♤ פרק 29 ♤

20.2K 280 1.6K
                                    

צליל הגשם שמכה על החלונות מבחוץ נשמע בבית החמים, השמיים שנשקפים מבעד לחלון נראים כול כך אפורים וכהים והשעון הגדול שתלוי בסלון מצביע על כך שהערב יורד.

דלת הבית נפתחת לפתע וגורמת לצליל הגשם הסוער להשמע בחוזקה.

"שלום!"- נשמע קול גברי מחוייך.

"אבא!"- אני קורא בשמחה ומזנק לדלת הבית.

הגבר החסון שמופיע בפתח מחייך אלי באבהיות, הוא מקפל את המטרייה השחורה שלו ומשעין אותה על המשקוף מתחת לגגון הכניסה הקטן.

המעיל הארוך שלו מכוסה בטיפות גשם קטנות ופניו מעט לחות בגלל אותן טיפות שהרטבו את פניו וירדו אל זקנו הקצוץ.

עני הדבש שלו מביטות בי בחיבה כשהוא מנגב את רגליו בשטיח הכניסה, נכנס הביתה ופורש את זרועותיו לכיווני.

"בוא אלי, ילד שלי..."- הוא אומר ואני רץ לתוך הזרועות שלו.

פעם כשהייתי קטן יותר הראש שלי בקושי הגיע לבטנו ועכשו הוא מגיע לחזהו ואני מחייך לבד הלח של מעילו העבה, נושם את הבושם הגברי והניחוח המיוחד, ריח של אבא...

הוא מהדק אותי אליו ומצמיד נשיקה ארוכה לראשי.

"אבא"- אני מרים אליו עניים נוצצות "יש לי בן זוג!"- אני מספר בהתרגשות.

הוא לא השתנה מאז שהייתי קטן, שום קמט לא נוסף לפניו.

עני הדבש הרכות שלו מוארות באחת.
"אהוב שלי"- הוא ממלמל בחיוך ומניח נשיקה במיצחי "אני שמח בשבילך".
"איך קוראים לו?"- הוא שואל, המעיל העבה שלו מחמם אותי בתוך החיבוק הזה למרות הטיפות הקטנות שעדיין לא התייבשו עליו.

"קוראים לו אליוט"- אני מספר בהתרגשות.

"אליוט..."- הוא ממלמל בחיוך חם "תכיר לי אותו"- הוא מבקש ואני מהנהן במרץ, חיוך מאושר על פני כשאני בתוך החיבוק של אבא.

הוא מלטף את שיערי, עני הדבש הרכות שלו מביטות בי בחיבה.

"ילד יפה שלי, אני גאה בך"- הוא אומר.
אני מחייך באושר וקובר את פני במעיל החם שלו.

"אני אוהב אותך אבא"- אני ממלמל לתוך החיבוק שלו.

"גם אני אוהב אותך, מלאך שלי"- הוא ממלמל לשיערי.

אני מחייך באושר לתוך חזהו כשלפתע ברק חזק נשמע מהדלת שעוד פתוחה.
אני נרתע בבהלה, פתאום כול כך קר לי...

"אבא, צריך לסגור את הדל-..." אני ממלמל אבל נקטע כשלפתע שום דבר לא מורגש סביבי, החיבוק נעלם ואיתו גם אבא.

"אבא??"- אני קורא לו בבהלה כשהחצר שמבעד לדלת הפתוחה מחשיכה במהירות ומתחילה לקבל מראה אחר אבל מוכר.
השמיים האפורים, הרכבים שבחניה, המטרייה שלו... הכול מחשיך במהרה עד שנהפך למקום אחר לגמרי.
חדרי החשוך...

Close to the dark sideWhere stories live. Discover now