(...)
Sabah ailecek bahçede kahvaltı yapıyorduk. Bir yandan da abim bize yaşadıklarını anlatıyordu. Kahkahalarla geçen bi kahvaltı olmuştu.
Kahvaltıdan sonra abim bize getirdiği hediyeleri verdi. Büyük bir heyecanla verdiği paketi açtım. İçinden muhteşem ötesi bir kar küresi çıkmıştı.
C: Yiiaaa. Bunu kesinlikle küre koleksiyonuma koyacağıımm.
Abime sıkıca sarıldım.
Colby: Rica ederim fıstığım.
Hızlıca elimdeki küreyle beraber yukarıya koştum. Onu odamdaki koleksiyon odama (eheheh) güzel bir yere koyup aşağıya indim.
(...)
Bugün ki müthiş planım tüm gün evde elimde tabletimle oturup magazinlerde dolaşmak ve kendime kıyafet seçmekti. İlk instagrama girdim. Ana sayfama dün gece Louis ile benim konuştuktan sonra oradan ayrılırken çekilen bir fotoğraf vardı.
Bunun gibi birşey düşünün.
Yorumlara girdim. Yorumlar genellikle şunlara doluydu;
Cerelia'nınnutellası: Yeni shippp🦋
Louis'inyastığı: Yakışıyorlar..
Aidan'ın__Cerelia'sı: Aidan♡Cerelia sonsuz aşk❤
Louelia💫: HARIKALAAARRR!!!
Aidan'ınkolyesi_: Abi şuan Aidelia -Aidan ve Cerelia- olduğunun farkındasınız demi??!!
Louis'in_sweati: Louis'in gülüşü peki...
Cerelia_Baby: Bebeğimin elbisesi HA-Rİ-KA!!
Lou_elia_ship: Yok cnm ne shiplemesi..
Vs.
Yorumların çoğu shiplerle doluydu. Çokta takmamıştım açıkçası. Sonuç olarak düşünce özgürlüğü diye birşey vardı. Sınırları aşmadıkları sürece sıkıntı yoktu benim için. Acaba Louis ne düşünüyordu? Bunu bilmiyordum. Ve ya Aidan. Bu olaya sinirlendiğine emindim. O lavaboya gittiğinde çekilmişti bu fotoğraflar.
İçim rahat etmemişti. Aidan'ı arayacaktım. Yukarıya çıkıp telefonumu aldım. Ardından kapımı kapatıp yatağıma oturdum ve Aidan'ı aradım. 4. Çalışta açtı.
C: Alo?
A: Efendim.
C: Nerdesin?
A: Odamda.
C: Peki... Şey sorucam..
A: Ne?
Az kibar olur insan🥸
C: Şu magazin sayfasına Benim ve Louis'in fotoğrafını atmışlar. Gördün mü?
A: Evet gördüm.
C: Altındaki yorumları gördün mü?
A: Evet.
C: Bozulmadın değil mi? Yani.. sadece ufak shipler. Ve asla (sen öyle san.) Olmayacak bir ship. Fanların çıkardığı birkaç saçma şeylerden.
A: Biraz kıskanmış olabilirim ama bozulmadım.
Güldüm.
C: Pekii. Görüşürüz öptüm.
A: Görüşürüz güzelim.
Telefonu kapattım ardından derin nefes vererek kendimi yatağa bıraktım.
Telefonumu alıp aşağıya indim. Instadan çıkıp kendime kıyafet bakmaya başladım.
Aradan yarım saat geçti. Telefonumun çalmaya başlamasıyla irkildim. Baktığımda arayan kişi Millie idi. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım.
M: Selam bebik.
C: Selamm.
M: Naber?
C: İyidir senden?
M: Bende iyi. Dünki yorgunluğunu atabildin mi?
C: Kısmen. Sen?
M: Bende attım sayılır. Eğer müsaitsen Starbucks'ta buluşalım mı?
C: Aslında... olurr.
M: Tamamdır. Saat 4'de orada buluşuruz.
C: Peki, görüşürüz güzellik.
M: Görüşürüz bebek.
Hazırlanmak için yukarıya çıktım.
Saçımı salık bıraktım. Son dokunuş olarakta gözlüğümü takıp aşağıya indim.
Bu bölüm de burada bitiyor... Yorum ve vote atmayı unutmayıınn. 😚🙌🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵
FanfictionSelam! Hikayeye başlamadan önce şunları belirtmek istiyorum; Bu kitap tamamen hayal ürünü, oldukça değişik ve saçma bir kitap olacaktır. Mesela Başrol karakterimizin annesinin Gigi, babasının Zayn, abisinin Colby (Brock) olması ve gelecekteki sevgil...