Do nemocnice jej nahodí, ale není to stoprocentní, ihned jej vezou na sál. Já to nevydržím a vyběhnu ven. Ano ještě mi to pořádně nevyšetřili, ale já to tady nevydržím. Ve dveřích se minu s Mikey.
Zahnu za první roh a pěstí praštím do stěny. Pak ještě asi dvakrát než po stěně sjedu. Nesmí umřít prostě ne! Bulím tady jak malá. ,,Alex on to zvládnul" přijde asi po hodině Mikey. Obrátím na něj svůj ubrečený pohled a skočím mu do objetí. Cítím jak se jeho slzy vpíjí do už tak dost modrého oblečení. Poplácá mě po zádech, ale asi nepostřehl ten šlinc co tam je od nože a bolestně zasyčím ,,Kane-chin gomen!" Kníkne, otře slzy a doslova mě nakope dovnitř do ambulance aby mi to zašili. Takže jsem ze sálu jela na pokoj. Prý to není hezké. ,,já, gomen, ale šlo by že byste mě oslovovali jako chlapce? Kamarádi to nevědí že jsem vlastně holka" odchytím si doktora ,,hmm" zamručí souhlasně a zároveň kroutí hlavou.
Následující ráno se sem přihrne Mikey, Takemitchy a Emma, co se asi stalo že se vykašlala na školu? ,,oi Alex, příště ze sebe nekoukej dělat silného když jsi taky zraněný!" Dostanu vytknuto ,,ale noták Emma-chan, buď ráda že jsme všichni živí" zkusím to zakecat ani se nepozastavím nad přezdívkou ,,ale upřímně bych radši nesl tebe na zádech než Drakena, zase přibral" postěžuju si hraně. ,,dobrý den, dnes vás budeme moci pustit" začne sestřička ,,okay, dejte mi mé oblečení a jdu pryč. Jen...je možné navštívit Ryugujiho Kena?" Optám se přidrzle ,,nevím, optám se. Oblečení vám ihned přinesu, bohužel je špinavé a horní díl uniformy jsme vyhodili" začne. ,,nevadí" pronesu a zvednu se z lehátka. Naštěstí obvaz zakrývá celý hrudník. Vezmu si své zašpiněné oblečení krví, blůzu mi teda vyhodili takže co mě zakrývá je Drakenova rozepatá košile, vypadám jak strašidlo, jo jsem vyšší jak všichni z naší čtveřice, ale Draken je furt o něco vyšší. Dojdeme tiše na pokoj.
,,oi Kane-kun konečně jsi vzhůru" dostanu sprda hned ve dveřích ,,počkej jak jako konečně?!" Začnu přemýšlet ,,spal jsi celý den, dnes je pátého" uzemní mě ,,fuck" utrousím ,,vypadáš jak strašák do zelí" začne si ze mně dělat srandu ,,hele já za to nemůžu že mi vyhodili část uniformy a ty máš snad dva metry" urazím se jen tak na oko ,,oi jinak arigato" vyleze z postele a ukloní se ,,a to jako za co?" Dojdu k němu a měřím si jeho obličej pohledem ,,za prvé vlez do postele a za druhé nedělej píčoviny, děkuj támhle tomu" otočím se a ukážu palcem za sebe na Takemitchyho. ,,no nevím kdo mě tady nesl na svých rozseklých zádek když schytal první ránu pro mě" osočí se ,,víš, s radostí bych schytal i tu druhou" odseknu a jdu ven. Nenávidím když mi někdo děkuje, je to samozřejmost a moc dobře to ví. Dojdu na střechu a sednu si do rohu naprosto se tady uklidním, cítím ten vítr ve vlasech. Měla bych se projet na motorce.
,,Kane-kun? Jsi tu?" Uslyším Takemitchyho ,,haaai" protáhnu aby mě mohl najít ,,pojď za Drakenem, prý se omlouvá" snaží se mě udobřit ,,šla bych, ale nejdřív vysyp jakto že jsi věděl o tom že má Draken třetího zemřít" vstanu a chytnu ho pod krkem ,,šla bych? Co jsi holka?" Začne ,,ptal jsem se první" stisknu víc košili ,,etooo jsem z budoucnosti za dvanáct let, jo zní to fakt divně" řekne ,,fajn, typuju že jsi měl zachránit Drakena, jinaaaak asi o mně nic nevíš v budoucnosti co? Klidně mě kontaktuj" začnu ,,no pravda je že nic nevíme protože Kane Kytoji je pouze žena" začne se vymlouvat ,,no takže už víš že nejsem kluk" vydedukuju a odcházím směr schody ,,jinak cekni o tom a nikdo tě nezachrání" upozorním ho a jdu za skupinkou z našeho gangu na pokoj.
Následující dobu se nic moc neděje, kromě toho že se do našich řad přimíchal nějaký Kisaki Tetta, je to sajrajt z Moebiusu, ale je silný. Asi půjde jako velitel 3. divize, což se mi vůbec nezamlouvá.
Den kdy se má pasovat velitel trojky jdou kluci do pramenů, já se vymluvím na nezhojená záda, opak je pravdou, ale Draken to přisoudil k tomu že se mi nemá co hojit když nemám na zádech svaly a pravidelně neposiluji, no co, aspoň si něco našel jako důvod. Já si zatím proklepnu Kisakiho. Bohužel nic nenajdu a zároveň moc nestíhám pasování. Proto letím jak hovado. Naštěstí to jen tak tak stihnu.
Jakmile ten úchyl vyjde z řad a Mikey ho právoplatně nasadí jako velitele tak mu Takemitchy jednu vrazí, očividně má co dočinění s budoucností. Baji prohlásí že odchází k Valhalle, což mi vnukne nápad třeba to zabrání aby byl v našich řadách hajzl ,,Mikey mám námitku...buď já nebo Kisaki" dám ultimátum ,,zakazuju ti odejít" rozkáže ,,a proč bych tě měl poslechnout" začnu pěnit ,,protože mi něco dlužíš" začneme se dohadovat ,,joo? Tak si můj zasraný život vem při souboji s Valhalla gang! Ač jsi mi kejhák nezachránil jen ty a mám pocit že do Toman jsem obětoval dost, proto nechci aby to takovýhle sráč zničil" prohlásím ,,víš co? Tady máš důkaz že končím!" Křiknu ze zadu, vidí na mě pomocí uličky co kolem mě vytvořili. Stáhnu blůzu značící příslušnost k Toman a švihnu ji na zem ,,pokud nestačí pujčte mi někdo zapik, klidně to zpopelním" prohlásím. Nikdo nic, jen a pouze hrobové ticho. ,,fajn vybral sis" pronesu a odcházím.
ČTEŠ
Veliké tajemnství
FanfictionCo když tady byl ještě jeden zakládající člen a co kdyby celou dobu něco skrýval? Změní to něco? Jediná postava patřící mně je Kane Končí to chapter 238 už jsem to chtěla skončit