אני מתניע את האוטו ונוסע לכיוון היציאה משער חצר הבית.
אני מדליק את מזגן הרכב על חימום, קפוא בחוץ בשעת בוקר כזאת מוקדמת...תוך כדי נהיגה אני מפעיל את השיר nf- got you on my mine ואני מגביר מעט.
הכבישים לא מלאים בשעה כזאת ואני נוסע ברוגע, מוחי שקוע במחשבות.אני עדיין לא מצליח לעכל את זה שאליוט היה אתמול בחדר שלי...
החדר שלי זה המקום שאני מרגיש בו הכי בטוח... ואתמול הוא אכלס בתוכו ערפד קטלני.
אני לא מופתע שאליוט יודע איפה אני גר, הוא יודע עלי הרבה דברים...
היום כשקמתי לא הפסקתי להסתכל על חלון חדרי.
אני יודע שאליוט נכנס ויצא ממני.
אומנם חלון חדרי גדול יחסית אך אדם בוגר יצטרך להיות ממש גמיש כדי לעבור דרכו... וזה אף בקומה שניה כך שזה בלתי אפשרי לאדם רגיל לעבור דרכו...אני מגחך בתיסכול.
אליוט הוא לא בנאדם רגיל... הוא פאקינג ערפד עם כוחות על טבעיים...
לא פלא שהוא יצא ונכנס דרך החלון.
בכול פעם שאני נזכר איך שהוא נעלם שניות בודדות לפני שאימי הופיע- ליבי מגביר פעימות בפחד.
אני חושש למשפחתי ואני לא רוצה שהערפד שמשחק בי יפגע בהם חלילה...
אני איבדתי את אבי וזה הספיק לי, הפחד הכי גדול שלי זה שיקרה משהו לאחד מבני משפחתי ואליוט הבהיר לי טוב מאוד במי הוא יפגע עם אני יספר למשהו על קיום הערפדים או רק יעצבן אותו....אני דופק על ההגה בעצבים.
אני שונא להיות חסר אונים בגללו, אני שונא שאני מרגיש כמו בובה על חוטים בידיים שלו.
אני לא בחור חלש... ואני גם לא אחד שאומרים לו מה לעשות.
אני כמעט מעולם לא הפגנתי חולשה לייד אנשים, תמיד הפגנתי שאני שולט במצב, גם עם זה לא היה נכון, תמיד אהבתי לשמור על השליטה ביידים שלי.
בניתי את חיי עם המון ביטחון למרות שהיו לי מלא קשיים... כשאבי נפטר או כשיצאתי מהארון...
תמיד דאגתי לבסס את עצמי, תמיד דאגתי שאני ירגיש בטוח, לא רציתי שאנשים יראו שאני פגיע.גם אחרי המקרה עם יוס האקס שלי, התגברתי על זה והחלטתי שאני לא הולך לאפשר לאף אחד לנצל אותי.
ניסיתי סטוצים ובכולם הייתי טופ, החזרתי לעצמי את הביטחון לאט לאט...אני לא בחור חלש, לא פיזית ולא נפשית.
גם בשנתיים האחרונות שלי בתיכון לא נתתי לאף אחד לזלזל בי או לנצל אותי והיו הרבה שניסו זאת לאחר שיצאתי מהארון ואני הייתי מגיב במכות...
אני אמנם לא חזק במיוחד אבל לחלוטין לא חלש!
בנוסף מעולם לא הייתי ממושמע במיוחד ואני חוצפן לפעמים...תמיד פעלתי לפי רצוני האישי ואני הצלחתי...
הצלחתי להשיג לעצמי ביטחון ושליטה, ביססתי את עצמי טוב בחיי, השגתי עבודה טובה, חברים אמיתיים, חסכתי לרכב וקניתי אותו בסוף בעודי רק בגיל תשע עשרה.
הרגשתי שאני שולט במצב...
YOU ARE READING
Close to the dark side
Vampireליאם - בחור בן 19, מלצר במסעדת יוקרה. יש לו משכורת טובה, רכב ומשפחה חמימה. הוא חיי את חייוו השקטים כפי רצונו, לא נותן לאף אחד לנהל אותו ותמיד שומר על השליטה ביידוו... אליוט - יצור על טבעי בן מעל 700 שנה, קטלני, מסוכן, חזק וחסר רגש... הוא השולט... ה...