"לואיס, בוא נעשה תחרות שכיבות סמיכה!"
זה עוד ערב רגיל בשגרה שלי כשבאיזה שהוא שלב הסתכלתי לכיוון חדרי כרגיל ונזכרתי ביצור שנכנס דרכו לפני כמה ימים.
אליוט...
בכול פעם שאני חושב עליו ונזכר בהופעה הפתאומית שלו, אני מתמלא בפחד ותסכול.
והתסכול זה מה שמחרפן אותי...אני מתוסכל מזה שאני חסר אונים ליידו...
אני מתוסכל מזה שהוא שולט עלי מבלי להתאמץ...והזיכרונות ממנו זה כמו הוכחה מוחצת בשבילי שאני פשוט חלש...
ואני לא אוהב את זה, אני שונא להרגיש חלש...מבט אחד לחלון הספיק לי כדי להתמלא בתיסכול ולאבד עניין בסדרה שצפיתי בה.
אני עוזב את המחשב נייד שלי על המיטה ואני מתרומם מהמיטה בתיסכול, לא מאמין שהמחשבות שלי הן אלו שגורמות לי להיות על סף חירפון...
אני כבר לא שולט על מה שהולך לי בראש...
וכמו ילד קטן אני פשוט ממלמל "אני לא פאקינג חלש... אני לא פאקינג חלש...".
אני לא מאמין שאני נותן לזה לחרפן אותי...וזה מה שגורם לי להכנס לחדרו של אחי הגדול באמצא ערב רגוע ושקט ולהציע לו תחרות שכיבות סמיכה.
אני נואש להפגין כוח ולהחזיר לעצמי את הביטחון שהיה לי לפני וזה מה שגורם לי להציע תחרות כוח מטופשת לאחי הגדול והמפוצץ שרירים.
אני יודע שהוא יותר חזק ממני...
אבל זה לא מעניין אותי כרגע, אני פשוט נואש להפגין כוח...
עם לא הייתי כול כך להוט, בטח הייתי מגחך על עצמי שאני מנסה להכנס לתחרות שבטוח שאני יפסיד בה.אחי הגדול שעומד עם גבו אלי לייד ארון חדרו הפתוח- מסתובב אלי.
"מה??"- הוא שואל בהרמת גבות."בוא נעשה תחרות שכיבות סמיכה!"- אני חוזר על הצעתי המגוחכת שוב.
לואיס מביט רגע, ממצמץ "אתה מציע ברצינות?"- הוא שואל עם מבט מופתע.
"כן!"- אני עונה ואחי הגדול מתחיל לגחך "ליאם, אתה באמת רוצה לעשות איתי תחרות שכיבות סמיכה??"- הוא שואל עם מבט משועשע.
במקום לקבל איזושהי טיפת הגיון מהגיחוך שלו, אני רק נדלק עוד יותר.
"כן, אני רוצה!"- אני עונה לו בקול מתריס."נו, באמת, ליאם, אתה יודע טוב מאוד שאני יכול להכפיל בעשר את הכמות שכיבות סמיכה שאתה תעשה ואני יעשה את כול הכמות הזאת בלי בעיה!"- הוא אומר עם מבט משועשע וטון שחצני.
"תפסיק לדבר שטויות..."- הוא מפטיר לעברי "ותן לי ללכת להתקלח בשקט..."- הוא ממלמל תוך כדי שמסובב את גבו אלי ומוציא בגדים מהארון חדרו הפתוח.
"עם אתה טוען שאתה תנצח אותי בכול מיקרה אז למה אתה מתחמק מלהתחרות איתי??"- אני שואל בהיתחקמות, מודע לזה שאני פועל בצורה אידיוטית אבל זה לא מעניין אותי כרגע.
YOU ARE READING
Close to the dark side
Vampireליאם - בחור בן 19, מלצר במסעדת יוקרה. יש לו משכורת טובה, רכב ומשפחה חמימה. הוא חיי את חייוו השקטים כפי רצונו, לא נותן לאף אחד לנהל אותו ותמיד שומר על השליטה ביידוו... אליוט - יצור על טבעי בן מעל 700 שנה, קטלני, מסוכן, חזק וחסר רגש... הוא השולט... ה...