7.

144 11 0
                                    

,,oi Takem-kun co se děje?" Zeptám se ho ,,stále vidím jak v budoucnosti Kisaki zastřelil Chifuyu. Pak se jen objevilo že stín Kane zmlátil Kisakiho a vyryl mu na záda původní znak Toman" začne ,,ale noták, buď rád že jsem ho pomstila, co potřebuješ změnit?" Udeřím na hlavičku ,,Hakkai se zítra pokusí zabít svého bratra co vede Black dragons, nesmíme to dopustit budeme tam s Chifuyem a s Kisakim s Hanmou" začne ,,fajn dám si na ty dva pozor, jinak jak to bylo v budoucnosti? Bavila jsem se s Mikeym a Drakenem?" Optám se ho ,,hai, ale nevěděli že jsi holka" prohlásí ,,to jsem ráda, protože mi kurva chyběj" pronesu a odcházím pryč. Takže zítra k večeru v kapličce. Super. Takže aspoň mám program. Stejně matku jsem od doby co mám byt neviděla. Očividně jí to ale v bordelu hodí pěkné prachy. Zapřemýšlím se.
Následující den si beru svůj plášť a dostavuji se na místo předem, nenápadně sedím opřená o zeď ve stínu sloupu uvnitř kapličky. Nečekám dlouho a vstupuje Hakkai, po chvíli po něm Takemitchy a potom Taiju. Bude sranda, jako neočekávaný host vstoupí ještě Yuzuha. ,,krásné rodinné setkání" pronesu potichu a pomalu vycházím na světlo. Nikdo si stále nevšiml. Proto jen co sejme Yuzuhu zadržím další jeho ránu ,,na dámy bys měl být slušný, i když to je tvá sestra a pokusila se takového hajzla jako jsi ty zabít" pronesu se skrytou tváří v kapuci. Uhýbám další ráně a další. ,,Kane Kytoji, třetí kolo u vozu a odpadlík Tomanu. Snad si nemyslíš že takový odpad mě bude poučovat jak se mám chovat k rodině!" Začne běsnit ,,klidně i jo" odseknu a bohužel po koberci odjedu pěknej kus cesty i když jsem to vykryla ,,musí se nechat že máš páru" pronesu a vracím mu úder kopem mířený na klíční kost. Bohužel nezaslechnu očekávané lupnutí. Pouze jsem odhozena někam do háje. Mám pocit že jsem proletěla snad třemi lavicemi. Uslyším ten sladký tón motorky. Mitsuya. Fuck. Zvednu se ztěžka ze země a chci zase útočit. Ale předběhne mě Yuzuha s nožem, který pouze zraní Mitsuyu. ,,násilí má být použito k ochraně" řekne k ní a nůž si vezme. Tady asi končí má práce ,,Yo Kane" pronese chladně. Nevím co mám od něj čekat ,,Kane jsi tu" pronese ještě Chifu ,,haaaai, jen si asi budu muset vybrat třísky ze zad" odpovím a malátně se postavím. Mitsuya se pokusí rovnat síly, ale blonďák mu to překazí, takže good, to jsme chtěli ještě další hajzly. Naštěstí se Mitsuya probudí a jedeme na novo, blonďáka mám zrušit já a toho druhého Takem, jenže to Mitsuya nezvládá. Proto se do Taijiho pustí Takemitchy a zbytek beru já a Chifu, Hakkai se stále nezapojuje. ,,srabe" utrousím na jeho účet.
Blonďáka mám vyřízeného. Teď už jen chci pomoct takemitchimu, ale zaslechnu CB-250 ,,sorry, ale zdrhnu" zareaguju ,,v pohodě" odpoví Chifuyu. Stáhnu si kapuci hluboko do obličeje a chci jít ven, jenže u dveří potkám Mikeyho. ,,tak tady se krysa skrývá" řekne potichu, pouze ještě víc sklopím zrak ,,sám sis vybral koho chceš k sobě" odseknu a proklouznu ven. Ucítím jednu slzu se koulet po mé tváři. Tak ráda bych se zase k nim přidala a pomáhala jim. Když venku zahlédnu Drakena jak si užívá mlácení Black dragons sejmu pouze ty nejnutnější k mému odchodu. ,,oi ty! Kdo jsi?" Zeptá se ,,stín minulosti" odpovím tiše a zdrhám dál. Je to už skoro čtvrt roku a z toho jsem většinu proležela v nemocnici nebo dělala zkoušky ve škole.

Veliké tajemnstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat