2. bölüm

1.3K 56 8
                                    

Medya; Colby 😚

(...)

Saat gecenin 1.20'si idi. Bu saate kadar banyoya girdim, annem ve babamla gece hakkında sohbet ettim, kahve içtim ve tabii ki aldığım ödülü odamın en güzel köşesine bıraktım. Şimdi ise Colby'yi havaalanından karşılamaya gideceğimiz için hazırlanmaya başlamıştım. Tabii ki çok abartmayacaktım.

 Tabii ki çok abartmayacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta ve gözlük yok.)

Telefonumu da elime aldım ve aşağıya indim.
Annemin yorulduğu gözlerinden belliydi. Koltuğa oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Babam ise hemen benim arkamdan aşağıya indi. O da aynı şekilde yorgundu.

Zayn: Hadi gidelim bakalım.

C: Baba siz çok yorgunsunuz, ben Josh (evin şoförü) ile abimi almaya giderim. Siz yatın.

Gigi: Olur mu öyle şey? Beraber gidelim.

C: Olur annee. Siz oldukça yoruldunuz. Dinlenin.

G: Sende yoruldun kızım.

C: Ben şuan gayet enerjiğim. Ayrıca Colby'yi göreceğim içinde bi o kadar da heyecanlıyım. Bak hiç yorgun gibi gözüküyor muyum?

G: Peki o zaman. Gidin bakalım.

Z: Yanlız abine sarılırken boğmamaya dikkat et. Biliyorsun biraz sert sarılıyorsun.

Dedi babam dalga geçip kirli sakalını kaşıyarak.

C: Ha ha. Olur dikkat ederim.

Babam güldü ve yanıma gelip bana sarıldı ardından saçımdan öptü.

Josh: Gidelim mi Bayan Cerelia?

C: Tabii.

Evden çıkıp arabaya doğru yürüdük. Josh arka kapıyı açtı, arabaya bindim.

(...)

Yarım saatlik bir yolun ardından havaalanına vardık. Havaalanında giriş kapısının önünde abimi bekliyorduk. Etrafta bir kaç tane paparazi vardı. Kendileri ne kadar saklanmaya çalışsalar da bunu fark ediyordum.

5-6 dakika sonra elinde bavuluyla gelen abimi gördüm. Kapıdan çıktığında koşarak boynunda atladım. O da elindeki valizi bırakıp aynı şekilde bana sarıldı. 2-3 aydır görüşemiyorduk ve birbirimizi oldukça özlemiştik.

C: Seni çok özledim Colby!

Colby: Bende seni miniğim.

Uzun bir sarılmanın ardından ayrıldık. Josh Colby'nin valizini aldı. Beraber arabaya doğru yürüdük..

(...)

Hehheh bu bölümü de burada kesiyorum. Yorum ve vote atmayı unutmayınız..

Ayrıca Colby'yi nasıl buldunuz? Sizce yakışıklı mı? Yorumlarınızı bekliyorum...🎀

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin