Po jeho odhození se Baji opět vydal na Kisakiho. I přes Chifuyu a Takemitchyho, bohužel dostal přes držku a lehnul. Vypadá jako kdyby byl mrtvý ,,ani jsem se ho nedotkl" prohlásí Kisaki. ,,to ti tak uvěřím ty hajzle!" Zařvu zpět, bohužel se Mikey dal do Kazutory. ,,Mikey tvůj protivník jsem já!" Zařvu na ně ,,nebo snad necháš zrádce bez trestu?" Začnu do něj víc a víc rejpat. Naštěstí to zabralo a teď mlátí do mě. Snažím se vyhýbat a oplácet, ale Invicible Mikey je Invicible Mikey, nehorázně silné hovado. Už jen ležím na zemi a nechávám Mikeyho se vymlátit. Jenže někdo to překazí ,,Kazutora, ty mě nezabiješ" přeruší všechno Baji. Vidím jen ten nůž se lesknout. ,,ani ty se nezabiješ" pronesu když se urychleně dostanu před Bajiho a nechám ať mi probodne rameno ,,tvoje blouznění vyřešíme, ale ne tvou smrtí" pronesu a naprosto vysílená padám na zem ,,Kane-chi!" Křikne někdo před tím než zavírám oči.
Probouzím se v nemocnici, kolem nikde nikdo. Jak příjemné. Najednou se otevřou dveře a s policisty okolo přijde Kazutora ,,Kazu!" Křiknu a zkusím se zvednout. ,,opatrně Kane-chi" prohlásí a už mě tlačí do postele ,,skoro jsem tě zabil" prohlásí ,,ale hovno. Bylo to mé rozhodnutí" odpovím a dám mu výchovný pohlavek ,,budu tě navštěvovat jo?" Oznámím mu a obejmu ho ,,není to tvoje vina" prohlásím a se slzičkami na kraji se usměji ,,slečno Kytoji už jste vzhůru, nenamáhejte se a koukejte si lehnout" začne sestřička ,,gomen" řeknu s nevinným úsměvem ,,slečna?" Začne Kazu ,,hai, ale pšššt" odpovím a přiložím si prst k ústům ,,bude to naše tajemství" odpovím a rozcuchám mu vlasy ,,ihned co se dostanu ven půjdu tě navštívit" prohlásím ještě před tím než ho cajti odvedou.
,,oi žiješ?" Houkne někdo od dveří, můj pohled se stočí jeho směrem ,,oi Baji! Co jsi asi dělal?" Začnu nasraně ,,gomen Kane-kun" prohlásí a dá ruce do obranné pozice nad hlavou. Za ním se vynoří Chifuyu, Takemitchy a Mitsuya ,,lidí já chci vědět novinky" prohlásím ,,Takemitchy byl prohlášen za velitele první divize" začne Chifuyu ,,gratulace ty náš ubulenče" prohlásím a zazubím se. ,,etooo jak je na tom Mikey a Draken? Vím že jsem je hodně nasral" začnu lehce smutně ,,jsou oba v pořádku. Ale stále na tebe naštvaní" odpoví Mitsuya ,,faaajne, takže vám nebude vadit když se nepřipojím ani jako člen Valhally" vydedukuju ,,zase?!" Křikne Chyfu ,,haaaai, ještě by mě Mikey opravdu zabil, budu zase sám na sebe, nebudu už ničí čokl" pronesu ,,budeme dva" ozve se Baji ,,opravdu?" Otočím na něj svůj pohled ,,jasně, s Kisakim nechci mít nic společného" prohlásí ,,fajne...takže jakmile se dostanu ze špitálu počítej že něco provedeme" ohlásím se šklebem. ,,fajn" odpoví ,,jsem rád že jsi v pořádku" oddechne si Takemitchy ,,hele já tu budu otravovat ještě dlouho" odpovím ,,oh gomen Kane-kun, ale už budeme muset jít" řekne Mitsuya ,,nevadí, rád jsem vás viděl" mávnu na ně z postele a hřeje mě u srdce že nejsem zas úplně všem u prdele. Když rozsvítím telefon má veselá nálada je ta tam...všechno nejlepší k narozeninám Kane. Popřeju si a zkusím se ještě víc zahrabat do postele jako kdybych neexistovala.
Ráno se probudím a leží tu prosté přání Happy B day, co někdo koupil v obchodě. Nevím kdo jsi ale díky.
Když se konečně dostanu z nemocnice jdu zrovna do obchodu, tady koupím dva pláště, jeden bílý a druhý černý. Doma je rozstřihnu v pase a sešiju aby oba měli černou ale i bílou část. S Bajim máme spicha až za hodinu. To stihnu v bytě aspoň trochu uklidit a přebarvit Toman boty na černé s neonově fialovo-modrou podrážkou. Venku padá první sníh. Za chvíli jsou Vánoce.
,,oi Baji, jaký chceš" hodím po něm oba pláště, nazpět mi hodí ten s bílým vrškem. ,,díky" odpoví ,,jinak, netajíš něco?" Zeptá se ,,Chifuyu se prořekl? Nebo co?" Vyděsí mě ,,jo" odpoví ,,faaaajne a ty to chceš slyšet ode mě?" Podezírám ho ,,jo, jako parťáci bychom si měli věřit a vědět vše" začne s klišé ,,faaajn tak jsem holka problém?" Přiznám ,,cože? Jak jsi to tak dlouho utajil?" Vyjekne ,,ty podvraťáku, tys to nevěděl" naštvu se ,,ie" odpoví a nevinně se ušklíbne ,,je to jedno, stejně by ses to časem dozvěděl" odpovím a dále jdu místo kde se plánuju pořádně porvat ,,na holku, ale máš kuráž a sílu" zamumlá ,,díky" odpovím a zdrhnu do rvačky. Tohle mi chybělo.
ČTEŠ
Veliké tajemnství
FanfictionCo když tady byl ještě jeden zakládající člen a co kdyby celou dobu něco skrýval? Změní to něco? Jediná postava patřící mně je Kane Končí to chapter 238 už jsem to chtěla skončit