1. bölüm

3.6K 68 221
                                    

Selam! Hikayeye başlamadan önce şunları belirtmek istiyorum; Bu kitap tamamen hayal ürünü, oldukça değişik, saçma ve over doz
bir kitap olacaktır. Mesela Başrol karakterimizin annesinin Gigi, babasının Zayn abisinin Colby (Brock) olması, gelecekteki sevgilisinin Louis olacak olması ve anne ile kızının arasında sadece 9 yaş olması gibi...
Yaş konusunu takmayın lütfen...
Neysehh umarım kitabı beğenirsinizz🙌

Medya: Zayn ve Gigi🤤🙌

Selamlar! Ben Cerelia, Cerelia Malik. Evet, annem Gigi Hadid, Babam ise Zayn Malik. 17 yaşındayım. Annemin Model, babamın şarkıcı olmasının aksine ben ise hem oyuncuyum hem de şarkıcıyım.

5 tane kendime ait bestem var. Bugüne kadar 4 film 1 dizide rol aldım. 3. Film çıktıktan 5-6 ay sonrasında popülerlikten ünlülüğe adım attım.

Instagram da 40M aşkın takipçim var. Tiktok hesabım olmasına rağmen orada herhangi bir aktiflik göstermiyorum. Youtube de ise sadece şarkılarım, ufak kamera arkaları, şarkı klipleri vesaire paylaşılıyor.

Kendimden bu kadar bahsetmem yeter bence. Şuan asıl konumuza dönelim. Ödül töreni! A'dan Z'ye bütün herkesin olduğu şu büyük ödül törenine! Törenin başlamasına 3 saat kaldı.

Saçlarım yukarıdan özenle toplanmış ve maşa yapılmıştı. Tırnaklarıma siyah oje sürdürmüştüm. Tek kalan şey elbisemi giymekti. Hızlıca benim için tasarlanmış elbisemi giydim.

*Cerelia'cığımızın giydiği elbise eheh*

Hemen ardından aşağıya makyajı yapılan annem ile saatini takmaya çalışan babamın yanına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen ardından aşağıya makyajı yapılan annem ile saatini takmaya çalışan babamın yanına indim.

C: Ben hazırıımm.

Z: Vayy prensesime bak sen.

Kendi etrafımda döndüm.

C: Yakışmış mı?

G: Çok yakışmış kızım.

C: Colby bizimle gelebilecek mi?

Z: Uçağı rötar yapmış. En erken gece 2 de gelebileceğini söyledi.

C: Püff peki.

***

Hepimiz hazırdık. Son hazırlıkarda yapıldıktan sonra çantamı aldım ve kapının önünde bizi bekleyen siyah arabada babamın yanına oturdum. Annem ise tam karşımızda oturuyordu.

Yaklaşık 20 dakika sonra teyzem Bella Hadid'in evine geldik. Onu da aldıktan sonra yola devam ettik. 40 dakika sonra büyük salona vardık.

Babam annemin inmesine yardım etmek için ilk indi. Ardından annem, teyzem ve ben. İçeriye giden uzun bir kırmızı halı vardı. Halıyı takip etmeye başladık. Annem ile Babam önde kol kola, ben ve teyzemde onların arkasında kol kola içeriye doğru yürüyorduk. Tabii ki sağımızda ve solumuzda patlayan flaşlardan önümüzü görmeye çalışarak.

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin