לפני שקוראים את הפרק הזה אני ממליצה לעבור על פרק 17 לפני (רק על חצי מהפרק, סמוך לסוף, בזמן שזאק הוזכר). זאק מוזכר בפרק הזה, ומי שלא זוכר מי זה זאק ומה היה איתו- יכול להיות שחלק מהפרק הזה יהיה לא מובן בשבילו ופרק 17 עלה ממזמן, אני לא יודעת כמה כבר זוכרים ממנו... ♡
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
"אליוט, אני רוצה להיפגש עם זאק...".
מההתחלה, ההכרות עם אליוט הביאה לחיי הרבה פחד ובילבול... אבל נקודת השיא בה באמת נשארתי מופתע, מבולבל ומלא שאלות חסרות מענה, הייתה כשהוא הפגיש אותי עם זאק שחשף את הסיבה לזה שהיה בלתי אפשרי לכפות עלי עד שאליוט הפך אותי לשלו, ואת הסיבה לרייח השונה שייש לי ולמשפחתי כמו שאליוט אומר.
זאק הצהיר שייש לי עניים כמו של אבא שלי וטען שהכיר אותו לפני שנהרג.
התברר שלאבי היה חבר ערפד... אבל כשניסיתי לקבל על זה עוד פרטים, אליוט חסם אותי מלדעת...המילים של זאק הטרידו אותי כול כך, לא הפסקתי להרהר בטיב הקשר שיכול היה להיות בין אבי שאינו בין החיים לבין ערפד כמו זאק, אבל הרפתי מהבעיה הזאת כי לאחר מכן אליוט נעלם לתקופה ולא היה דבר שהטריד אותי יותר מהעלמות שלו אחרי מה שקרה בנינו...
אבל עכשו, כשהדברים קיבלו נקודת תפנית שונה, ואני ואליוט כבר במקום אחר והוא אמר שיתן לי להיפגש עם זאק כדי שאני ישמע ממקור ראשון על הקשר שהיה בינו לבין אבי בעבר...
עכשו אני מתכוון לנצל את זה וזוהי הסיבה לזה שאני נמצא בחצר האחורית של המסעדה, נשען על אחד מקירות החיצונים של המחסן הבינוני שניצב שם, לאחר שהתחמקתי החוצא באמצא יום עבודה על מנת להתקשר לאליוט.
לא... זה לא כדי להגיד כן להצעה שלו... עדיין לא... כשביקשתי ממנו לבוא לחדרי לפני ימים בודדים הוא אמר שאני יקח את כול הזמן שאני צריך כדי לחשוב וזה בדיוק מה שאני עושה...אני רוצה להגיד לו כן אבל אני מפחד שזאת תהיה טעות קטלנית להכנס לזוגיות עם ערפד מסוכן שרצח מול עני ודם אנושי זה משקה בשבילו...
אבל הפחד הזה מאבד תאוצה משעה לשעה ובתוך תוכי אני מתחיל לתהות שאולי זה בגלל שבעצם אני כן מתגעגע לזה שאליוט הופיע בפתאומיות... או לזה שהוא נישק אותי כשרצה וההתנהגות שלו הבהירה ללא ספק שאני שייך לו ואין מקום לערער על זה...
עכשו כשדרשתי ממנו שלא יופיע בפתאומיות או ינשק אותו ויגע בי בצורה מינית, אולי דווקא עכשו אני מרגיש חסר כשההתנהגות שלו יותר עצורה...אני יכול להרגיש שמאז שהלב שלו פעם בשבילי, הוא יותר עדין איתי, אומנם הוא עדיין קשוח ומסוכן ואובססבי אלי- כמו שהוא חשף הרבה לפני ואני לא מאמין שאובססיה זה משהו שנעלם בבת אחת... כשהוא בא לחדרי הוא ציין שהוא יהיה מאוד רכושני אלי בתור בן זוג ואני רק יכול לשער איך מערכת יחסים כזאת איתו תראה...
אולי ההתנהגות היותר עצורה שלו היא בשבילי, בשביל שאני ירצה להיות שלו מרצוני ולהכנס למערכת יחסים כזאת איתו.
YOU ARE READING
Close to the dark side
Vampireליאם - בחור בן 19, מלצר במסעדת יוקרה. יש לו משכורת טובה, רכב ומשפחה חמימה. הוא חיי את חייוו השקטים כפי רצונו, לא נותן לאף אחד לנהל אותו ותמיד שומר על השליטה ביידוו... אליוט - יצור על טבעי בן מעל 700 שנה, קטלני, מסוכן, חזק וחסר רגש... הוא השולט... ה...