12. bölüm

895 33 12
                                    

Medya: Tom Holland 🤤

İyi okumalar!

Sabah 5:15'te gözlerimi alarmın itici sesi ile açtım. Çekimlere gün doğumunda başlayacaktık. O yüzden bu saatte kalmıştım.

Banyoda Her zamanki gündelik işlerimi halledip çıktım. Üzerime rahat birşeyler şeyler geçirip mutfağa indim.

Kombinden sevmediğiniz herhangi bir parça varsa, onu çıkarmak size kalmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombinden sevmediğiniz herhangi bir parça varsa, onu çıkarmak size kalmış.

Kendime kahve yaparken telefonum çalmaya başlamıştı. Arkamı dönüp tezgahatan telefonumu aldım. Arayan Louis'di. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım.

L: Günaydın Cerelia.

C: Günaydın Louis.

L: Şey, bugün beraber sete geçelim mi?

C: Olur, neden olmasın?

L: Peki... ben 20 dakikaya seni almaya gelirim.

C: Konumu biliyor musun?

L: Ah, tabii ki hayır.

Louis'le güldük.

C: Tamam ben sana konum atarım.

L: İyi olur.

C: Peki görüşürüz.

L: Görüşürüz.

Telefonu kapattığımda Louis'e konum attım. O sırada kahve makinesi, kahvenin olduğuna haber vermişti. Kahvemi aldım ve koltuğa geçip oturdum.

(...)

Ceketimi aldım ve evden çıktım. Arabayı açtığımda güler yüzüyle Louis beni karşıladı. Arabaya binip kapıyı kapattım.

C: Günaydınn.

L: Günaydıın.

Louis arabayı çalıştırdı ve sete doğru gitmeye başladık.

C: Araban çabuk hallolmuş.

L: Bu babamın arabası. Benimki bir hafta daha serviste kalacakmış.

C: Hmm anladım.

L: Film hakkında ne düşünüyorsun?

C: Güzel senaryosu ya. Sevdim.

L: Bende sevdim. Farklı bir konusu var.

C: Aynen öyle.

(...)

Sete vardığımızda çekimlere başlamıştık. Öğle yemeği arasında sete Paddy'nın abisi Tom Holland gelmişti. Tom Holland'la ödül töreninde sadece ufak bir diyaloğumuz olmuştu. Tekrar gelmesi onunla konuşmam için bir fırsattı. Bende bunu değerlendiriyordum.

C: Yeni filmden bahsedebilir misin biraz?

Tom: Bu, bu konuyu hiç açmayacağım. Yoksa ağzımdan her seferinde birşeyler kaçıyor.

Eliyle ağzındaki hayali fermuarı çekip anahtarı attı. Bu hâline gülmüştüm. Çok samimi biriydi.

E tabii ne sandın 😌

Beş kişi -Tom Holland, Dylan O'Brien, Rosa, Louis ve ben olmak üzere- oturmuş, ünlü olmanın iyi ve kötü yanlarını konuşuyorduk. Diğerlerinin sahneleri çekildiği için aramızda değillerdi.

L: Seni sevenlerinin olması gerçekten harika bir şey.

R: Elbette. Ama bazen oldukça baskı altında kalınabiliyor. Bu da insanın olduğu mecradan uzaklaşmasını sağlıyor.

T: Kitle çok önemli o konularda.

D/C: Kesinlikle.

(...)

İkindin çekimler bittiğinde Louis beni eve bıraktı. Kapıyı açıp içeriye girdim. İçeride Corey, Jake ve Sam abi vardı.

C: Selaaam.

S: Merhaba minik star.

C: Napıyorsunuz?

J: Villalara bakıyoruz.

C: Niye? Tatile mi gitceksiniz?

Corey: Hayır minik star. Taşınmak için.

C: nE? Niye?!

Colby: insanlara daha iyi içerikler sunabilmek için fıstığım.

C: Ya ama! Ben seni özlerim. İstediğin videoyu arka bahçede çek işte. Niye taşınıyosun?!

Colby: Bunun daha fazlasına ihtiyacımız var miniğim.

C: Abi arka bahçemiz halka açık alanlardan bile daha büyük.

Colby: Abartma Cerelia.

C: Tamam belki biraz, azıcık, 🤏 şu kadarcık abartmış olabilirim. Ama gitmeni istemiyorum.

Colby: Sık sık gelirsin miniğim. Ben seni kaçırırım merak etme.

Colby bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim.

Corey: Şöyle sevenimiz olmadı be.

Beraber gülüştükten sonra odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağıma yattım. Bugün oldukça yorulmuştum. Telefonu azıcık kurcaladım.

Yine magazinlerde Louis ve ben vardım. Yine fotoğraflar, altına yazılan 'Louis Partridge ve Cerelia Malik sevgili mi? ' teorileri ve fanların ship mevzusu olayıydı bu.

Telefonun internetini kapattım, sesini tamamen kıstım ve bıkkınlıkla elimden bıraktım. Bir süre sonra tavanı izlerken uyuya kalmıştım.

Soldan sağa doğru;En soldaki Sam,Yanındaki renkli saçlı Jake,Yanındaki ColbyVe en sağdaki ise Corey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Soldan sağa doğru;
En soldaki Sam,
Yanındaki renkli saçlı Jake,
Yanındaki Colby
Ve en sağdaki ise Corey.

Bu dördü "Trap House" üyeleri. Arada direkt "Trap House" yazarsam şaşırmayın. :-)

Bölüm oldukça geç geldi. Bunun sebebi ise müthiş (!) Yazarınızın aklına hiçbir nane gelmedi. :))

Özür diliyor ve bu bölümü de burada bitiriyorum. Jinlarım.🦋

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin