejbližšímu letišti. Mise splněna.

Veliké tajemnstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat