17. bölüm

619 32 3
                                    

Aktiflik düşünce okumalar ve voteler da düştü. Aktif okuyucularımı da kaybettim maalesef

Bu üzdü🥲

Umarım eskisi gibi yükselirler diyerek sizi bölüme atıyoruuumm <3

İyi okumalaarr <3

(...)

Dışarıdan gelen araba durma sesiyle abim bende önce kalkıp kapıya gitmişti. Bende kalkarken Katherine ablayla göz göze geldik. Birbirimize sırıtmıştık. O da abimin Millie'den hoşlandığının farkındaydı.

Millie: Selamm

Colby: Selam, hoş geldin Millie

Cerelia: Hoş geldiin

Millie: Hoş bulduum. Demeden edemeyeceğim. Ev dışarıdan harika, içeriden de çok güzel duruyor. Güle güle oturun Colby. :)

Colby: Daha işi bitmesede bende evi şimdiden sevdim ve teşekkürler.

Konuşurken salona varmiştik bile. Millie diğerleriyle tanıştı. Zaten abimlerin ekibini tanıyordu fakat Corey abinin sevgilisiyle ve abimlerin diğer iki arkadaşıyla daha önce tanışmamıştı.

Genel şekilde sohbet ederken kapının çalmasiyla abim kapıyı açmaya gitti. -Millie'yi çağırdıktan sonra siparişi arttırmıştı.- Abim elindekilerle zar zor kapıyı kapattı. Millie de kalkıp abime yardım etti.

(...)

Millie: İyi gecelerr.

Arabadan inip camdan cevapladım onu.

Cerelia: Sanada iyi geceler bebeğim.

Millie arabasıyla uzaklaşırken bende eve girdim.

Kendi yatak odaları hazırdı ve abimler artık o evde kalacaktı. Bundan dolayı da beni Millie eve bırakmıştı.

(...)

Annemle babama bugün yaptıklarımızı anlattım ve birlikte sohbet etmeye başladık. Onlarla vakit geçirmek iyi hissetmemi sağlıyordu. Bir süre sonra babam beni kolunun altına aldı ve bu şekilde sohbet etmeye devam ettik.

İlerleyen saatlerde üçümüz de kalktık. İkisi yukarıya çıkarken su içip yatacağımı söyleyerek mutfağa gittim. Onlarda onaylayıp odalarına gitmişlerdi.

Mutfakta suyumu içip bahçeye çıktım. Sparky her zamanki yerinde uyuyordu. Yanına gidip çimlerin üzerine oturdum ve başını okşamaya başladım.

Abimin evden gitmesine gerçekten içerlenmiştim. Fakat bunu abime yansınıp onu üzmek istemiyordum. Bu ev olayı için oldukça hevesliydi ve bunu biliyordum.

Saat ilerlediğinde uykum etkisini iyice göstermişti. Resmen ayakta uyukluyordum. Bahçeden çıkıp içeriye girdim ve odama gidip kendimi yatağa attım. Bu yorgunluğun üstüne uyumam beş dakika bile sürmemişti.

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin