♤ פרק 23 ♤

5K 225 345
                                    

יריית הפתיחה הקטלנית לשינוי הקיצוני שארע בחיי לאחרונה הייתה ביקורו של אליוט במקום עבודתי.
לא חשבתי לרגע שהגבר היפייפה והמפחיד הזה יכנס לחיי במלוא עוצמה, איתו מושגים על טיבעיים חדשים שיערערו את העולם שלי, פחד, כאב ובילבול...

לא חשדתי אפילו לרגע באנושיות שלו כשהעזתי לתלוש את הסיגריה מפיו.
עם רק הייתי יודע שאני מעצבן יצור קטלני... יכול להיות שהייתי חושב פעמים...

האימה שחשתי כשהוא שלף את ניביו בסמטה והבנתי שהוא בעצם מפלצת... מפלצת שהיקום המרובע שחייתי בו פעם סירב להאמין שדברים כאלה קיימים במציאות.
הכול התפרק לי בפרצוף... העולם היציב שבניתי לעצמי, הדברים הטבעיים שהאמנתי בהם, השליטה שחשבתי שהיא נמצאת בידיים שלי, השלוות חיים, הרוגע, השגרה היומיומית...
הכול פשוט התנדף ובמקומו נכנס פחד... פחד מטורף שמלווה בחוסר שלווה, הופעות פתאומיות ובילבול.

הוא הפך לי את הכול...

בהתחלה לא חשתי אליו דבר מלבד פחד... רק חייתי ליום המאושר בו הוא סוף סוף יעלם מחיי.
אומנם תמיד התפעלתי מהמראה ומהעוצמה שלו, אבל לא מעבר.

זה קרה מתישהו במהלך הדרך שלנו... המשיכה אליו...
אני לא יודע להצביע בדיוק על נקודת התחלה, אולי זה התחיל לבצבץ כששפתיו נחו על שלי לראשונה... או אולי כשהוא הציל אותי מאנת'וני והראה חלק מהעוצמה המדהימה שלו למול עני...
אני לא בטוח, אני רק יודע שמאז שהמשיכה הזאת החלה להראות אותות ראשונים, היא לא מתחלשת אלא רק מתגברת לאט לאט...

זה חולני למצוא את היצור החולני הזה כמושך אחרי כול הפעמים בהם פגע בי... אבל אני לא שולט בזה.
משיכה היא משהו שמבוסס לרוב על מראה חיצוני, יופי, קול, התנהגות, דברים מסוימים שאנשים משדרים... היא לא מתחילה להבנות על סמך אופי טוב שאתה רואה במישהו אחר ... ואליוט הוא הרבה דברים אבל אופי טוב זה לא משהו שראיתי אצלו...

הוא מפלצת...

מפלצת קשוחה וקטלנית...

למרות היופי והעוצמה המדהימה הוא עדיין מוצץ דם מסוכן ואני בטח חולה נפש שאני מעיז למצוא את העוצמה המפלצתית שהוא משדר כמושכת...

משהו לא בסדר איתי...

אני אבוד, אני לא יודע מה לעשות עם כול הבעיות שמציפות את חיי לאחרונה בינהן: ערפד קטלני שלא משחרר ממני, טוען שאני משפיע עליו והוא אובססיבי ודואג לי אבל הוא הבהיר שאני שלו בכול המובנים, מה שאומר שאין לי שום דעה בעינין והוא מתכוון לקחת אותי כשהוא ירצה כי אני שלו לפי הטמטום העל טיבעי של הערפדים...

אבל אני לא חושב שהוא היחיד שלא נורמלי מבנינו...
גם לי לא חסר... שכן אני עוד מעיז למצוא אותו כמושך למרות שהוא מפלצת והוא פגע בי מספר פעמים.
אני שונא כשהוא כופה עלי, אני שונא שהוא עושה דברים שאני לא רוצה, אני שונא שאני מפחד ממנו...
אבל הוא יצור עוצמתי ויפייפה שמבלבל אותי וגורם לי לראות אותו כמושך.

Close to the dark sideWhere stories live. Discover now