♤ פרק 19 ♤

3.8K 201 265
                                    

אימי תמיד טוענת שכאשר אתה עובר חויה קשה כלשהיא אתה צריך לשתף מישהו, לספר לו מה עברת, לפרוק...
היא טוענת שכאשר משתפים מישהו שסומכים עליו בחויה הקשה שחווית מרגישים שחרור...

עצם הידיעה שהוצאת את זה החוצא וזה כבר לא יושב לך כמו פצצה מתקתקת על הלב- גורם להקלה.

אני מעולם לא הסכמתי עם זה במאת אחוזים...
אני לא חושב שזה נכון בכול המקרים.

מסיבה פשוטה-
הרגש הקלה המדובר אכן מגיע אבל רק ברגעים המסויימים האלה בהם אני פורק את הכול החוצא, מתבטא במילים- רק ברגעים האלה אני חש את ההקלה המדוברת...

הנטל של החויה המעיקה נלקח חלקית מכתפי...

אבל... אחר כך כשאני יושב לבד ושוקע במחשבות ההרגשת הקלה הזאת מתפוגגת ובמקומה מגיעה חרטה קטנה...
למה חרטה?
בגלל הידיעה הזאת שחשפתי נקודת חולשה שלך בפני מישהו, סיפרתי לו משהו קשה שעברתי...
וזה גורם לי להרגיש סוג של חשוף... פגיע יותר ממקודם...

אומנם לשמור בבטן זה יכול להיות מעיק לפעמים אבל זה בא עם מעין תחושת בטחון קטנטנה כי אתה היחיד שמודע לזה ואין לך חששות כמו מה יחשבו... או פחד שישתמשו בזה נגדך...
לחשוף חוויות טראומטיות מביא הקלה ברגע שאני פורק את זה...
אבל אחר כך כשזה יגמר אני יודע שאני ישאר עם תחושה מעיקה שאני חשוף ופגיע יותר ממה שהייתי לפני שסיפרתי.

זה הסיבה למה אני לא חושב שזה לא נכון בכול המקרים...
התחושת הקלה הזמנית הזאת שווה את הפגיע והחשוף שאני ירגיש אחר כך...?

זה היה חלק מהסיבה שמעולם לא סיפרתי לאף אחד את המקרה עם יוס.

פחדתי לחשוף את זה... להוציא החוצא את החויה הלא נעימה הזאת...
המקרה עם יוס הוציא אותי אומלל וחסר אונים ופחדתי לספר איך כמעט נאנסתי על ידי בחור שהיה הבן זוג שלי...

אולי האגו שלי לא נתן לי לחשוף איזה חלש הייתי למול גבר אחר כשאני גבר בעצמי- אבל מסתבר שלא כול כך חזק...

או שפשוט פחדתי לצאת אידיוט כשמישהו ישמע שיצאתי מרצוני עם בחור כזה...

פחדתי שיחשבו שהייתי להוט מידי כשיצאתי מהארון וזרקתי את עצמי על הבחור הראשון שהראה בי ענין וזה מה שהוביל אותי להכנס לזוגיות עם בחור כזה...

היו לי מילוני חששות ופחדתי לחשוף את הטראומה הזאת בי כי ידעתי שאולי אני ירגיש הקלה ברגע שהמילים יצאו מפי...

אבל המצפון ילקה אותי אחר כך...
אני יתחרט שסיפרתי...

אני ירגיש פגיע, אני יחשוש ממה יחשבו עלי, וזה לא משנה עם האדם שישמע את זה הוא מישהו שאני סומך עליו.

לא רציתי שיחשבו שאני חלש...

אז פשוט השלמתי את המקרה וביססתי את הביטחון העצמי שלי על ידי מספר סטוצים שבהם הייתי טופ...
בבית ספר תמיד הפגנתי שאני חזק ושאני תמיד בסדר...

Close to the dark sideWhere stories live. Discover now