5.

168 12 1
                                    

Bohužel mi to nedalo a vylezla jsem na strom, abych viděla reakci Mikeyho a zbytku. Jo mám je strašně ráda, ale pokud Takemitchy vrazil Kisakimu tak to nevěstí nic dobrého. Pozoruji je dál, dělají jako by nic. Tak ať. Počkám tu ještě na Takemitchyho, musím se ho zeptat co ten hajzl udělá v budoucnu a jestli bych mu nemohla pomoct ,,Takemitchy uděláme výměnný obchod, ty dostaneš co chceš, ale do střetu přiveď Bajiho, mám ho rád. Nebo tě zabiju" prohlásí Mikey, teď mě naprosto píchne u srdce. Jop teď víš že jsi pro něj pouze hovno na botě, zbytečná přítěž ,,Oi Mitsuya ty stříbrné vlasy jsou za stromem vidět" vyděsí mě Mikey, skoro jsem dostala infarkt že si mě všiml. Když ještě něco dořeší zůstane tu už jen Takemitchy ,,Ya" prohlásím když se za něj potichu připlížím ,,Kane-kun" Vyjekne ,,neboj, ale proč jsi mu vrazil?" Zeptám se ho ,,změní naprosto celý Toman, bude vraždit, dostane Drakena do vězení a následnou smrt, bude chtít tak zničit Mikeyho" pronese vážně ,,good takže jsem udělala rozumný krok, pokud chceš dostat Bajiho zpět měl by ses obrátit na Chifuyu, on ho zná snad nejlépe" pronesu a chci odejít ,,Kane, slib mi že mi pomůžeš" prohlásí ,,pokusím se, ale mám strach že to ta horká černovlasá palice přežene a chcípne, mám takové blbé tušení" pronesu a odcházím k motorce...goooooood jaký parchant mi poškrábal celý lak slovy zrádce, přeškrtal Toman znak a ohnul řídítka?! ,,fuck you Toman!" Křiknu a hold nějak dojedu domu, do svého bytu.
Následující den jdu do školy, dnes máme krátkou, jenže jsem z toho tak na dně že vytuhnu. ,,Kane-chi kde jsi?" Ozve se hlas který bych tady opravdu nečekala ,,hmm?" Zamručím a stále ležím na lavici ,,prý se k nám chceš přidat" pronese ,,hai, Mikey se naprosto zbláznil" pronesu a na židli se protáhnu ,,budeš muset dokázat svou loajalitu" pronese vážně ,,řekni co mám udělat nebo počkej na střet s Toman, budu bojovat s Mikeym na život a na smrt, i když potom vám bude asi k hovnu mrtvola co?" Prohlásím a uchechtnu se ,,mám pro tebe něco lepšího" řekne tajemně a vychází ven ,,oi pojď, vyzvedneme ještě Takemichiho" rozkáže. Jako čokl ho následuji. ,,jak je to dlouho co jsme se neviděli?" Optá se ,,dva roky? Možná dýl" odpovím jakoby nic. Dále už v tichosti dojdeme za Takemitchym ,,kde má třídu?" Zeptá se mě ,,nevím neznám tu školu, jediné co vím tak že je ve druháku" odpovím a myknu rameny ,,to mi stačí" řekne a jakoby to tady znal, asi sem chodí.
Když vejde Kazutora do té učebny zrovna tam probírají Valhallu s samotného Kazutoru. Jsou to jelita, musím se pouchechtnout. Sama stojím venku s jeho věrnými společníky. Zas a opět jako čokl, očividně je jedno v jakém gangu, všude budu rohožka na boty a čokl. Dál jdeme do skrýše Valhally. To bude ještě sranda. Takemitchy se vyptává jakto že je jeho senpai. zrovna narazil na citlivé místo ,,je to jeho chyba" pronese a utne tím rozhovor ,,víš o Mi-" nestihnu to doříct ,,drž hubu Kane-chi" řekne vražedně ,,gomen" omluvím se a už jsem potichu.
Následuje soud, Baji zmlátí Chifuyu a já nějakou random holku z mé třídy...super já vlastně nevím ani její jméno. Následovně setkání je rozpuštěno.
Dojdu na dědův hrob, když odcházím setkáme se s Chifuyou a Takemitchym. Od Chyfu dostanu do držky. ,,oi za co?" Kníknu ublíženě ,,protože jsi blbá!" Křikne na zpět ,,takže jsi na to přišel, co plánujete vy dva?" Optám se ,,on to ví taky?" Zeptá se Takemitchy překvapeně ,,očividně jo" odpovím ,,musíme zabránit aby Toman prohrál" prohlásí Chifuyu ,,nemluvě o tom že Baji chce vyřadit Kisakiho" dodá ,,nedivím se je to pěknej hajzl, můžeš na chvilku Takemitchy?" Optám se ,,jo" odpoví. Poodejdeme kousek dál ,,co se stane?" Optám se ho ,,Baji ani Kazutora nesmí umřít" prohlásí ,,fajn, počítej s mojí pomocí" pronesu a odcházím.
Pak následuje příprava na střet s Toman. Docela se těším. Bohužel mi nebyl souboj s Mikeym řádně dopřán. Fuck. Ale dalo by se říct že jsem skupina s Bajim. Pod Kazutorou až vyláká Mikeyho na hromadu.
Sejdeme se na místě konání, je tu několik důležitých lidí jako sledující. No co. Aspoň něco uvidí. Začne souboj a já se vrhám po hlavě mlátit lidi na kterých mi záleželo jednoho po druhém. Na signál se vydám na hromadu a s Bajim vyčkáváme. Když Kazutoru sejme Kisaki dáme se do pohybu, Baji ho sejme a já přelézám na špičku hromady. Vidím jak se snaží Bajiho slabě zastavit Chyfu, až Takemitchy docela zabral, jenže Kazutora plánuje něco jiného. Skočím před Bajiho a schytám tou kudlou do břicha ,,surprise Kazu" pronesu a jednu mu natáhnu že skončí daleko pod hromadou.

Veliké tajemnstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat